• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

"echte" leger indelingen tijdens fortgevechten

DeletedUser15252

(beetje te laat)

leuk, maar die paarden slecht idee

1 aanpassing:aanvallers kunnen kannonnen innemen als 1 aanvaller bij 1 kanon is
 
*bumpie :laugh:
leuk ideetje, ik ben voor! maar nu die upb-shop zo in de mode is zou ik het paard ook daarheen verplaatsen, het kanon is dan één of andere speciale functie die de leiding moet vrijspelen door weet-ik-veel wat te doen.
btw: toen ik bij google 'fortgevecht' intypede kwam ik uit bij deze discutie, vandaar de bump :)
 

DeletedUser8307

En hoe weet jij zo zeker dat de server overbelast zou zijn dan? Van een kanonnetje erbij te zetten?:p
 

DeletedUser

kanonnen goed
paarden... met wat aanpassingen

miss dan een max aan kanonnen per kant, zoals 1 voor een pio att, 2 voor basis, 3 voor hoofdfort..
waar schieten de kanonen op?
verder een leuk idee, maar hoe verplaats je ze naar het fort, of moet je deze meenemen als je de aanval uitroept?

maar laat dan liever de kapotte kanonnen en de dode paarden verdwijnen.

en dan even over de paarden, misschien leuk om een rondje over het gras rond het fort te rennen, maar iemand die met een paard een muur of toren opspringt heb ik nog nooit gezien ;)
 

DeletedUser1053

ik wil geen overbelaste servers: slecht idee

Waarom zie ik dit vage tegen-argument bij zoveel ideeën terug? :p

Hoe kun jij nou weten wanneer de server overbelast is? :p Misschien kunnen de devs beter stoppen met ontwikkelen, 'want ja, als je iets toevoegt wordt de server overbelast' :rolleyes:
 

DeletedUser

Waarom zie ik dit vage tegen-argument bij zoveel ideeën terug? :p

Hoe kun jij nou weten wanneer de server overbelast is? :p Misschien kunnen de devs beter stoppen met ontwikkelen, 'want ja, als je iets toevoegt wordt de server overbelast' :rolleyes:

dat mogen ze vanaf nu doen, want elke update na die van de broeken en riemen trok toch op niets :laugh:
 

DeletedUser

het ''misschien overbelast het de server'' zinnetje is gewoon tegen, wat ik qua kanonnen tegen spreek.
en als de server echt overbelast zou raken, zou dit topic helemaal niet bestaan, omdat ze niks toe kunnen voegen..

:rolleyes:
 

DeletedUser15328

het is wel een leuk idee maar je moet dan wel veel doen!

en je moet ze dan ook onderhouden niet permanent

en ook niet dat je ze iedere keer van de ene helft van de kaart naar de andere
 

DeletedUser

idd, anders ''ohh staat er meer deff links dan rechts''
allemaal op je paarden en 1 ronde verder sta je allemaal mooi rechts tussen de torens..
 
Bovenaan