• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kans Premiumkist

DeletedUser8307

reken maar niet te veel op een howdah of GT

ik heb momenteel al 15 premium kisten gekocht (geen commentaar danku) en ik nog geen howdah, gouden tomahawk of innogames riem gekregen... :mad:

Dan heb je volgens mij toch wel heel erg veel pech als je nog geen enkel van de drie hebt gekregen.
 

DeletedUser15363

reken maar niet te veel op een howdah of GT

ik heb momenteel al 15 premium kisten gekocht (geen commentaar danku) en ik nog geen howdah, gouden tomahawk of innogames riem gekregen... :mad:

Dan heb je toch een leuke 300 euro voor niks weggegooit :p
 

DeletedUser

Heb 2 sec. geleden even 6 stalen kisten gekocht en ik ben niet ontevreden...
3 keer normale, in de winkels koopbare, goede kleding
2 keer slechte genaamde kleding
1 billys peacemaker :D

Als je dus gewoon goede items wilt, moet je voor stalen kisten gaan, als je alleen hele bijzondere wilt, moet je voor premiumkisten gaan ;)
 

DeletedUser

Hoezo neemt iedereen aan dat je met 3 kisten al een GT vind?
Terwijl er waarschijnlijk meer dan 100 verschillende items uit zo'n kist kunnen komen.
Deze logica is weer ver te zoeken.
 

DeletedUser6244

Hoezo neemt iedereen aan dat je met 3 kisten al een GT vind?
Terwijl er waarschijnlijk meer dan 100 verschillende items uit zo'n kist kunnen komen.
Deze logica is weer ver te zoeken.

Waar haal jij die 'iedereen' vandaan? :)
 

DeletedUser

Ik heb niet alles gelezen, maar ik heb destijds eens 100 kisten achter elkaar geopend en eigenlijk kwam daar alleen maar dingen met namen uit. Maar de echt bijzondere dingen gok ik 2/5.

Bij de overige kistjes (overal heb ik er 100 van geopend) was de kans op dat moment nog geen 1/10.
 

Deleted User - 308552

Ik heb niet alles gelezen, maar ik heb destijds eens 100 kisten achter elkaar geopend en eigenlijk kwam daar alleen maar dingen met namen uit. Maar de echt bijzondere dingen gok ik 2/5.

Bij de overige kistjes (overal heb ik er 100 van geopend) was de kans op dat moment nog geen 1/10.

Mag ik vragen hoe je aan de nuggets voor 100 premiumkisten komt? :o
 

DeletedUser

Ik heb een goede sponsor ;)

Of had ik het nou op interne beta uitgeprobeerd :p
 
Bovenaan