• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

woonhuizen

DeletedUser

Voorstel
beperking op inventaris, woonhuizen worden 'opslagplaatsen'

Details

dit idee zit zo; er komt een begrenzing op de inventaris, de woonhuizen, die maar 1 taak hebben, worden de plek waar je spullen op kan slaan. Hier kan bijv.een klerenkast o.i.d staan.
Misbruikpreventie

Geen idee!
Visuele hulpmiddelen

Tjah, dit wordt een hoop werk...
Samenvatting
hierdoor worden de steden veel belangrijker en de woonhuizen ook...

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? nee
 

DeletedUser12132

Goed idee. Mag er zeker komen. Is het misschien een optie dat je dan ook in je huis kan slapen? Verder een goed idee :up:!
 

DeletedUser8307

Niet echt voor. Eerder tegen. Het nut zie ik er niet van in. Er is maar één reden: de woonhuizen worden belangrijker.

Ach, laat het gewoon in je rugzak zitten. Dat lijkt me goed. Dus nee, ik ben tegen dit idee.

@Elmo11: In je huis slapen? Nee, doe dat in het hotel?
 

DeletedUser13404

En dan zo dat je als bouwer je huis kan uitbouwen, en dat je dan meer kan opslaan en korter moet slapen ofzo ?

Misshien kunnen ze ook vb. een nieuwe vaardigheid: stelen. --> En die dient dan voor andere huizen te overvallen, en als je geluk hebt kan je goede items stelen uit zijn huis, die hij dan kwijt is...
En dan kan je bvb. beter beveiligingen kopen zoals muurtjes, of bevervallen gebruiken om rond je huis te leggen. En dan als de overval mislukt, moet de overvaller bvb. 1 dag in de gevangenis liggen.

Zou dat niet weer iets nieuws geven aan het spel? :cool:

Voor de rest tof idee!!
 

DeletedUser

En dan zo dat je als bouwer je huis kan uitbouwen, en dat je dan meer kan opslaan en korter moet slapen ofzo ?

Misshien kunnen ze ook vb. een nieuwe vaardigheid: stelen. --> En die dient dan voor andere huizen te overvallen, en als je geluk hebt kan je goede items stelen uit zijn huis, die hij dan kwijt is...
En dan kan je bvb. beter beveiligingen kopen zoals muurtjes, of bevervallen gebruiken om rond je huis te leggen. En dan als de overval mislukt, moet de overvaller bvb. 1 dag in de gevangenis liggen.

Zou dat niet weer iets nieuws geven aan het spel? :cool:

Voor de rest tof idee!!

Dat zou ik helemaal niet doen want als die persoon dan bijvoorbeeld jesse james schofield steelt zou ik er toch niet echt mee kunnen lachen :no:
 
De rugzaklimiet komt er wss wel de volgende update.

Vannacht ga ik er ff over discussiëren, wie weet komt daar wat geniaals uit :D Tenzij ik in slaap val voor het begint, wat ik betwijfel.

Jouw idee is op zich wel goed, maar het idee van een inventarislimiet is niet dat je dan ergens anders die spullen op kan slaan, het zal toch ruimte innemen in de database.
 

DeletedUser

doe het zo: aantal stelen is de inkoopwaarde of minder van het voorwerp, en dan heb je daarna nog is 50% kans dat je het niet vind.
 

DeletedUser

aantal stelen X2 of X3 is het aantal inkoopwaarde of lager, anders kom je echt heel laag uit.
 
het beperken van de rugzak mag nooit ingevoerd worden!
met het invoeren van een beperking verdwijnt er een doel in het spel namelijk die van de verzamelaars
 

DeletedUser

persoonlijk een slecht idee, maar dat van zezema is weer een no comment idee
 

DeletedUser

dan moet je de kast mischien maken:
maken kost 10 planken en 20 nagels of 200 $ (10 plaatsen ofzo)
upgraden kost :20 planken en 40 nagels of 400$ (+10 plaatsen)
...
 

DeletedUser

Als het nou ook zo is dat je alleen op locatie van je stad items kan deponeren heb je van mij de 5 sterren

(Maybe premium functie dr bij: Breng item naar woonhuis/haal item op als je niet op locatie bent)
 

DeletedUser

Met dat idee heb ik ook gelopen.
En dat je in je eigen woonhuis gratis kan slapen en dat een hotel dan altijd tegen een betaling is. :rolleyes:
Want al ga ik in m'n eigen stad in een hotel is het niet gratis :p

Ik ben eerlijk gezegd voor. Brengt een doel voor de woonhuizen, maakt steden dus belangrijker. Is dus ook een grotere uitdaging voor een avonturier... :rolleyes:
4/5
 

DeletedUser

dit idee is natuurlijk enorm uitbreidbaar...
laten we wel een beetje on-topic blijven

als dit, of een ander idee, er is kan je er verder over brainstormen
 
Bovenaan