• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update2.07

DeletedUser6377

voor mensen wat al eeuwen level 120 zijn is het een verademing om eindelijk nog eens een 'andere' bezigheid te hebben dan de dagdagelijkse sleur. Mensen die level 60 zijn en gewend waren 'alle' halsbanden (hoeden, schoenen en kledij) te dragen, en nu plots moeten wachten tot ze 't benodigde level halen, zal het behoorlijk balen zijn.

Al bij al vind ik het een zeer plezante update. Maar ik spreek uiteraard voor mezelf.

Wat de vriendschapsbar betreft, mogen ze die mijn part volledig afschaffen. Ik ervaar het bij momenten behoorlijk irritant als vrienden - die ik in eerste instantie al onder lichte dwang heb toegevoegd - mij nu telkens ik on-line kom, beginnen te spammen. En tuurlijk kan ik ze wel kicken, maar het maakt mij niet bepaald populairder dan ik nu al niet ben :p

en waar blijft dat bordeel nu?
Idem dito.

En waar blijft de fortshop nou?
 
nieuwe update

Ik kan geen enkel voorwerp van mijn uitrusting veranderen ook al staat er Level 3
Wat kan ik hieraan doen.
Ik ben nu zelf level 71 op Colorado.
 

DeletedUser4468

Ik kan geen enkel voorwerp van mijn uitrusting veranderen ook al staat er Level 3
Wat kan ik hieraan doen.
Ik ben nu zelf level 71 op Colorado.

Je hebt dat een item aan wat je eigenlijk niet aan kan hebben. Doe even al je kleren uit en probeer het daarna weer, je zult dat zien welk item het was :)
 

DeletedUser1448

Wat de vriendschapsbar betreft, mogen ze die mijn part volledig afschaffen. Ik ervaar het bij momenten behoorlijk irritant als vrienden - die ik in eerste instantie al onder lichte dwang heb toegevoegd - mij nu telkens ik on-line kom, beginnen te spammen. En tuurlijk kan ik ze wel kicken, maar het maakt mij niet bepaald populairder dan ik nu al niet ben :p

en waar blijft dat bordeel nu?

Maar iedereen vind jou toch leuk? :)

Die vriendschapsbar vind ik ook verschrikkelijk lelijk en vervelend
 

DeletedUser385

je kan m minimizen, en t is wachten tot iemand script vind om m weer zoals vroeger te maken ;)
 

DeletedUser16010

Vraagje aan jullie en de mods over de kleding:
Wat gebeurt er eigenlijk als mensen hun OP kleding aanhouden, die eigenlijk een paar levels te hoog zijn? want dat zou deze spelers een voordeel kunnen bezorgen.
Ik kan overigens nog steeds mijn kleding niet uitdoen... ook niet als ik er gewoon op klik ipv vervang... Achja ik probeer het morgen nog wel een keer...

Heb ik het trouwens goed gezien dat er nu extra veel (goede) items zijn voor Als rondreizende handelaar werken? Ik denk erover na om om te skillen daarnaar, maar weet niet zeker of dat wel handig is om te doen vóór ik het benodigde level bereik ervoor... :/
 

DeletedUser4468

Vraagje aan jullie en de mods over de kleding:
Wat gebeurt er eigenlijk als mensen hun OP kleding aanhouden, die eigenlijk een paar levels te hoog zijn? want dat zou deze spelers een voordeel kunnen bezorgen.
Ik kan overigens nog steeds mijn kleding niet uitdoen... ook niet als ik er gewoon op klik ipv vervang... Achja ik probeer het morgen nog wel een keer...

Voor het eerste: Niets. Ze zullen alleen geen andere kleding aan kunnen doen tot ze hun 'OP' kleding uitdoen, wat aardig irritant is :) De meeste mensen zullen dus na verloop van tijd niet meer met hun 'OP' kleding rondlopen.

Voor het tweede: Je hoort er gewoon op te kunnen klikken en/of vervangen. Als het niet lukt kan je misschien een supportticket insturen (»»klikkie««), bij de support kunnen ze je items handmatig uit doen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

die nieuwe items voor RRH stellen niet echt veel voor vind ik. Setjes blijven beter :s
 

DeletedUser7458

Voor de starters in het spel zie ik niet hoe ze aan leiderschap kunnen komen voor lekkere snel levelende baantjes als treinstation bouwen, spoorweg aanleggen, landhuis bouwen bv. nu zowel de stropdassen als de cilinderhoeden flink in draaglevel zijn verhoogd.

Verder is de logica in de kleding helemaal weg?; waar eerst stofjassen dé jassen waren voor bouwers is er nu ineens een indanenvest met veel meer bouwen, ook de stetsons met hun LP zijn er nu zonder LP.
Ik vermoed dat arbeiders zich slechter kunnen weren tegen duellanten nu de laarzen naar een hoog level zijn getild, hoe pakt dit uit met zeromot. duellanten? die zullen zelf die laarzen ook niet snel kunnen dragen maar het nadeel voor de arbeiders lijkt me groter.

Het halen van de exclusieve kledingset is hoegenaamd onmogelijk geworden met al die nieuwe genaamde kleding erbij en vrijwel onbetaalbaar met o.a. de peperdure soldatenjassen.

Ook ben ik verbaasd over de LP kledingstukken aangezien we laatst nog hoorden dat innogame het belang van LP bij fortgevechten wilde verminderen. Die visie was kennelijk van korte duur?

Het strakke ontwerp van de originele kleding vind ik persoonlijk veel beter dan het stoffige, wat onbeholpen lijkende nieuwe ontwerp maar dat is een kwestie van smaak. De kleding in zuurstokkleuren ben ik ook niet weg van.

Ben wel positief over de recente opdrachtenlijnen.
 

DeletedUser

opdracht: de rooftocht

nu dat ik level bereikt heb van 84 kan ik nu rooftocht doen alleen 2de opdr. van deze reeks moet je een groene doek dragen die naar lvl 88 is gezet.

misschien kunnen ze deze opdr. opschuiven tot lvl 88 of de doek miss naar lvl 84 zetten! ;)
 

DeletedUser15117

- Opdracht "De Rooftocht" moet je nu level 88 voor zijn i.p.v. level 84.
Denk dat het nog steeds een groene doek is hoor.

@Pikaniels: arbeiders zijn al kansloos, of ze nou in 6 of 5 rondes ko zijn maakt ook weinig uit. Vergeet niet dat inno waarschijnlijk ervoor gaat zorgen dat zmd'en niet meer kan, dan zijn we er helemaal vanaf.
De exclusieve set mag best wat moeilijker hoor, het was gewoon te makkelijk. In elke alli had je wel mensen die zo ongeveer elk benodigd voorwerp hebben, nu is er even tenminste weer uitdaging. Al zal over een jaar die voorwerpen ook in bezit zijn door die mensen.
 
Bovenaan