• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w5,6

W3 stopt ook.

Wat nu als W2 en W4 ook stoppen? Want het aantal spelers daar loopt ook al richting <300. Ik speel op alle drie en er is voor mij nog maar 1 optie om naartoe te migreren: W7. Op alle andere speel ik al.

Moet ik dan 2 van mijn karakters gewoon opgeven na een paar jaar spelen?
 

DeletedUser385

W3 stopt ook.

Wat nu als W2 en W4 ook stoppen? Want het aantal spelers daar loopt ook al richting <300. Ik speel op alle drie en er is voor mij nog maar 1 optie om naartoe te migreren: W7. Op alle andere speel ik al.

Moet ik dan 2 van mijn karakters gewoon opgeven na een paar jaar spelen?

ik speel elke wereld vanaf dag 1... wat dacht jevan mij atm ?
 

DeletedUser2665

Als ik nu mijn account van Briscoe verwijder, hoe lang duurt het voordat ik met mijn w5-account daarop kan? Dit is voor mij de enige optie.
 

DeletedUser

ik speel op wereld 1, 2, 5, 6, 7, Arizona, Brisco en Colorado. Na uren speeltijd moet ik nu dus meerdere karakters gaan annuleren omdat ik ze niet kan migreren...?!:(

Ik lees hier toch dat met mij nog vele andere zijn die dit nu overkomt en enige vorm van compensatie voor mij en deze spelers zou toch wel op zijn plaats zijn.
 

Deleted User - 486404

Er is geen compensatie voorzien voor het sluiten van de werelden en het ziet er ook niet naar uit dat er een compensatie gaat komen.

Als je je karakter echt wilt behouden dan moet je migreren, kan je niet migreren omdat je op die wereld al een account hebt dan zal je een keuze moeten maken. Het is niet dat dit aangekondigd wordt een dag voordat de wereld sluit...
 

DeletedUser

Er is geen compensatie voorzien voor het sluiten van de werelden en het ziet er ook niet naar uit dat er een compensatie gaat komen.

Als je je karakter echt wilt behouden dan moet je migreren, kan je niet migreren omdat je op die wereld al een account hebt dan zal je een keuze moeten maken. Het is niet dat dit aangekondigd wordt een dag voordat de wereld sluit...

Dit is natuurlijk complete onzin! Kunnen wij iets tegen de sluiting doen? Nee. Is het ons besluit? Nee. Is er een andere optie dan je karakter opgeven? Nee Wordt je nu gestraft omdat je wél trouw bent blijven spelen op die werelden? JA.

Al die speeluren die erin zijn gestoken ben je nu gewoon kwijt zonder een andere optie. Dit terwijl de werelden leeg zijn gelopen door mijn inziens rare beslissingen als deze waardoor spelers met het spel zijn gestopt. Het zou InnoGames sieren om spelers te compenseren die het spel zijn blijven spelen ondanks de "slechtere" tijden.
 

DeletedUser3012

Wat een kutstreek van Inno. Je kunt op z'n minst de items van de 'overtollige' accounts toevoegen aan accounts op werelden die wel blijven bestaan.
 

Deleted User - 486404

Dit is natuurlijk complete onzin! Kunnen wij iets tegen de sluiting doen? Nee. Is het ons besluit? Nee. Is er een andere optie dan je karakter opgeven? Nee Wordt je nu gestraft omdat je wél trouw bent blijven spelen op die werelden? JA.

Al die speeluren die erin zijn gestoken ben je nu gewoon kwijt zonder een andere optie. Dit terwijl de werelden leeg zijn gelopen door mijn inziens rare beslissingen als deze waardoor spelers met het spel zijn gestopt. Het zou InnoGames sieren om spelers te compenseren die het spel zijn blijven spelen ondanks de "slechtere" tijden.

Ik begrijp je frustratie en ik had deze reactie verwacht :)
Echter is het niet het .nl team die dit beslist heeft maar Innogames de beheerder van het spel. Zij maken verlies met het draaien van de servers en dat is slecht voor een bedrijf. Ze vinden dat ze een server niet zomaar ineens kunnen sluiten dus kondigen ze dit aan om de spelers die dit wensen nog een kans te geven om te migreren. In principe is dat de compensatie want ze hadden hun servers ook meteen kunnen platgooien van zodra er met verlies gedraaid wordt.

Ik ben ook van mening dat een compensatie op zijn plaats is maar daarover beslissen we niet. Je kan nu nog bij wijze van spreke twintig topics maken om moord en brand te schreeuwen dat gaat niets aan de zaak veranderen. Ik denk niet dat ze in Duitsland hun plannen gaan wijzigen omdat de .nl community een compensatie wilt... Ik wou dit gewoon even gezegd hebben dat het van in het begin duidelijk is hoe de zaken ervoor staan :)
 

DeletedUser

Even voorop gesteld neem ik jullie op de NL-server niets kwalijk. In het verleden is wel bewezen dat jullie vrijwel 0,0 inbreng hebben.

Ik zal ook echt geen extra topics aanmaken en ook uitleg over een commerciële instelling en het maken van winst is overbodig. Ik ben geen scholier meer en weet hoe het werkt. Juist daarom weet ik ook dat de spelers (in dit geval de klanten van Inno) wel tevreden moeten zijn wil je überhaupt nog 1 server in de lucht houden. Deze manier van handelen is verre van klant/speler vriendelijk en de compensatie die bestaat uit een verlies/verlies situatie is dan ook geen compensatie.

Daar sowieso al jij (en ik verwacht meerdere mods) mijn mening delen over de compensatie kan ik er toch wel vanuit gaan dat jullie de onvrede op zijn minst richting de beheerder communiceren?
 
Bovenaan