• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vuurspoor

DeletedUser14977

Ik kreeg dit in een tekst op arizona en moest daarna op oké klikken om het weg te krijgen.
Weet alleen wat het inhoudt of wat ik ermee moet doen.

Gerade, als du überlegt hast, dein Nachtlager für heute aufzuschlagen, siehst du einen Feuerstreif über dir und hörst ohrenbetäubendes Pfeifen. Irgendwie riecht es nach verbranntem Erdöl. Nach ein paar Sekunden ist der Spuk vorbei, auch wenn du meinst, in der Ferne eine Explosion gehört zu haben. \"Verdammte Yankees und ihre Kanonen\", murmelst du und versuchst dir einzureden, dass das eben etwas völlig normales war. Etwas Whisky hilft dir dabei und du gehst schlafen. Du fühlst dich gleich etwas erholter.

Vertaling


Net als je beschouwd als uw kamp op te slaan voor de dag, zie je een streep van vuur, en je hoort oorverdovend gefluit. Een of andere manier het ruikt naar verbrande olie. Na een paar seconden, de nachtmerrie voorbij is, zelfs als u denkt dat u een explosie in de verte gehoord. \ "Damn Yankees en hun geweren \", mompel je en proberen je te overtuigen dat dit was gewoon iets wat volkomen normaal. Een beetje whisky helpt u en je gaat slapen. Je voelt je als een beetje meer rust.

Mvg Nature,
 

DeletedUser14782

Toevallig heeft Thegood2 dit een tijdje terug ook gehad op Briscoe, zijn passage ging over een 'killer-rabbit' en soldaten. Dit verwees overduidelijk naar Monty Python's The Holy Grail.

Dit stuk herken ik echter niet :D
 
Het kan natuurlijk verwijzen naar back to the future.

Het is in ieder geval iets wat met 1.36 is ingevoerd, er zou zelfs in een van de mogelijke teksten een hint inzitten over de mythe opdracht.
 

DeletedUser14782

Ik herinner me nu dat ook en-dan zo'n verhaaltje heeft gehad op briscoe. Dit verhaal ging over 'The black knight'. Ook een personage uit The holy grail.

Erg toevallig
 

DeletedUser

Het kan natuurlijk verwijzen naar back to the future.

Het is in ieder geval iets wat met 1.36 is ingevoerd, er zou zelfs in een van de mogelijke teksten een hint inzitten over de mythe opdracht.

Er gaan dus roddels over zo'n opdracht...
Please, tell me more!! :D
 

DeletedUser15117

Het verbaast me niet als Monty Python and the holy grail op tv was toen Thegood dat bericht kreeg.
Ik denk dat het wel Back to the Future III is :p, daar gaan ze naar het wilde westen.
Maar het is wel erg vreemd dat het dan in het duits is, want hoe wisten ze dan dat die films op tv zouden komen? Hier moet haast wel meer achter zitten.
 

DeletedUser

mss helpt het als nature nog zijn kledij weet die hij droeg + plaats + tijd dan krijgen anderen hem misschien ook.

Ook alle quests afgesloten enzo?
 
Maar het is wel erg vreemd dat het dan in het duits is, want hoe wisten ze dan dat die films op tv zouden komen? Hier moet haast wel meer achter zitten.
Niet meevertaald lijkt me ;)
mss helpt het als nature nog zijn kledij weet die hij droeg + plaats + tijd dan krijgen anderen hem misschien ook.

Ook alle quests afgesloten enzo?
Voor zover ik weet is het compleet random wanneer je deze dingen krijgt.
 

DeletedUser14782

Thegood kreeg zijn verhaal toen hij ging kolen delven
De 'killer rabbit' verdedigde een grot, dus heeft wel verband


En-dan kreeg zijn verhaal toen hij de duel-tab opende
De Black Knight verdedigde een weg in de film en het kwam op een duel uit


Dit is allemaal te toevallig als je 't mij vraagt
 

DeletedUser

Thegood kreeg zijn verhaal toen hij ging kolen delven
De 'killer rabbit' verdedigde een grot, dus heeft wel verband


En-dan kreeg zijn verhaal toen hij de duel-tab opende
De Black Knight verdedigde een weg in de film en het kwam op een duel uit


Dit is allemaal te toevallig als je 't mij vraagt

Ja dat is zeker geen toeval ;)
 

DeletedUser14977

Ik kreeg dit bericht toen ik aan het duelleren was. Weet niet of ik zelf aanviel of iemand anders, want was ook met andere dingen bezig en het bericht staat niet in me lijst.

02:59 viel ik aan.
03:16 viel iemand mij aan
03:19 viel ik weer aan. KO
 

DeletedUser

Ik kreeg dit bericht toen ik aan het duelleren was. Weet niet of ik zelf aanviel of iemand anders, want was ook met andere dingen bezig en het bericht staat niet in me lijst.

02:59 viel ik aan.
03:16 viel iemand mij aan
03:19 viel ik weer aan. KO

Ik denk dat je hem kreeg omdat je aangevallen werd, omdat je verrast werd namelijk door vuur.
 

DeletedUser

Konijn

Een beetje laat maar toch,
Dit is het bericht dat ik kreeg:

Konijn

Du hast gerade ein Kaff namens Caerbannog passiert, als du an einer Höhle vorbeikommst. Ein paar Soldaten haben sich davor versammelt. Nachdem du laute Schreie hörst, reitest du näher und fragst, was los sei. "Wisst ihr es nicht? In dieser Höhle befindet sich der heilige Gral, aber ein furchtbares Killer-Kaninchen bewacht den Eingang!". Wie zum Beweis kommt ein schreiender, blutender Mann aus der Höhle gerannt. "Wir können hier nicht weg, Fremder, könnt ihr uns einen Gefallen tun? Reitet in die nächste Stadt und telegrafiert nach Rom. Wir brauchen die Heilige Handgranate von Antiochia, nur damit können wir das Kaninchen besiegen!". "Siiiicher, das werde ich tun...", entgegnest du und denkst nicht im entferntesten daran, deine sauer verdienten Dollars für ein Ferngespräch auszugeben.

Als je de vertaling wilt gewoon even ingeven op google translate.
Maar dit is dus duidelijk het verhaal van the 'holy hand grenade' of 'killer rabbit'. (monty python)
 
Bovenaan