• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ergernis

DeletedUser13404

je kunt van wereld veranderen met 3x klikken:
1: klik op je the-west bladwijzer in je bladwijzerbalk ---> je komt op de inlogpagina
2. Klik op aanmelden ---> Nu kan je een wereld kiezen
3. Klik op de wereld die je wil ----> je bent aangemeld

Ik zie niet wat hier moeilijk aan is en wat jullie allemaal doen maar dit lijkt me het gemakkelijkste + je gebruikt maar 1 tabblad :)


Roller ik ben het volledig met je eens :D
En als ik chrome open, klik ik op mijn bladerwieltje op de snelkoppeling en open ik ze zo allemaal na elkaar op 1 seconde :cool:
 

DeletedUser

Daar moet jij toch ook niet veel zitten precies aan de tijdstippen van je aanvallen te zien xD

Ik doe een voltijd studie en werk er soms nog 40 uur naast. Als ik dan eens op een maandag of dinsdag vrij ben dan is dat toeval en zeker verdiend. Ik haal de schade dan even in. Ik werk nogal onregelmatig maar ook dat zal je wel eens opgevallen zijn. :p
 

DeletedUser2665

Dat je een stuk meer gebruik moet maken van je muis, staat als een paal boven water. Echter, mssn is dat je eigen probleem. Ik maak lange dagen (tijden zijn niet relevant) en ik log twee keer per dag in. 'S ochtends na een bakkie koffie zet kk eea aan en gaan met die banaan. Als ik terug ben kijk ik nogmaals (onderweg momenteel) en doe ik mijn dagelijkse taken. In principe is het prima te doen en dat je 10+ werelden speelt is je eigen issue.

Neemt niet weg dat het klikken vervelend is.
 

DeletedUser15153

Ik heb tw als bladwijzer staan. Als ik wil uitloggen, sluit ik gewoon m'n tabblad met tw :']. Wil ik een relog of wereldwissel, dan klik ik gewoon op mijn bladwijzer, dan ben ik direct bij de startpagina :p
 

DeletedUser

Dat je een stuk meer gebruik moet maken van je muis, staat als een paal boven water. Echter, mssn is dat je eigen probleem. Ik maak lange dagen (tijden zijn niet relevant) en ik log twee keer per dag in. 'S ochtends na een bakkie koffie zet kk eea aan en gaan met die banaan. Als ik terug ben kijk ik nogmaals (onderweg momenteel) en doe ik mijn dagelijkse taken. In principe is het prima te doen en dat je 10+ werelden speelt is je eigen issue.

Neemt niet weg dat het klikken vervelend is.

Ik doe enkel duels he. Dat zijn meestal meer dan 2 duels per dag...
 
Bovenaan