• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco en de Mods]

DeletedUser

Zoiets gaat er hier toch niet komen :p Er heeft ooit een kant en klaar plan klaargelegen voor dit, maar is om bepaalde redenen niet doorgegaan. In zoiets steekt voor moderators (niet eens voor Marco) uren/dagen/weken/maanden tijd. Vind jij maar eens een moderator die én teveel tijd heeft, én gemotiveerd genoeg is, én langer dan een halfjaar in het team blijft én dan ook nog eens al die tijd zo gemotiveerd blijft terwijl je door de hele community wordt afgezeken. Want helaas is dat hier ook best wel sterk het geval.

Maargoed, hoop kan je natuurlijk altijd blijven hebben.
 

DeletedUser385

Zoiets gaat er hier toch niet komen :p Er heeft ooit een kant en klaar plan klaargelegen voor dit, maar is om bepaalde redenen niet doorgegaan. In zoiets steekt voor moderators (niet eens voor Marco) uren/dagen/weken/maanden tijd. Vind jij maar eens een moderator die én teveel tijd heeft, én gemotiveerd genoeg is, én langer dan een halfjaar in het team blijft én dan ook nog eens al die tijd zo gemotiveerd blijft terwijl je door de hele community wordt afgezeken. Want helaas is dat hier ook best wel sterk het geval.

Maargoed, hoop kan je natuurlijk altijd blijven hebben.

wordt tijd dat jij terug komt :( dan stoppen ze meteen met zeiken :D
tegen mooie dames zeik je niet he ♥
 

DeletedUser8307

Zoiets gaat er hier toch niet komen :p Er heeft ooit een kant en klaar plan klaargelegen voor dit, maar is om bepaalde redenen niet doorgegaan. In zoiets steekt voor moderators (niet eens voor Marco) uren/dagen/weken/maanden tijd. Vind jij maar eens een moderator die én teveel tijd heeft, én gemotiveerd genoeg is, én langer dan een halfjaar in het team blijft én dan ook nog eens al die tijd zo gemotiveerd blijft terwijl je door de hele community wordt afgezeken. Want helaas is dat hier ook best wel sterk het geval.

Maargoed, hoop kan je natuurlijk altijd blijven hebben.

Ergens is het gewoon wel een taak van de moderators volgens mij. :) Als andere servers dat krijgen, dan mogen wij ook eens zulks hebben. Maar mij hoor je niet klagen! Binnenkort een communitywedstrijd (luisterend naar de naam 'Wat is de schade?') en ook daar kruipt werk in. Dus daar zijn we ook wel blij om. Ik toch iig! :D
 
De .net server, waar dat dus wordt gedaan, telt ongeveer 15 mods. De .nl server telt er 5, 6 als je Marco meerekent.

Het is niet extreem veel werk om dit te regelen, je moet echter wel tijd hebben. Met 15 mods is het werk makkelijker te verdelen dan bij 5, en het is dan ook een stuk makkelijker om mods te vinden die tijd hebben zoiets te organiseren.
Het lijkt mij persoonlijk wel leuk om het hier te hebben, maar ik zie het hier niet zo snel gebeuren eigenlijk,
 

DeletedUser4007

misschien iets creeeren als sub-mods?
die dan speciaal rondlopen voor de ideeen?

denk dat er wel een paar spelers zijn die geinteresseerd zijn daarin?:cool:
 

DeletedUser6377

Pff, de mods kunnen toch wel een weekend of weekje vrij nemen voor zo'n evenement?
 

DeletedUser8307

Als jij ze vergoedt zullen ze dat waarschijnlijk met plezier doen! :D
 

DeletedUser

Als jij ze vergoedt zullen ze dat waarschijnlijk met plezier doen! :D

niets tegen de mods, maar die goudnuggets dat ze krijgen is ook een vergoeding hoor, ook niets dat ze een leven hebben, maar mod worden, is vrijwillig, niemand dwingt je dat te doen :)
 

Deleted User - 308552

Pff, de mods kunnen toch wel een weekend of weekje vrij nemen voor zo'n evenement?

Mmm... een weekje vrij van school... Denk dat dat nog lastig gaat worden (dus als zoiets gedaan zou worden zou het na de eindexamens zijn)
 
Mmm... een weekje vrij van school... Denk dat dat nog lastig gaat worden (dus als zoiets gedaan zou worden zou het na de eindexamens zijn)

Dat zou wel een prachtig excuus zijn om geen school te hebben toch... :laugh:

Het is verplicht om op tijd op school aanwezig te zijn. Indien een leerling ziek is en niet op school kan komen dienen de ouders dit vóór 9.00 aan de receptie te melden. Andere uitzonderingen zijn mogelijk:
  • Indien de leerling een bruiloft of een begrafenis heeft.
  • Indien de ouders om bepaalde redenen niet binnen de reguliere schoolvakanties op vakantie kunnen. In dat geval dient men dit ruim van te voren te overleggen met de directeur en de mentor van de betreffende leerling.
  • Indien men een moderator is van een online browserspel, en er een evenement georganiseerd moet worden. In dat geval dienen de leerlingen dit van tevoren te melden bij de mentor, samen met een briefje dat ondertekend is door de ouders en de community manager van het betreffende spel.
 

DeletedUser6377

Mmm... een weekje vrij van school... Denk dat dat nog lastig gaat worden (dus als zoiets gedaan zou worden zou het na de eindexamens zijn)

Huh? Scholieren die moderator zijn? (vandaar dat ik de mods meestal niet serieus kon nemen).
Dat dit toegestaan is... 16-jarige snotneuzen zonder kennis van it die wel hierover gaan en zelfs werken met de geldstromen (premium/nuggets)

Enfin, als dit een reden zou zijn om het niet te doen lijkt het me al een fout door de verkeerde keuze van de invulling van het modteam. Maar dit is dus geen reden om het niet in juli/augustus/september wel te doen ;)
 
Huh? Scholieren die moderator zijn? (vandaar dat ik de mods meestal niet serieus kon nemen).
Dat dit toegestaan is... 16-jarige snotneuzen zonder kennis van it die wel hierover gaan en zelfs werken met de geldstromen (premium/nuggets)

Enfin, als dit een reden zou zijn om het niet te doen lijkt het me al een fout door de verkeerde keuze van de invulling van het modteam. Maar dit is dus geen reden om het niet in juli/augustus/september wel te doen ;)

Ten eerste, je hoeft niet 16 te zijn om nog naar school te gaan. Ten tweede, 16 jarigen handelen de nuggetzaken niet af. Ten 3e, toen ik 16 was had ik meer kennis van it dan jij nu hebt waarschijnlijk.
 

DeletedUser1053

Dat zou wel een prachtig excuus zijn om geen school te hebben toch... :laugh:

Het is verplicht om op tijd op school aanwezig te zijn. Indien een leerling ziek is en niet op school kan komen dienen de ouders dit vóór 9.00 aan de receptie te melden. Andere uitzonderingen zijn mogelijk:
  • Indien de leerling een bruiloft of een begrafenis heeft.
  • Indien de ouders om bepaalde redenen niet binnen de reguliere schoolvakanties op vakantie kunnen. In dat geval dient men dit ruim van te voren te overleggen met de directeur en de mentor van de betreffende leerling.
  • Indien men een moderator is van een online browserspel, en er een evenement georganiseerd moet worden. In dat geval dienen de leerlingen dit van tevoren te melden bij de mentor, samen met een briefje dat ondertekend is door de ouders en de community manager van het betreffende spel.

Hahaha... Leuk.:p
 

DeletedUser6377

Ten eerste, je hoeft niet 16 te zijn om nog naar school te gaan. Ten tweede, 16 jarigen handelen de nuggetzaken niet af. Ten 3e, toen ik 16 was had ik meer kennis van it dan jij nu hebt waarschijnlijk.

Tenzij jij op je zestiende (technische) informatica studeerde weet ik 100% zeker van niet :p
En verder ben je in ieder geval geen 18+ als je naar school faalt of je bent werkelijk waar echt incapabel. Enfin, die snotneuzen bepalen wel te veel naar mijn mening.

Meer capabele mods eis ik!
 
Tenzij jij op je zestiende (technische) informatica studeerde weet ik 100% zeker van niet :p
En verder ben je in ieder geval geen 18+ als je naar school faalt of je bent werkelijk waar echt incapabel. Enfin, die snotneuzen bepalen wel te veel naar mijn mening.

Meer capabele mods eis ik!
Welke concrete klachten heb jij over de mods dan? Wat doen ze allemaal fout? Bovendien duurt de ene opleiding langer dan de andere en heeft het ook nog te maken met op welke datum je jarig bent enzo... :hmf:

Ik denk dat de mods echt wat meer respect verdienen dan jij ze nu geeft... Kritiek kan, maar om ze gewoon ´snotneuzen´ te noemen is bekrompen en kortzichtig.
 

DeletedUser8307

Tenzij jij op je zestiende (technische) informatica studeerde weet ik 100% zeker van niet :p
En verder ben je in ieder geval geen 18+ als je naar school faalt of je bent werkelijk waar echt incapabel. Enfin, die snotneuzen bepalen wel te veel naar mijn mening.

Meer capabele mods eis ik!

Jij bent hier de snotneus, niet de moderatoren. ;) En wat een geniale reactie van lebareslep! :D
 
Tenzij jij op je zestiende (technische) informatica studeerde weet ik 100% zeker van niet :p
En verder ben je in ieder geval geen 18+ als je naar school faalt of je bent werkelijk waar echt incapabel. Enfin, die snotneuzen bepalen wel te veel naar mijn mening.

Meer capabele mods eis ik!

En tenzij jij (technische) informatica studeert of hebt gestudeerd, ben ik vrijwel zeker van wel.
Toen ik van de middelbare school afkwam was ik 18, en sommige klasgenoten 19. Dat is heus niet abnormaal oud hoor ;) Zeker als je 't vwo doet.
Daarnaast, hoe noem je het instituut waar je je vervolgopleiding doet? Dat is een universiteit, hogeschool, of iets anders, waar je zeker nog enkele jaren kan zitten.
 

Deleted User - 486404

Huh? Scholieren die moderator zijn? (vandaar dat ik de mods meestal niet serieus kon nemen).
Dat dit toegestaan is... 16-jarige snotneuzen zonder kennis van it die wel hierover gaan en zelfs werken met de geldstromen (premium/nuggets)

Enfin, als dit een reden zou zijn om het niet te doen lijkt het me al een fout door de verkeerde keuze van de invulling van het modteam. Maar dit is dus geen reden om het niet in juli/augustus/september wel te doen ;)

Tenzij jij op je zestiende (technische) informatica studeerde weet ik 100% zeker van niet :p
En verder ben je in ieder geval geen 18+ als je naar school faalt of je bent werkelijk waar echt incapabel. Enfin, die snotneuzen bepalen wel te veel naar mijn mening.

Meer capabele mods eis ik!

Beste maxysaus,

ik kan best begrijpen dat meningen verschillen en dat je het niet overal eens mee bent met wat er hier gebeurt op The West. De manier waarop jij dit uit is allesbehalve ok. In plaats van verbeterpunten op te sommen, zit jij constant het modteam te bashen. Ik neem aan dat jij wel weet hoe je met mensen kan communiceren en dat dit echt niet de manier is om met elkaar om te gaan.

Wij zijn vrijwilligers en we stoppen véél van onze vrije tijd in The West. Soms wel een paar uur op een dag. Het is ontzettend jammer dat er dan mensen zoals jij zijn die meteen onze persoon gaan aanvallen als er iets misloopt. Wij zijn ook maar mensen...
Als je ons constant gaat aanvallen en afzeiken dan moet je niet verwachten dat wij staan te springen om dingen voor de community in elkaar te steken... om dan nadien terug afgekraakt te worden...
Dit terwijl we niet eens (definitief) hebben gezegd dat we dit niet gaan doen maar dat we het gaan bekijken...

Als je ontevreden bent over de huidige gang van zaken dan kan je dat melden maar op een correcte manier. Som de pijnpunten op en zeg wat er beter kan zonder personen aan te vallen.

Ik ben momenteel 24 jaar en al vanaf eind februari 2009 een spelmoderator, ik ben opgeleid door Klovadis en Othiana. Ik heb veel collega's zien komen en gaan en veel updates meegemaakt. Ik pik dit dus niet dat je zomaar moderators als snotneuzen afschildert, zeker niet omdat er al veel moderators zijn die de leeftijd van 18 bereikt hebben of gepasseerd zijn.

Graag wat meer respect voor ons werk.

Bedankt,

Maarten (MrMM)
 

DeletedUser6405

Goeiedag,

Ik keek net even op het .net forum en daar starten ze weer met een Game Mastered Event.
Om precies te zijn is de informatie daarvan
http://forum.the-west.net/showthread.php?t=52824 hier te vinden.

Mijn vraag is nu: Waarom hebben wij nooit dit soort dingen op de Nederlandse server?
Zou dit te regelen kunnen zijn? Ik denk dat veel spelers zo'n actie zeker zullen waarderen.

Ik ga het binnenkort van heel dichtbij meemaken Morphy,,, .. ik ben erg benieuwd ..

Het is wel een enorme onderneming. Er is echt heel veel werk aan voor af gegaan. Alleen al de regels die er zijn om mee te mogen doen aan het project zijn erg, erg uitgebreid. Reken maar dat de mensen die een fort gaan verdedigen tegen die "chinese Spelers" ( NPC en echte spelers gemixt) een erg taaie battle voor de kiezen krijgen. Als je zit hoeveel LP de "chinezen" standaard hebben en welke wapens.. dan moet je een erg sterk team hebben wil je het fort behouden.
 

DeletedUser6377

Beste maxysaus,

ik kan best begrijpen dat meningen verschillen en dat je het niet overal eens mee bent met wat er hier gebeurt op The West. De manier waarop jij dit uit is allesbehalve ok. In plaats van verbeterpunten op te sommen, zit jij constant het modteam te bashen. Ik neem aan dat jij wel weet hoe je met mensen kan communiceren en dat dit echt niet de manier is om met elkaar om te gaan.
Hoho, dit is absoluut niet waar!
Waar misstanden zijn hoor je me inderdaad goed. Maar lees alles na en je ziet dat ik altijd alternatieven of verbeterpunten erbij zet!

Wij zijn vrijwilligers en we stoppen véél van onze vrije tijd in The West. Soms wel een paar uur op een dag. Het is ontzettend jammer dat er dan mensen zoals jij zijn die meteen onze persoon gaan aanvallen als er iets misloopt. Wij zijn ook maar mensen...
Als je ons constant gaat aanvallen en afzeiken dan moet je niet verwachten dat wij staan te springen om dingen voor de community in elkaar te steken... om dan nadien terug afgekraakt te worden...
Dit terwijl we niet eens (definitief) hebben gezegd dat we dit niet gaan doen maar dat we het gaan bekijken...
Hier trek je alles nogal uit het verband :no:
Als je ontevreden bent over de huidige gang van zaken dan kan je dat melden maar op een correcte manier. Som de pijnpunten op en zeg wat er beter kan zonder personen aan te vallen.
Dat doe ik toch? Ik heb in ieder geval geen namen genoemd of iemand specifiek aangevallen.
Als je de betreffende post correct terugleest dan zie je dat ik me verbaas over het feit dat een project als dit niet door zou kunnen gaan (dit werd immers als reden genoemd) door zoiets als te jonge mods.
Feitelijk wijs ik hiermee zelfs een zwak punt van het mod team aan.
De vorm is weliswaar misschien een beetje bot maarja ik heb nog veel bottere bijlen zien voorbij komen op het forum.
Ik ben momenteel 24 jaar en al vanaf eind februari 2009 een spelmoderator, ik ben opgeleid door Klovadis en Othiana. Ik heb veel collega's zien komen en gaan en veel updates meegemaakt. Ik pik dit dus niet dat je zomaar moderators als snotneuzen afschildert, zeker niet omdat er al veel moderators zijn die de leeftijd van 18 bereikt hebben of gepasseerd zijn.
Nou oke, fijn.
Ik heb alle moderators zien komen en gaan en de een was geweldig en de ander een drama. Helaas is de 1e groep wat in de minderheid.
En verder mag ik iedereen noemen zoals ik wil en boeit het me verder niet zo erg.
Graag wat meer respect voor ons werk.

Bedankt,

Maarten (MrMM)
Mits redelijk uitgevoerd heb ik al het respect voor jullie wat jullie verdienen.
 
Bovenaan