• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voltooide prestaties verbergen

DeletedUser

Voorstel
Een keuze mogelijkheid om de voltooide prestaties zichtbaar of onzichtbaar te maken

Details
Als je door je prestaties aan het scrollen bent is het soms zeer moeilijk om een bepaalde prestatie te vinden tussen heel die lijst met je voltooide prestaties.
Daarom zou een keuzevakje handig zijn waarbij je je voltooide prestaties kunt laten verdwijnen.

Misbruikpreventie
Hoe kan je hier misbruik van maken?

Visuele hulpmiddelen
Niet nodig

Samenvatting
Het is maar een kleine aanpassing, die het prestatie-scherm veel overzichtelijker kan maken voor spelers die al veel prestaties voltooid hebben.

Administratie
 

DeletedUser

Als dit voor je eigen inzicht alleen is kan het niet veel kwaad om deze optie toe te voegen, echter vind ik wel dat andere spelers tot enige mate moeten kunnen zien wat jij allemaal met je account hebt uitgespookt.
 

DeletedUser

Als dit voor je eigen inzicht alleen is kan het niet veel kwaad om deze optie toe te voegen, echter vind ik wel dat andere spelers tot enige mate moeten kunnen zien wat jij allemaal met je account hebt uitgespookt.

dat is enkel voor jezelf natuurlijk :)
 

DeletedUser1053

Voltooide prestaties komen bovenaan te staan, dus verwarrend lijkt het me niet. :p Maar het zou natuurlijk wel kunnen, gewoon om de lijst wat kleiner te maken.:)
 

DeletedUser8307

Handig, maar het is al afgescheiden zoals GreatRene zegt, niet 100% nodig dus.
 
Bovenaan