• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ergernis

DeletedUser

Ik vroeg me af of ik de enige ben die zich helemaal kapot ergert aan het groot aantal handeling dat je moet doen om van wereld te wisselen.
Vroeger had je 1 knop waarmee je op de startpagina kwam. Tegenwoordig moet je eerst naar opties, dan naar afmelden, dan moet je bevestigen, dan kom je op een uitlogpagina en dan moet je nog weer apart klikken om op de startpagina te komen. Als je op meerdere werelden speelt en dus per dag een keer of 30 heen en weer wil, begint dat behoorlijk te frustreren zo langzamerhand. Vooral omdat het compleet onnodig is. En dan vind ik de bevestiging van het uitloggen en het feit dat je niet METEEN naar de startpagina gaat nog wel het meest irritant...

Of ben ik gewoon een oude zeur die te moeilijk doet?
 

Deleted User - 308552

nooit zo'n last van gehad, maar ik gebruik gewoon meerdere tabbladen :o Als je dat niet wil, wordt het inderdaad wel lastig :unsure:
 

DeletedUser1448

Waarom uitloggen? Gewoon the west in je bladwijzers zetten en dan kom je direct op de startpagina en kan je op een andere wereld inloggen. Das 3 keer klikken en je bent ingelogd.
 
Nee freewilly je bent niet de enige. Ik irriteer me er ook wel aan, maar ik heb het niet zo gauw door. Ik ben ook zo iemand die ff inlogt en dan weer uitlog om overzicht te behouden daarom druk ik fortgevechten ook meteen weg als ze af zijn of ik ko ben. Ik heb liever gewoon 1 uitlog knop zonder bevestiging, even naar de startpagina vind ik niet erg(zit extra reclame dus tussendoor, volgens mij gaat het daar om)
 

DeletedUser

Ja je kunt natuurlijk 4 tabs open zetten en daarnaast nog 1 van het forum, van een tool en 1 van de wiki. Maar ik heb vaak ook nog hotmail, schoolmail en nog wat dingen open staan.......
 

DeletedUser

Vooral irritant, vroeger kon ik voor school ff snel wat dingen aanklikken, nu moet ik 5 acties uitvoeren eer dat ik van wereld gewisselt ben.

Die reclame komt door je cookies, als je de extensie AdBlock hebt heb je er als het goed is geen last meer van.
 

DeletedUser15117

Om snel uit te loggen moet je op backspace drukken, dan ga je automatisch naar de startpagina. Dan hoef je maar 2x te klikken.
 

DeletedUser

Om snel uit te loggen moet je op backspace drukken, dan ga je automatisch naar de startpagina. Dan hoef je maar 2x te klikken.

Dat is een verhipt goede tip! Bedankt!
Dat verandert er overigens niks aan dat het nu erg omslachtig omgezet is allemaal... Ik vraag me vooral af, WAAROM?
Waarom iets moeilijk maken als het makkelijk kan?
Zelfs met backspace kom je op een pagina die totaal geen meerwaarde heeft.
Dan moet je zeggen dat je in wilt loggen. Natuurlijk wil je inloggen, wat doe je anders op die pagina....... :blink:
 

DeletedUser1448

Omdat als je op 10 werelden speelt dan is het niet mooi de startpagina :p
 

DeletedUser

heel erg irritant, idd, zeker en vast, ik ga volledig met je akkoord willy !
 

DeletedUser7902

Ja je kunt natuurlijk 4 tabs open zetten en daarnaast nog 1 van het forum, van een tool en 1 van de wiki. Maar ik heb vaak ook nog hotmail, schoolmail

Daar moet jij toch ook niet veel zitten precies aan de tijdstippen van je aanvallen te zien xD
 

DeletedUser1448

je kunt van wereld veranderen met 3x klikken:
1: klik op je the-west bladwijzer in je bladwijzerbalk ---> je komt op de inlogpagina
2. Klik op aanmelden ---> Nu kan je een wereld kiezen
3. Klik op de wereld die je wil ----> je bent aangemeld

Ik zie niet wat hier moeilijk aan is en wat jullie allemaal doen maar dit lijkt me het gemakkelijkste + je gebruikt maar 1 tabblad :)
 
Bovenaan