• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel systeem aangepast?

DeletedUser

Dit is echt onmogelijk met 220 tactiek en 160 uitwijken...

Levenspunten totaal
- 1159 LP
Levenspunten totaal
- 172 LP
Harres wint het duel, krijgt 56 ervaringspunten en steelt van xDiego $8.

maar liefst 3x op groen bolletje terug, innogames, doe iets omg

Echt waanzin.... 3 keer op groen. En nog steeds doodleuk mensen zeggen dat er niks veranderd is. :mad:

Wij hadden gister ook weer een mooie.

Levenspunten totaal
- 888 LP Levenspunten totaal
- 168 LP

appelflapeter101 valt flauw. keesie139 wint het duel, krijgt 865 ervaringspunten en steelt van appelflapeter101 $166.

Hij mikte wel alles goed. Toch 250 tactiek en ver over de 100 uitwijken.

Hij raakte 6 van de 7 keer. Al die tactiek en uitwijken is er dus goed voor om een slagkrachter 1 keer van de 7 keer te laten missen als ie goed mikt.

Dan kun je dus evengoed geen uitwijken en tactiek nemen en 500 schieten.
Dan raak je ze in ieder geval nog hard.

Het wordt wel eens tijd dat een modje hier iets aan gaat doen.
 

DeletedUser11612

Free, wat denk jezelf dat ze gaan doen....

Als ik al mijn duels vergelijk van deze week met die van vorige maand met dezelfde spelers, dan hebben ze allemaal gereskilled voor 250k ofzo?:hmf::huh:
 

DeletedUser6405

Dit is echt onmogelijk met 220 tactiek en 160 uitwijken...

Levenspunten totaal
- 1159 LP
Levenspunten totaal
- 172 LP
Harres wint het duel, krijgt 56 ervaringspunten en steelt van xDiego $8.

maar liefst 3x op groen bolletje terug, innogames, doe iets omg

ik heb aardig wat mikken hoor :p maar dan nog .. het klopt niet meer.. verhoudingen zijn zoek.
 

DeletedUser

Stel Harres heeft 150 mikken. Dan zouden de 3 hits op groen in verhouding tot het uitwijken nog voor een keertje te accepteren zijn. Ook al uit verhouding, maar voor 1 keer met toeval/geluk zou het kunnen.

Echter hebben we hier ook nog een kudde tactiek dat compleet niet meer meegeteld lijkt te worden. Ik vind alles prima, maar kan Innogames de werking van reflex dan ook even compleet buiten werking zetten? Dan is dat weer in verhouding.
 

DeletedUser

Ik had een tijdje terug ook 150 mikken (220 met bonus), en toen was ik op enkele weerstandsslaggers na redelijk onklopbaar.
Toen zei iemand tegen mij dat ik 50 mikken moest reskillen naar slagkracht en vooral weerstand. En nu lig ik om de haverklap flauw, en win ik quasi nix meer :(
 

DeletedUser

Nou, door je mikken te verlagen en je slagkracht en weerstand ga je zeker niet vaker KO. Je zult wellicht vaker verliezen maar sneller KO gaan door minder mikken te hebben gaat er bij mij niet in.....
 

DeletedUser1963

ik heb op w1 248 tactiek en 202 uitwijken. Hoe kan ik dan door een schieter 5x geraakt worden waarvan 3 op een groen bolletje????? zelf raakte ik hem maar 4x met mikken.
 

DeletedUser

ahja mensen het klopt gwn niet meer ;)
ben op w8 puur schietsoldaat en wordt daar super veel geraakt door slagkrachters;

ik wacht op die nieuwe update want nu is de lol voor schieters er echt af,
leuke toevoegingen die broek en riem maar niet voor schieters,
tenzij ze al level 99 zijn en die super goede broek kunnen kopen :)
 

DeletedUser11612

Ik blijf ze posten...

Levenspunten totaal
- 902 LP
Levenspunten totaal
- 852 LP
-_-" wint het duel, krijgt 447 ervaringspunten en steelt van xDiego $102.

2x op groen terug !!
 

DeletedUser

Ik post ze al niet eens allemaal meer. Enige tip:
Val in plaats van met schiet of imagokleren nu aan met de kleren met zoveel mogelijk uitwijken. Dat werkt nog het beste.

Het heeft te maken met de verhouding tussen mikken van de slagkrachter en uitwijken van de schieter. Ik heb op W7 namelijk een slagaccount met zeer weinig mikken en daar raak ik de helft van de keren helemaal niets en de andere helft meestal maar 1 of 2 keer.
 

DeletedUser11612

Ik post ze al niet eens allemaal meer. Enige tip:
Val in plaats van met schiet of imagokleren nu aan met de kleren met zoveel mogelijk uitwijken. Dat werkt nog het beste.

Het heeft te maken met de verhouding tussen mikken van de slagkrachter en uitwijken van de schieter. Ik heb op W7 namelijk een slagaccount met zeer weinig mikken en daar raak ik de helft van de keren helemaal niets en de andere helft meestal maar 1 of 2 keer.

Wat moet je doen dan als ze 300 reflex hebben? Dan raken ze je 100% 2 a 3x...
 

DeletedUser

De enige oplossing die ik hier voor kan bedenken is ze helemaal niet meer aanvallen tot er een update is geweest waarin ze dit recht trekken.

Het is lullig maar waar, dat soort spelers zijn voor ons nagenoeg onverslaanbaar.
 

DeletedUser

Excuses voor de dubbelpost.

Daar gaan we weer.

Levenspunten totaal
- 806 LP Levenspunten totaal
- 303 LP

appelflapeter101 valt flauw. keesie139 wint het duel, krijgt 871 ervaringspunten en steelt van appelflapeter101 $13.

250+ tactiek, 120+ mikken en uitwijken.
Ik raak hem maar 1 keer, hij mij 4 keer waaronder 1 keer op groen.


Nog 1:

Levenspunten totaal
- 751 LP
Levenspunten totaal
- 308 LP
mathiver wint het duel, krijgt 368 ervaringspunten en steelt van freewilly $158.
In Flash-weergave omschakelen

3 van de 4 hits op groen geraakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

op verzoek:

Levenspunten totaal
- 928 LP
Levenspunten totaal
- 207 LP
^#$&$#@ wint het duel, krijgt 453 ervaringspunten en steelt van jeftheking $227


Beste man (slagkrachter uiteraard ) raakte mij 5 keer! op groen.

150+ uitwijken 220+ tactiek, what's the bloody use.. ?
 

DeletedUser

[report=1744662969be602037]Duel: EvilTwin vs Nodorian[/report]

[report=1744606559dad5fad1]Duel: EvilTwin vs Nodorian[/report]

[report=1744197077eda27a73]Duel: EvilTwin vs Nodorian[/report]

[report=1744113184657993a8]Duel: Skeer vs EvilTwin[/report]

[report=17439240ee45993838]Duel: EvilTwin vs Forbid[/report]

[report=17435323356551e57a]Duel: EvilTwin vs Forbid[/report]

[report=17422866e4cf6f59a7]Duel: EvilTwin vs omarki[/report]

[report=17430453573b9c9498]Duel: EvilTwin vs Forbid[/report]

[report=174195192793137be0]Duel: EvilTwin vs Forbid[/report]

[report=17406926770b5067a0]Duel: joshuabram vs EvilTwin[/report]



Een paar duels van de laatste dagen, allemaal tegen slaggers. Kzou zeggen. Tweak jullie skills wat. Je geeft antwoord op je eigen vragen, maar past ze niet toe.

1. Mikken verlagen, je hebt het toch niet nodig. Als slaggers je zo al kunnen raken, waarom zou jij dan gaan in mikken investeren?

2. Tacktiek optrekken (zeker +200). Hun mikken en uitwijken moet echt 0 zijn. Dat is het met die nieuwe spullen niet meer.

3. Schieten optrekken. Als je door hun reflex raakt, zijn ze compleet verloren.

4. Uitwijken is bij mij altijd zeer hoog geweest (ver boven 200), dus dat weet ik niet.

Je kan natuurlijk ook kiezen om niets te doen. Maar dan laat je de keuze aan de tegenstander.


PS Ik lieg soms.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11612

Al je regels helpen niet om niet geraakt te worden ;)

ik zit met 228 tactiek, en een dikke 160 uitwijken, dan zou het quasi onmogelijk zijn dat ik geraakt wordt, en zeker niet op groen -_-"

Schieten verhogen kan, maar dan moet je 400+ gaan nemen :p
 

DeletedUser

Tja ze helpen mij dan toch. Kijk maar naar mijn duelrapportjes he. Moet je er nog een paar hebben? Ik zit mijn tacktiek nog op te drijven (275 - 300 is het target) en mijn uitwijken gaat over de 200.

Schieten is overrated, daar begin ik niet aan om de exacte reden die je aanhaalt :) Die heb ik gewoon wat geboost om te arbeiden. In principe heb je met 100 schieten genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan