• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek] kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Graag zou ik willen vragen dat bv. inwoners en statestieken enz. vrij om te kopiëren zou komen in TW.

Dit is namelijk erg makkelijk om bepaalde info op forum te kunnen zetten.

Gr. Gerard:(
 

DeletedUser15449

Ja en dan ook wie wat heeft, een spullen database! Dan zoek je op howdah en zie je een lijst met alle spelers die er één hebben :p Geniaal :D
 

DeletedUser3012

Ja en dan ook wie wat heeft, een spullen database! Dan zoek je op howdah en zie je een lijst met alle spelers die er één hebben :p Geniaal :D

confused.gif
 

DeletedUser905

Graag zou ik willen vragen dat bv. inwoners en statestieken enz. vrij om te kopiëren zou komen in TW.

Dit is namelijk erg makkelijk om bepaalde info op forum te kunnen zetten.

Gr. Gerard:(
Het is inderdaad sinds update 2.0 niet mogelijk om ingame tekst te kopiëren. Maar er is een userscript dat dit wel mogelijk maakt.
http://userscripts.org/scripts/show/150120

Bij settings kun je "Selectable text for 2.0" aanvinken. Dan kun je wel dingen kopiëren.
 

DeletedUser385

Het is inderdaad sinds update 2.0 niet mogelijk om ingame tekst te kopiëren. Maar er is een userscript dat dit wel mogelijk maakt.
http://userscripts.org/scripts/show/150120

Bij settings kun je "Selectable text for 2.0" aanvinken. Dan kun je wel dingen kopiëren.

is dit script toegestaan ????

en overleg even met marco, voordat ik dit script download, want het geeft een popup dat je alleen op russiche servers t moet gebruiken.
 

DeletedUser6244

kan het lettertype niet wat groter ruud?> het is niet te lezen zo :D
 

Deleted User - 308552

Ik heb even naar het script gekeken:
The WIR makes inventory smaller as well as adds scroll bar.
DuelSafer - Prevents accidental assault to allies.
Displays time until full recovery of health.
The script is adding links like "Bank", "Hotel", "Saloon" as well as searching nerby forts and sending there to sleep.
The script is adding the button "To the last page" within forum.
Sound alert about new message in private.
Jobs and silver jobs finder. (In more countries is illegal)

2 van de mogelijkheden van het script zijn niet toegestaan, Duelsafer is op het randje, maar de rest is wel toegestaan. Door de 2 delen van het script die niet toegestaan zijn raad ik jullie aan dit script niet te gebruiken.
 

DeletedUser385

als ik toch die like button had he -.-

helaas mag ik t plaatje niet kopieren hierheen van tanais
 

Deleted User - 308552

Pff, zo'n script verziekt het hele idee achter zilveren en gouden arbeiden ^^

Dat is inderdaad de reden dat we deze scripts liever niet hebben.

als ik toch die like button had he -.-

helaas mag ik t plaatje niet kopieren hierheen van tanais

Inderdaad, anders ga ik met de banhamer zwaaien, ik heb al veel te lang geen bans gegeven :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan