• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

items die je gevonden hebt

DeletedUser3874

Jawel, bijvoorbeeld kuierstok vinden met 30 minuten werk.
Zou toch best bijzonder zijn?

Niks bijzonder aan als ik jouw lijn doortrek vermits iedereen zo'n ding heeft ondertussen.

Enige bijzonder dat er nog is, is een sleutel. En die mensen mogen van mij dan gerust een topic openen. Ik geef het topic nog half dagje en dan gaat het de prullenbak in. Als lage LVL's hun vonsten niet bijzonder zijn de rest ook niet meer.
 

DeletedUser

Niks bijzonder aan als ik jouw lijn doortrek vermits iedereen zo'n ding heeft ondertussen.

Enige bijzonder dat er nog is, is een sleutel. En die mensen mogen van mij dan gerust een topic openen. Ik geef het topic nog half dagje en dan gaat het de prullenbak in. Als lage LVL's hun vonsten niet bijzonder zijn de rest ook niet meer.

In een halfuur?
Vindt dat toch best wel groot geluk ;)

Ik heb geen zin om een discussie van 10 pagina's te hebben, maar ik denk dat als je aan 100 spelers vraagt of ze het gepast vinden dat hij rapporten van katoenplukken post in dit topic meer dan 50 zegt dat dat wel ver gaat ;)
 

DeletedUser123

Het is niet bijzonder als je dat soort dingen krijgt ;)
Gewoon niet doen ;)

laat da hem gewoon en ga over je eige rommel zeure inplaats hem af te krake hij moet ook groeie
of wil je soms zeggen dat jij zon noobie bent die zn account koopt en het begin nie heeft meegemaakt...

ontopic: uhhh belles star deringer ding gevonde..
 

DeletedUser

laat da hem gewoon en ga over je eige rommel zeure inplaats hem af te krake hij moet ook groeie
of wil je soms zeggen dat jij zon noobie bent die zn account koopt en het begin nie heeft meegemaakt...

ontopic: uhhh belles star deringer ding gevonde..

Ik kraak hem niet af, ik wijs hem erop.
Daarna werd het een grote discussie ;)
 

DeletedUser

voorwerpen vinden....

hallo jack hier,

ik heb edelstenen gevonden. maar ik heb nog een vraag?
ik moet mest vinden. welke opdracht moet ik uitvoeren?
ik heb nu als een paar uren de stal uitgemest maar nog niets gevonden.

vast bedankt
 

DeletedUser

Je moet gewoon stal uitmesten.
Heb je de opdracht wel aangenomen??? anders kan je hem niet vinden.

Maar wat bedoel je met die edelstenen??? Snap de vraag niet echt
 

DeletedUser5512

hoe toevallig, net een gele paardenriem gevonden op w1, en ook een gele paardenriem uit een houten kistje op briscoe gehaald :p
 

DeletedUser

Net met 10 minuten lijken bestelen:

2e deel van een kaart en deel van een bladzijde deel 2 :D
 

DeletedUser7902

nat, allen, 3e sleutel, bobs overall, 2x bowies mes en dan nog een hoop rommel
 

DeletedUser

Eerste keer Goud zeven, gelijk goudstof :)

[Arbeidsrapport: Goud zeven]

kijk maar ingame naar mijn profiel
 

DeletedUser

Eerste keer Goud zeven, gelijk goudstof :)

[Arbeidsrapport: Goud zeven]

kijk maar ingame naar mijn profiel

Je zult de ingame code moeten nemen. Als je op het hyperlink logo in het rapport klikt, krijg je een code te zien. Neem die, zet het rapport op openbaar en dan is het hier te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Even proberen dan...

[report=344894845af818b8c9]Arbeidsrapport: Lijken bestelen[/report]

Doet het niet>

Werkt wel, ik kan het goed zien. Ik denk trouwens dat je verwacht dat je een mooie link op het forum krijgt. Dat is niet het geval. Je kunt dit in bijv. je profiel kopiëren, op voorbeeld klikken (niet op opslaan) en dan aanklikken. Op die manier kun je de echte rapportjes zien.
 

DeletedUser

Werkt wel, ik kan het goed zien. Ik denk trouwens dat je verwacht dat je een mooie link op het forum krijgt. Dat is niet het geval. Je kunt dit in bijv. je profiel kopiëren, op voorbeeld klikken (niet op opslaan) en dan aanklikken. Op die manier kun je de echte rapportjes zien.

Ah zo... wanneer komt TW met een idee om externe links naar deze rapportjes mogelijk te maken? ;)
 

DeletedUser

Ah zo... wanneer komt TW met een idee om externe links naar deze rapportjes mogelijk te maken? ;)

Ik denk nooit, aangezien je dan aparte internetpagina's aan moet gaan maken voor elk rapport of flash moet gaan gebruiken puur en alleen om rapporten op fora te kunnen zetten. Wat dus praktisch hetzelfde is als een screentje. Het lijkt me wat te ingewikkeld voor de kleine verdienste.
 
Bovenaan