• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vrolijk kerstfeest, Henry Walker

DeletedUser

Er staat een nieuwe feestdagopdracht bij "Prestaties", "Het kerstspook". Weet iemand iets meer over deze opdracht???
:):):)
 

DeletedUser4763

nee daar kwam iemand anders van de week ook al mee , nog niks van bekend zover ik weet en staat nog niet bij TW-DB opdrachten
 

DeletedUser8307

Hier staat een post op de devblog over een nieuwe opdrachtenreeks, misschien heeft het hier iets mee te maken. Stond trouwens ook op facebook, als je t-w hebt geliked daar.
 

DeletedUser

De eerste opdracht is vandaag bij Henry verschenen:

Barkeeper Henry Walker
Mein Bruder Rupert war ein Holzfäller in den Wäldern im Westen. Tüchtiger Bursche, Familienmensch. Vor inzwischen schon … zwölf Jahren wollte ich ihn am Weihnachtsmorgen besuchen, doch ich fand nur eine ausgebrannte Ruine vor. Das Feuer muss in tiefster Nacht ausgebrochen sein, niemand hat es überlebt. Nimm’s mir also nicht krumm, wenn ich um diese Jahreszeit nicht sonderlich bei Laune bin.
 

DeletedUser

De volgende opdracht is in het westen van de kaart. Ik heb het op 4 werelden maar op 2 andere komt de opdracht maar niet.
 

DeletedUser

in het westen de opdracht gedaan maar daarna kon ik niet lezen wat ik vervolgens moest doen -_-' rot duits. iemand een idee?
 

DeletedUser

in het westen de opdracht gedaan maar daarna kon ik niet lezen wat ik vervolgens moest doen -_-' rot duits. iemand een idee?

Het vermoeden is dat het een soort dagelijkse opdracht is. Morgen weer een kans dus. Ik heb niemand gehoord die een vervolg heeft, dus ik neem aan dat dat het ook is. Verder stond er een leuk Duits verhaaltje, maar had het geen toegevoegde waarde verder. Meer een uitleg waarom je drop krijgt. :)
 

DeletedUser

Het vermoeden is dat het een soort dagelijkse opdracht is. Morgen weer een kans dus. Ik heb niemand gehoord die een vervolg heeft, dus ik neem aan dat dat het ook is. Verder stond er een leuk Duits verhaaltje, maar had het geen toegevoegde waarde verder. Meer een uitleg waarom je drop krijgt. :)

ok dankje dan zal ik elke dag eens goed rondkijken:)
 
kerstspook

Ga eens naar Open plek 2 daar staat een opdracht van kerstspook
bij afgebrande hut: je moet een kalkoen hebben:unsure:
 

Deleted User - 308552

oh god... it's impossible -.- Dit gaat hem sws niet worden, niet voor mij iig :(
 

DeletedUser15117

+ de adventskalender levert heel veel van de benodigde producten.
 

DeletedUser2771

Mwah, valt wel mee. Ik heb nu al tot aan het ham verzameld :D Je hebt er redelijk veel tijd voor hoor.

Ham? --> dag 8?
Moet je niet 2 dagen wachten na elke opdracht? Of is dat fout op tw-db?

EDIT: jij hebt het gewoon over het verzamelen van de producten. Ik dacht dat je die laarzen al had :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15117

Je kan elke 2 dagen een opdracht meer afsluiten, dus vandaag kon je dus de 1e en de 2e dag afsluiten (als je de 1e dag niet al gedaan had, die kon ook gister) en je kan sws nu al beginnen met zoeken.
 

DeletedUser1448

nee, je krijgt een quest om de 2 dagen. Dus als je vandaag begint met de 1e dan krijg je de 2e pas overmorgen
 
Bovenaan