• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser

Het is kerstvakantie....? Ik denk dat een groot gedeelte toch nog gewoon om kwart over elf op zal zijn hoor :p
 

DeletedUser

Hoe burgerlijk is het om voor elven al te slapen. Ik denk dat je al een foute doelgroep hebt als je hierop mikt.

Op een normale doordeweekse dag is het inderdaad heel normaal. Het is echter welk kerstvakantie, ikzelf lig er normaliter dan pas tussen 12 en half 1 in ;)
 

DeletedUser6377

Die Fg van jullie een dag voor die was lekker op tijd wil je zeggen :D

Dat fg van jullie, een dag voor dat andere, was lekker op tijd wil je zeggen?

Dat is wat ik er van kan maken maar ik begrijp het nog steeds niet....
 

DeletedUser15117

Het fg de dag ervoor was ook best wel laat, dus dan verwijt de pot de ketel dat hij zwart ziet. Oftewel, je klaagt over iets dat je zelf ook hebt gedaan.
 

DeletedUser

Dat fg van jullie, een dag voor dat andere, was lekker op tijd wil je zeggen?

Dat is wat ik er van kan maken maar ik begrijp het nog steeds niet....

Maxy,

Ik heb dat gedaan omdat ik het zelfde kan doen wat hun ook deden, ..
 

DeletedUser

Hoe los je de fg crisis op?

Ik denk dat het het beste zou zijn als de kistjes terugkomen als beloning na een fortgevecht. Gewoon op precies dezelfde manier als vroeger. Ik denk dat er dan meteen meer mensen mee zullen doen.
 

Deleted User - 308552

Sooo... Is er nog steeds een fg crisis? En wat is de oplossing volgens jullie? Ik vind het hoog tijd dat de discussie verder gaat :)
 

DeletedUser4891

Oplossing: Als iemand mij even een bob paard verkoopt voor 300k wordt het evenwicht weer een beetje hersteld. :D
 

DeletedUser

Ik denk dat het het beste zou zijn als de kistjes terugkomen als beloning na een fortgevecht. Gewoon op precies dezelfde manier als vroeger. Ik denk dat er dan meteen meer mensen mee zullen doen.

Ik denk niet dat dat veel gaat helpen. Het waren altijd dezelfde die kistjes kregen. Nu krijgt iedereen tenminste een beloning.
 

Deleted User - 308552

Daar heeft Morphy wel gelijk in. Ik weet nog dat ik heel blij was dat ik een houten kistje kreeg, terwijl iemand anders vijf kistjes binnen sleepte :unsure: (tja, maximaal level, puur fg-build met goede kleding)
 
Bovenaan