• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nummer 1 imago zoekt stad

DeletedUser12695

Beste mensen,

Ik hawkins.one zoek nog een stad op arizona. Op het moment zit ik zonder stad (Kwam uit UC maar wegens verval ben ik er uit gegaan). Ik ben level 48 en ben momenteel de nummer 1 met imago. Heb veel geld en spullen en hoop op een gezellige stad met genoeg fortgevechten.

MVG
H

Zoek een profecionele stad in de top 10
 

DeletedUser8307

Beste mensen,

Ik hawkins.one zoek nog een stad op arizona. Op het moment zit ik zonder stad (Kwam uit UC maar wegens verval ben ik er uit gegaan). Ik ben level 48 en ben momenteel de nummer 1 met imago. Heb veel geld en spullen en hoop op een gezellige stad met genoeg fortgevechten.

MVG
H

Zoek een profecionele stad in de top 10

Ik ging net zeggen; je bent welkom in UC Sun City, maar ja :p
 

DeletedUser

Hawkins,

Je bent en blijft welkom in UC Blue Mountain,
R.r.2 zit er ook nog steeds in, maar is momenteel inactief en we gaan een nieuwe start maken om de stad goed te laten lopen. We staan wel alleen niet in de top 10.
 

DeletedUser4700

Wij, Dragon HQ, staan ook al lang niet meer in de top 10. Maar we hebben wel twee BG's in de top 10 en moeten nu eens wat forten gaan veroveren :D

Als je wilt, ben je zeker welkom.

PS: We hebben veel gevechten tegen UC :p
 

DeletedUser

Mss kan je bij th/md komen ;)

Stuur een tele naar slab the killer of wesss met je motivatie + skills
 

DeletedUser

Je bent meer dan welkom in Valley of the Sun, we staan 7e op deze wereld. We hebben erg veel fortgevechten dus dat zit wel goed, wijzelf organiseren er zo'n 1 per week, en onze BG's zo'n 2 tot 3, Dat zit dus wel goed ;)
 

DeletedUser

Thundercat

Je kan bij mij in de stad komen.
We zijn volop aan het groeien en goeie spelers zijn natuurlijk welkom.:blink:
 
Bovenaan