• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weeral een fortgevecht

DeletedUser4807

Moge de beste winnen!!!!

Ik kan er niet zijn te laat gezien.
Maar ik denk dat de aanvallers toch gaan winnen.
:cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Moge de beste winnen!!!!

Ik kan er niet zijn te laat gezien.
Maar ik denk dat de aanvallers toch gaan winnen.
:cool::cool::cool:

Pfff.... Lijkt me sterk. Heb je die lijsten van net gezien? Maar goed. Het beloofd een mooie fortbattle te worden. Jammer genoeg kan ik niet meekijken ik ben vanavond 'n poos weg.
 

DeletedUser

Ik wil nog iedereen bedanken en vooral onze !#? bondgenoten voor de goede hulp bij het verdedigen van NVOT Fort 3. We hadden echt een geweldige :rolleyes: opkomst van maar liefst 59 personen.

Echt heel erg bedankt voor alle steun, we zullen proberen om jullie ook zo goed te helpen in toekomstige fortgevechten! :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

lol 59 man is geen geweldige opkomst XD

Er stond dan ook een :rolleyes: achter.
Een rolleyes emoticon dat gerant staat voor sarcasme ;)

Daarna is het het boze gezichtje dat het nog eens extra benadrukt ;)

Bedankt dus voor je snuggere opmerking die de poster zelf ook al maakt :p

Mmm geen fortgevechten bezig nu.
Booooeeeh ik wil fortgevechten :p
 

DeletedUser

Ik wil nog iedereen bedanken en vooral onze !#? bondgenoten voor de goede hulp bij het verdedigen van NVOT Fort 3. We hadden echt een geweldige :rolleyes: opkomst van maar liefst 59 personen.

Echt heel erg bedankt voor alle steun, we zullen proberen om jullie ook zo goed te helpen in toekomstige fortgevechten! :mad:

Dat is flink waardeloos zeg... Ik had geen stad dus kon er niet bij zijn nie maar verder ook niet veel bg's dus...
 

DeletedUser

Ik wil nog iedereen bedanken en vooral onze !#? bondgenoten voor de goede hulp bij het verdedigen van NVOT Fort 3. We hadden echt een geweldige :rolleyes: opkomst van maar liefst 59 personen.

Echt heel erg bedankt voor alle steun, we zullen proberen om jullie ook zo goed te helpen in toekomstige fortgevechten! :mad:

ik was wel aanwezig iig ;)
 

DeletedUser

Niets ten nadele van de mensen die er wel waren.

Het is gewoon niet leuk om te zien dat de steden, die jouw stad steeds om hulp vragen voor fortgevechten en waar wij dan ook altijd met minimaal 10-15 man helpen, nog geen 5 man op de been kunnen brengen als wij eens hulp nodig hebben.
 

DeletedUser

Niets ten nadele van de mensen die er wel waren.

Het is gewoon niet leuk om te zien dat de steden, die jouw stad steeds om hulp vragen voor fortgevechten en waar wij dan ook altijd met minimaal 10-15 man helpen, nog geen 5 man op de been kunnen brengen als wij eens hulp nodig hebben.

bij jou komen er nog mensen gisteren bij premium waregen er maar 30 in totaal verdeeld over 3forten!!!
 
Bovenaan