• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat zit er in mijn kistje?

DeletedUser

Dit topic is bedoeld om uit te zoeken wat er in de kistjes kan zitten. De bedoeling is dat je gewoon effe meldt wat je in je kistje hebt gevonden. Gelieve wel zo eerlijk te zijn. Een screenshot is niet per se nodig aangezien dit ook vervalst kan worden.

Ik heb de spreadsheet van Leones vertaald: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoMp3vjxCzixdEJZNUM0blAyaFRWZTU0MElLYmlCcHc#gid=2.

Het eerste tabblad bevat houten, ijzer en stalen kistje. Het tweede tabblad bevat rommel, edel en uniek kistje en het laatste tabblad bevat het premiumkistje.

Mocht je opmerkingen hebben over hoe de spreadsheet beter kan, mag je dat natuurlijk ook altijd laten weten :)
 

DeletedUser4468

Hout:
Leger revolver

IJzer:
Edele chique riem

Staal:
Hermando's zwaard

Rommelkistje:
Gele driekwartbroek
bruine hoge hoed

Edel:
Bruine soldatenbroek

Beginners tas:
Roestig scheermes
Zwarte kapotte schoenen
Zwarte stevige schoenen
Graniet


Dit heb ik atm in mijn kistjes analyzer staan:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1448

Mijn chest analyzers:

hygWX2C.png
GGGyzIn.png
 

DeletedUser

Rotzooi...

Maar uuh, om het even duidelijk te maken:

Edele kist: Grijze zachte beenbeschermer

Met staal versterkt: Edele kniebroek, Edele colbert, Hoogwaardige buntline, Edele spijkerbroek, Groene doodshoofdriem

Houten: Groene spijkerriem
 
Helaas, telkens als ik cookies verwijder verdwijnt ook de volledig kistjes-analyzer. Ik weet dus niet alles meer precies.

Staal: in elk geval Wyatt Earps Buntline, Billy´s Peacemaker, Annie Oakley´s geruite broek. Ertussen zat een hoop rotzooi, maar dat hebik niet allemaal onthouden. Wel kan ik me nog een hoogwaardige buntline, hoogwaardige winchester, edele colbert en edele leren jas herinneren. Er zat echt nog veel meer in, maar ik heb geen idee meer wat. Allemaal troep.

IJzer: weinig van geopend. Op dit moment staat er geen één in mijn analyzer.

Hout: in elk geval haakbuks, en Bruine zachte beenbeschermer ( :laugh: )

Beginners kistje: gevonden hoed, vermolmde boog, bruine driekwartbroek, geel strikje, edel vest, hoogwaardige boog, grijze geruite broek, grijze stevige schoenen, bruine muts, groene geruite riem, vuursteen.
 

DeletedUser15117

Hout: Bruine doodshoofdriem, gele leren broek
IJzer: hoogwaardige voorlader
Staal: edele indianenbroek, edele spijkerbroek, edele leren broek, Sam Houstons spijkerriem
Rommel: grijze leren hoed
Kistje met een zeldzaam product: ongericht kompas
Tas met een vaak voorkomend product: pokerspel, smokkelwaren, ijzeren staaf
 

DeletedUser

Houten kistje: Blauwe doodshoofdriem

Met staal versterkt kistje: Edele pistolenriem

Rommelkistje: Al swearengens adelaarsriem :D
 

DeletedUser15387

Houten kistje: Gele kniebroek

Met staal versterkt kistje: Sam Houstons, Fabelachtig tegenfig (600), Edele leren jas.

Met ijzeren beslagen kistje: Edele geruite broek

:)
 

DeletedUser

Hout: Bruine doodshoofdriem, gele leren broek
IJzer: hoogwaardige voorlader
Staal: edele indianenbroek, edele spijkerbroek, edele leren broek, Sam Houstons spijkerriem
Rommel: grijze leren hoed
Kistje met een zeldzaam product: ongericht kompas
Tas met een vaak voorkomend product: pokerspel, smokkelwaren, ijzeren staaf

Tas met vaak voorkomend product lijkt me niet echt te vermelden waard aangezien dat gewoon producten zijn.

staal kisje ---> 3e sleutel

Is dat nog recent? De .net comunnity manager heeft aangegeven dat tweede en derde sleutel enkel nog in premiumkist kunnen worden gevonden (dateert wel al van april 2012).


Momenteel is de spreadsheet weer up to date.
 

DeletedUser

Ik heb ook uit een stalen kistje ook eens een 3e sleutel gehaald. En dat was 1-2 maand geleden ;)
 

DeletedUser1448

Tas met vaak voorkomend product lijkt me niet echt te vermelden waard aangezien dat gewoon producten zijn.



Is dat nog recent? De .net comunnity manager heeft aangegeven dat tweede en derde sleutel enkel nog in premiumkist kunnen worden gevonden (dateert wel al van april 2012).


Momenteel is de spreadsheet weer up to date.

ik heb ergens in april 2013 een 3e sleutel uit een houten kistje gehaald op de poolse dus is nog mogelijk
 
Bovenaan