• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels/Duelrecords/GG

DeletedUser

Ik laat het aan support over of het wel of niet toegestaan is, maar lijkt mij van niet aangezien er veel te veel misbruik van gemaakt kan worden, stel dit word afgesproken en toegestaan door support, iemand denkt oh das leuk, ik doe ook men items uit en laat iemand met wapen en kleding me wel aanvallen want ze denken dan toch dat die alleen maar zich niet aan de regels houdt en ik ben lekker ko voor 48u zodat ik men werkjes kan doen, of de premie is met opzet weg, of de ander heeft lekker veel xp. Dan word dat gezien als push, zo zou ik het tenminste wel zien als mod. Zodoende is het te veel misbruikgevoelig en volgens mij tegen de regels.
ze hebben de regels goed gelezen zolang we wapen vast hebben is er niks push aan dacht ik mss wel afgesproken maar ja we hebben vanalles aan (kan verkeerd zijn ze)
 
ze hebben de regels goed gelezen zolang we wapen vast hebben is er niks push aan dacht ik mss wel afgesproken maar ja we hebben vanalles aan (kan verkeerd zijn ze)

Het gaat er om dat je niet opzettelijk verliest, op afspraak duelleren mag, maar je mag niet opzettelijk verliezen.
 

DeletedUser1448

Je verliest helemaal niet opzettelijk in dit plan. Het is dus helemaal legaal denk ik
 

DeletedUser13404

Het is wel duidelijk dat het legaal is denk ik ;)
Joepie! :)


Ik zal een lijstje maken!
Maar eigenlijk is dat overbodig als we er van uitgaan dat iedereen meedoet ;)
Ik zal eens op de kaart gaan zien voor een geschikt plekje!
En contacteren jullie ook je ingame vrienden voor als die het forum niet lezen :cool:
 

DeletedUser4468

Misschien als plek die spookstad waar je kan slapen(Ik weet niet hoe ik die moet oemen;() als plek nemen?
 

DeletedUser

Hmm... daar zeg je iets :p
Maar het heeft niet zoveel effect wanneer je het op een 1-1 wapen gebruikt ;)
kan iemand is testen?

Heb al eens met een toverstok en geslepen wapen geduelleerd en de schade werd wel verhoogd ;)
 

DeletedUser1053

Het is wel duidelijk dat het legaal is denk ik ;)
Joepie! :)

Ik dacht juist van niet. ;)

Het is niet toegelaten een medespeler te duelleren waarbij duel instellingen uitgewisseld zijn en/of wapens en kledij tijdelijk verwijderd zijn.

Volgens mij was dit vroeger wel toegestaan, maar is dit later veranderd en nu dus verboden. Ik heb het net nog eens na gevraagd dus hopelijk kan ik morgen met zekerheid antwoorden, in elk geval wacht je er nu nog beter even mee.
 

DeletedUser13404

Geitje!! :o :(

Maar, we doen de wapens niet uit, we pakken gewoon allemaal hetzelfde wapen, of dat nu veel hit of niet, dat is toch niet van belang? :cool:
 

DeletedUser1448

Tegenwoordig duelleert toch iedereen met hetzelfde wapen (gouden revolver/sabel)
 

DeletedUser

idd nu heeft ook iedereen zelfde wapen vast he en ik ga naar daar en deuleer gewoon ja staan zei er ook doe ik ze ook he(met toverstaf) wat is hier niet moggelijk aan :(
 

DeletedUser

en allemaal kledij aandoen die geen extra punten op duel vaardigheden zetten en hup die regel kan ons niet meer stoppen want dan zijn we echt legaal
 

DeletedUser3012

Anders doe je toch gewoon met kleding aan? Zolang je allemaal een toverstok o.i.d. als wapen hebt maakt die kleding ook niet zo veel uit. Het is slechts een bonus op je vaardigheden.
 

DeletedUser13404

Het was ook de bedoeling met normale kleren en toverstokje! ;)
 
Bovenaan