• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

DeletedUser4130

In warme tijden maken cowboys lange ritten om te ontsnappen aan de hitte van de woestijn. ’s Avonds zoeken verschillende (al dan niet) louche figuren verkoeling in de plaatselijke saloon. Ervaren cowboys entertainen elkaar met straffe verhalen, met mentale steun van een paar glazen whiskey. Nieuwelingen daarentegen worden uitgevraagd, om zeker te zijn dat het geen undercover hulpsheriff is.

Dat alles levert boeiende verhalen op, ik zal proberen om er elke dag enkele te publiceren. Verschillende (on)bekende spelers van wereld 1 en forumfiguren zullen aan bod komen. Op het einde staat er hopelijk een schat aan interview en anekdotes, ook leuk om te lezen voor latere spelers. Veel plezier!


Benieuwd wie de spits afbijt ? Lees snel verder:

Wiley Harp
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Ik speelde destijds tribalwars en toen werd tw gelanceerd. Inno maakt graag reclame via haar eigen spellen voor de andere spellen. Dus zo van het een naar het ander...
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Duelleren
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Dat is een lastige, het zijn er namelijk altijd meer dan 1. Als ik moet kiezen ga ik denk ik toch voor Papillon (w2). Hij was de architect van United-Forces en een goede strateeg. Hij was een van de eerste leiders die een alliantie organiseerde in een geoliede vechtmachine. Ook was hij een van de eerste echte fg-tanks ooit. Daarnaast konden we het persoonlijk ook goed met elkaar vinden.
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Wat is een community event?
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Wat wordt daar precies mee bedoeld? Nr. 1 duels ben ik al bijna 6 jaar mee bezig bijvoorbeeld. Kleinere doelen zoals het vinden van de 3e sleutel heeft me geloof ik ook 2 jaar gekost. Ik weet het zo 1,2,3 niet echt aangezien ik met heel veel dingen heel lang bezig ben om die te bereiken. Geduld is immers een schone zaak!
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Ik ben slimmer dan iedereen hier. (bronvermelding ontbreekt, nvdr)
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Ik ben helaas geen cabaretier.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Ik duelleer al jaren met mijn exclusieve revolver. Eigenlijk het enige wat bij mij maar niet vervangen wordt.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
De grootste vergissing was het bedenken van de fortgevechten. Sindsdien loopt tw ook leeg
Wat is je grootste geheim op The West ?
Ik heb een pesthekel aan noobs
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Tja, ik begon in de tijd van de vele multi-acounts. Ik had gewoon een of andere naam nodig voor dit account en het was nooit de bedoeling dat deze lang zou blijven bestaan, maar toen werd mijn andere account geblokkeerd.
Valk
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Via reclame op tribalwars
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Het feit dat je niet 24/24 online moet zijn om toch leuk mee te draaien
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
De hele oude garde van wereld 2 (Thf, Sundance Kid, Denise10,...) maar evengoed onze tegenstanders door de manier waarop we met elkaar omgingen (Papillon)
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Vieren van het x-aantal jarig bestaan van The West
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Ik denk dat ik het meeste tijd heb gespendeerd aan Ascalon City en alle bijhorende activiteiten/onderhandelingen
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Als ze iets willen weten, mogen ze het altijd vragen
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
De oprichting van ons eerste stadje met vrienden die uitgroeide tot een leuk project
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Ik herinner me dat me vroeger de cavaleriesabel tot de verbeelding sprak
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Ik vond de fortgevechten persoonlijk de grootste toegevoegde waarde creëren
Wat is je grootste geheim op The West ?
Ik denk niet dat ik er één heb
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Neen, altijd loyaal geweest aan de stad waar ik zat
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Neen, paste bij The West imo

Overzicht:
Serie 1: met speciale aandacht voor wereld 1 (oorspronkelijk in dat topic gestart)
Pagina 1: Valk, Wiley Harp, Harres, CoF 666
Pagina 2: JorDes, Drinkiedrank, Sundance Kid, Ruud99, Mathiver, John Boone, Finlay, Huipie 121
Pagina 3: Evil Boldie, Marco, Don Wiebah, Tyrus
Pagina 4: Thf, Surplas, Tranen van Thor, Tanais, Denise 10, Jack Stonehand
Pagina 5: Frank334, Rolldercoaster007, MrMM, hhc-er, GoldenSnake, Twilight
Serie 2: met speciale aandacht voor oud-spelers
Pagina 6: Appelflapeter101, xDiego, Michilangelo, ColeHabo951, My Lady, Papillon, Leones, Tim19, Jv1997, The Simmies, Qwets
Pagina 7: Mark600, Noraly, Karen Vanderbeek, Hank Moody, Miekesplace, Denbarri
Pagina 8: Girafi, Kim Holland (Morphy), Rocket Raccoon (Hoodoo Lenoir), TribGrep
Serie 3: met speciale aandacht voor The West achter de schermen
Pagina 8: Andimion (CM The West France),
Pagina 9: Lichurec (developer op dat moment), Diggo11 (beta CM op dat moment)
Serie 4: met speciale aandacht voor de nieuwere werelden
Pagina 9: Harjax
Pagina 10: Rowtag, Lesane P. Crooks, Thunderwulf, Neelis, Piet100, Mr Stone
Pagina 11: Royal Flush, Rick I, The Black Angel, Big Banjo, Kroenuh
Serie 5: kan het niet laten
Pagina 12: Lebaresleep, William Quantrill, Lordwasa, Cor696, BadLife, Ancoonbar, Dist3rio, ivvi
Pagina 13: komt nog...
 

DeletedUser15821

Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Het feit dat je niet 24/24 online moet zijn om toch leuk mee te draaien

24 Dagen in een week ja? l0l
 
Mag ik die ook ooit eens invullen? :p ik zit wel niet op w1
Iedereen moet dat ff doen :D
Maar wiley vergist zich wel over de FGs, vraag eens rond wie er nog zou spelen als die werden weggehaald :o
 

DeletedUser10506

mooie verhalen, mijne en hopelijk nog veel mensen volgen
Mss moeten we het gewoon in elke wereld eens proberen zo halen we mooie verhalen boven :)
 

DeletedUser4007

het enige wat je op die site leest, is dat het normaal is in BELGIË

dus kan dan ook gewoon zeggen dat het niet normaal nederlands is:p

en als je even verder leest zie je mijn gelijk
"De tijdsaanduidingen '24 uur op 24' en '7 dagen op 7' zijn geen algemeen Nederlands. We zeggen de klok rond, dag en nacht, zonder onderbreking, voortdurend, 24 uur per dag, zeven dagen per week, de hele week, alle dagen."
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4130

Voor verdere taalkundige discussies verwijs ik door naar het grote taaltopic, volledig gewijd aan deze nobele kunst.

Bij de inhuldiging van de nieuwe galerij der helden (150), kwam ik onder andere de nieuwe kampioen tegen. Hijzelf en een andere gast gaven enthousiast antwoord op mijn vragen.

Harres
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Ik ben hier terecht gekomen door Tribal Wars.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
De gezelligheid, onderlinge competitie en de fortgevechten zijn voor mij de belangrijkste redenen.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Freewilly; hij kon zich zo ontzettend druk maken over dingen die in zijn ogen onrechtvaardig waren. Daarom een prachtvent.
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Het evenement waar we nu mee bezig zijn. ( staat op een laag pitje ivm wk/vakantietijd ).
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Ik heb diverse doelen achterna gejaagd. Mijn grootste doel waar ik heel druk mee ben geweest was toch wel als eerste level 120/150 te zijn. Daar is veel tijd in gaan zitten.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Ik heb diverse spelers ontmoet tijdens en buiten meetings om. Dat zijn goede vrienden geworden. Ook heb ik diverse spelers op facebook.
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Ik heb al aardig wat spannende fortgevechten meegemaakt daar kan ik veel over vertellen. Verder kan ik goed uit m'n nek kletsen.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Toch wel mijn Buffalo Bills beenbeschermer. Gekregen van een medespeler die hem had gekregen uit een kistje gewonnen bij een cash fortgevecht.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
De beste feature was de chat/fortgevechten. De slechtste feature is de vriendenbalk en het pokerspel ( is inmiddels verwijderd ).
Wat is je grootste geheim op The West ?
Dat ga ik niet vertellen. Dan is het geen geheim meer.
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee.
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Niet echt, prive word ik nog wel is zo genoemd.
CoF 666
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?Via een ander Inno games spel, nl Tribal Wars ( ondertussen daar al gestopt, hier niet).
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
De link naar het westen vroeger (hoewel die vaak onrealistisch is) en de fortgevechten.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
FINLAY : gestoorde vent!
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
1,5 jaar : derde sleutel voor GG.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
zo min mogelijk.
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
zodra er gras opstaat kan je er op voetballen - finlay
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Maria Roalstads doek & Boones bijl.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
zowel geniaalste als grootste vergissing : fortgevechten.
In het begin was de opkomst groot, maar zoals alle nieuwe/grote veranderingen was ik er tegen.
Nu, en al een tijd terug, was dat het enige op duels na waar nog competitie in lag omdat 120 toen nog het maximum was. Ook met de update van allianties bepaalde de fg's veel, zelfs bijna alles.
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Neen.
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
CoF 666 : afkomstig van de groep Cradle Of Filth en het nummer 'number of the beast' van Iron Maiden.
 

DeletedUser6377

Jeeeeeeeeeeeejjjjj cofkeeeee!!!!

waar blijft overigens een stukje van mijn bbf, finnie?
 

DeletedUser

Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Toch wel mijn Buffalo Bills beenbeschermer. Gekregen van een medespeler die hem had gekregen uit een kistje gewonnen bij een cash fortgevecht.

Dit kan niet :mad:
Cashgevechten waren geloof ik nog voor de broeken en riemen waren ingevoerd + je kreeg tijdens cashgevechten geen kisten :o
 

DeletedUser6405

Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Toch wel mijn Buffalo Bills beenbeschermer. Gekregen van een medespeler die hem had gekregen uit een kistje gewonnen bij een cash fortgevecht.

Dit kan niet :mad:
Cashgevechten waren geloof ik nog voor de broeken en riemen waren ingevoerd + je kreeg tijdens cashgevechten geen kisten :o

Ik dacht van wel, ik heb hem ook een hele tijd niet kunnen dragen omdat de levelcap er toen net af was en ik level 105 was. Broeken waren er al een tijd.
 

DeletedUser15821


het enige wat je op die site leest, is dat het normaal is in BELGIË

dus kan dan ook gewoon zeggen dat het niet normaal nederlands is:p

en als je even verder leest zie je mijn gelijk
"De tijdsaanduidingen '24 uur op 24' en '7 dagen op 7' zijn geen algemeen Nederlands. We zeggen de klok rond, dag en nacht, zonder onderbreking, voortdurend, 24 uur per dag, zeven dagen per week, de hele week, alle dagen."

Het is geen AN, want er staat dat het Belgisch is.
In Nederland is het 24/7 omdat wij wel logisch na kunnen denken, zoals Masta al aangaf. :D
 

DeletedUser12001

Jullie hebben gelijk. Ik hoop dat ik hiermee heb bijgedragen tot jullie levensvreugde :)

En kunnen jullie nu wat respect tonen voor Tyrus en on topic blijven?

P.S. Ik ben Belg... :p
 

DeletedUser4130

Wat betreft de broek van Harres:
Als ik het me goed herinner, was het nooit de bedoeling dat spelers wisten hoe het cash systeem bij fortgevechten werkte. De commotie toen er voor het eerst zoveel duur spul bij één enkel fortgevecht werd gevonden :blink: (was geloof ik op Poolse wereld, daarna gonsde het hier van de geruchten) Toen cashgevechten werden georganiseerd werd al snel overgegaan op kistjes als beloning. Ik gok dat de broek uit een kistje kwam, want met de cashgevechten draaide het vooral om de edele wapens. (herinner me niets over gevonden genaamde broeken of riemen)

Het is inderdaad een prima broek, Harres :)
 

DeletedUser10155

Die eerste vraag kan wel weg, denk dat 95% van de geroutineerde spelers hier is via tribalwars :p

ps leuk initiatief ;)
 
Haha ja alle oudjes (inclusief ikzelf) komen via TribalWars denk ik.
Maar dan kun je nog beter die vraag over of je wel eens spion bent geweest weghalen. Alsof iemand dat gaat toegeven :no:
 
Vervang die door: 'heb je ooit iets illegaals/verboden gedaan?'
Dan kan je bv grootste marktmisdaad vermelden waar de mods je voor hadden kunnen bannen
 
Bovenaan