• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

EK korting

DeletedUser5512

7,50 is voor een uur hé. Meestal niet voor een dag :laugh:

belgie is maar een raar land zeg, ik krijg 6,50 voor kranten bezorgen iedere dag, ongeveer 1 uur. Bij albert heijn verdiende ik maar 4,50 per uur.

En 20 euro is niet zo heel veel als je bijvoorbeeld 60 euro voor een spel als Cod betaald en je hier bijna net zo veel plezier aan beleefd mag dat natuurlijk ook wat kosten. Alleen geeft zo'n speciaal item mij niet veel plezier maar dat is maar persoonlijk
 

DeletedUser1448

4.5€ per uur?????? Wat een gierige mensen die hollanders :D:D:D:D
 

DeletedUser11612

belgie is maar een raar land zeg, ik krijg 6,50 voor kranten bezorgen iedere dag, ongeveer 1 uur. Bij albert heijn verdiende ik maar 4,50 per uur.

En 20 euro is niet zo heel veel als je bijvoorbeeld 60 euro voor een spel als Cod betaald en je hier bijna net zo veel plezier aan beleefd mag dat natuurlijk ook wat kosten. Alleen geeft zo'n speciaal item mij niet veel plezier maar dat is maar persoonlijk

WT*tuut* ?

Als barman verdien ik 13 euro per uur ... na 00uur is dat zelfs 15 euro ? Feestdagen 6 uur lang dubbel loon :D Wat een uitzuigers zijn die Hollandse bazen ...ga staken julllie ! :D
 

DeletedUser2771

Ik vroeg me eigenlijk af of er ooit nog eens grote kortingen komen op the-west.nl?

Ik weet dat er soms eens 20% meer goudnuggets wordt gegeven, of 20% korting op een rommelkistje, etc... Maar als je ziet dat in andere landen bijna continue het dubbel aantal goudnuggets wordt gegeven, dan vind ik dit jammer!

@Marco: zullen de spelers van the-west.nl ook nog eens beloond worden met bonusacties zoals bv. dubbel zoveel goudnuggets of 50% korting in de UP-shop? Zonder dat we hoeven te wachten op een feestdag als Kerstmis en Pasen?
 

DeletedUser11612

Ik vroeg me eigenlijk af of er ooit nog eens grote kortingen komen op the-west.nl?

Ik weet dat er soms eens 20% meer goudnuggets wordt gegeven, of 20% korting op een rommelkistje, etc... Maar als je ziet dat in andere landen bijna continue het dubbel aantal goudnuggets wordt gegeven, dan vind ik dit jammer!

@Marco: zullen de spelers van the-west.nl ook nog eens beloond worden met bonusacties zoals bv. dubbel zoveel goudnuggets of 50% korting in de UP-shop? Zonder dat we hoeven te wachten op een feestdag als Kerstmis en Pasen?

Idd .. Poolse is het nu al meer dan een jaar dat ze daar dubbele nuggets kregen ... kerst 2010 hebben ze daar zelfs 3-dubbele nuggets gekregen :/
 

DeletedUser

gewoon hier en daar gratis nuggets geven ;) als mensen de smaak te pakken hebben zullen ze wel nuggets kopen :)
 

DeletedUser11612

gewoon hier en daar gratis nuggets geven ;) als mensen de smaak te pakken hebben zullen ze wel nuggets kopen :)

Gratis is ook geen oplossing, maar het kan toch niet moeilijk zijn om eens dubbele nuggets te geven hier voor een week ofzo ... gaan ze tenminste wat centen verdienen ipv die rotpremium kist van 20 euro -_-
 

DeletedUser

neit altijd gratis eh ;) maar elke normale game (buiten die van inno) geven gratis hun speciale muntjes en zo eh ;) bv. elke lvl ontvang je 10 nuggtes of omdat het kerst is geven ze iedereen 50 nuggets
 

DeletedUser8380

6,09 euro voor een 21 jarige. Dat is zeeeeer weinig.

De barema's in België liggen een pak hoger. Ik ben het even gaan opzoeken want blijkbaar zat ik in eerste instantie fout.
http://www.aclvb.be/jongeren/jobstudent/het-loon/


On topic: Die speciale kisten... Ik heb gehoord van iemand op W2 dat die er een gewone hoed heeft uitgehaald... En daar geef je dan 1125 munten aan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8380

ja een gewone edele hoed waarvan er duizende zijn... Ik weet niet of het waar is.
 

DeletedUser

Amaai ik ben blij dat ik in België een vakantiejob doe :D

10.5 euro per uur (werk bij de slager om de hoek) + fooien (100 euro in de maand) en daarbij komt nog es weekendwerk aan 15 euro :D

En als ik zo hoor bij mijn vrienden is dat normaal
 

DeletedUser1448

Haha idd van al men vrienden (17 jaar) hoor ik dat ze rond de 10 euro per uur verdienden. Ik zelf verdiende op men 17e 13.5€ per uur + 6 euro maaltijdcheques per dag.

OT: een gewone hoed uit premiumkist kan echt niet :p
 

DeletedUser1053

6,09 euro voor een 21 jarige. Dat is zeeeeer weinig.

De barema's in België liggen een pak hoger. Ik ben het even gaan opzoeken want blijkbaar zat ik in eerste instantie fout.
http://www.aclvb.be/jongeren/jobstudent/het-loon/


On topic: Die speciale kisten... Ik heb gehoord van iemand op W2 dat die er een gewone hoed heeft uitgehaald... En daar geef je dan 1125 munten aan...

Dat is dan ook het minimum he. ;) Wat niet wegneemt dat jongeren in België blijkbaar veel beter betaald krijgen. Op je 17e is 5 euro per uur normaal in Nederland.
 
Bovenaan