• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

King Of The Hill

DeletedUser12477

Natuurlijk kan ik het niet laten om je daarna met een koelkast te gaan slaan! (het is echt mogelijk :o)

My HiLL :rolleyes:
 

DeletedUser

Ik kwam eraan lopen, een onmenselijke stank verspreid zich rond de heuvel, waarschijnlijk blijft ie best lang hangen,
MY HILL:laugh:
 

DeletedUser12477

Met mijn gasmasker kan alles! Ik spuit je vol deo, en jij rent eraf, indien je niet tegen een onwijs goede geur kan! :D

My hill
 

DeletedUser

Maar helaas was het Hema eigenmerk deo, dus de geur blijft 3 seconden hangen,
Ik ben terug, en laat de heuvels beschermen door Geert Wilders, hij roept de hele tijd: Jij mag er niet in, jij ook niet, ga maar weg, huppakee, weg ermee
No offence
MY HILL
 

DeletedUser

ik zeg dat zn haar niet goed zit dus hij rent weg naar een spiegel.

ik zat voor de heuvel een kapsalon en ga lekker een bakkie koffie drinken boven op de berg
 

DeletedUser

VSM komt eraan en iedereen is nu bang voor Hem/Haar/Het.

My Spaghetti Hill
 

DeletedUser13002

ik ga onder de berg staan en draai hem om zodat ik boven sta.

MY HILL
 

DeletedUser10466

Je hebt geen rekening gehouden met de zwaartekracht en de berg valt op je.l

MY HILL
 

DeletedUser4891

Ik ga naar mijn vriendin moeder natuur en ze draait de zwaartekracht om voor me. Ik bind me vast aan een boom, jij valt in de ruimte.

MY HILL!
 

DeletedUser10466

Helaas Niki, mark is al bezet.

Zodra je dit hoort sprint je van de berg af en rent naar haar toe, daar blijkt het een flauwe grap van mij te zijn:D.
Ik sta ondertussen al op de berg

MY hill.
 

DeletedUser10466

Door mijn vader, die altijd grapjes met me uithaalde, doorzie ik elke grap en blijf staan.

MY HILL XD
 

DeletedUser4891

Ik eet een bruine boterham met pindakaas, daar word je groot en sterk van, ik schop je van de hill.

MY HILL!
 

DeletedUser10466

Ik eet een potje spinazie, Ik trap jevan de hill voor de voeten van Vieze Harry, je stinkt zo dat je je een uur moet wassen

MY HILL
 
Bovenaan