• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is beste schutter?

DeletedUser

Ik zal jullie even iets zeggen voor de mensen die getallen aan het rondsmijten zijn.
De totale schade hangt af van je eigen skills maar evenveel als de skills van je tegenstander.

Als je tegenstander geen enkele duelvaardigheid heeft (en hoge levenspunten) is hij een makkelijk doelwit om maximale schade te doen en ook bijna elke keer te raken.
Heeft je tegenstander alles op duelvaardigheden ga je wel kunnen winnen maar zal je geen records vestigen.
 

DeletedUser

Ik zal jullie even iets zeggen voor de mensen die getallen aan het rondsmijten zijn.
De totale schade hangt af van je eigen skills maar evenveel als de skills van je tegenstander.

Als je tegenstander geen enkele duelvaardigheid heeft (en hoge levenspunten) is hij een makkelijk doelwit om maximale schade te doen en ook bijna elke keer te raken.
Heeft je tegenstander alles op duelvaardigheden ga je wel kunnen winnen maar zal je geen records vestigen.

Kaasberry staat 21ste met duels, dan is het zijn eigen schuld dat hij zoveel gehit wordt. Want met zo'n hoge rang moet hij wel bijna uitsluitend duelvaardigheden hebben denk ik.
 

DeletedUser

Kaasberry is een slagkrachtduellant en hij zal wel veel op reflex en weerstand hebben, maar Greatrene heeft heel veel schieten dus helpt die reflex niet en omdat hij waarschijnlijk ook geen of heel weinig uitwijken heeft wordt hij vaak geraakt. En Greatrene heeft een hoogwaardige buntline dus doet flink wat schade per schot als de schade niet verminderd word door reflex.
 

DeletedUser1053

Kaasberry is een slagkrachtduellant en hij zal wel veel op reflex en weerstand hebben, maar Greatrene heeft heel veel schieten dus helpt die reflex niet en omdat hij waarschijnlijk ook geen of heel weinig uitwijken heeft wordt hij vaak geraakt. En Greatrene heeft een hoogwaardige buntline dus doet flink wat schade per schot als de schade niet verminderd word door reflex.

Zo kun je altijd wat gaan verzinnen, de volgende keer verbreekt iemand het record met veel imago en dan is het ook weer niet goed omdat zo het tactiek van zijn tegenstander geen nut heeft.:o
Okey, als het een bouwer is, dan is het geen prestatie om daar een record op te vestigen.
Maar kaasberry is puur duelleren en staat 21e zoals srebbo zei, dus nu aub niet gaan zeuren dat het niet eerlijk is.;)
 

DeletedUser1557

over kaasberry gesproken niet een geliefde duelant als je kijkt waar die in duel lijst staat zul je het begrijpen moet je wel wat verder kijken dan rang en xp.

daarachter staat 47812 xp in 1179 duels dus 47812:1179=40,553011 xp per duel

dus 40 xp per duel oftewel beginende dueliers of gewoon nog niet zulke goede.

en idd de kunst is om een top duelant daar een record op krijgen.
een puur bouwer met 5000 levens punten kan iedereen toch voor elkaar krijgen. helaas hebben ze geen 5000 punten :p maar het gaat om het idee:cool:
 

DeletedUser

over kaasberry gesproken niet een geliefde duelant als je kijkt waar die in duel lijst staat zul je het begrijpen moet je wel wat verder kijken dan rang en xp.

daarachter staat 47812 xp in 1179 duels dus 47812:1179=40,553011 xp per duel

dus 40 xp per duel oftewel beginende dueliers of gewoon nog niet zulke goede.

en idd de kunst is om een top duelant daar een record op krijgen.
een puur bouwer met 5000 levens punten kan iedereen toch voor elkaar krijgen. helaas hebben ze geen 5000 punten :p maar het gaat om het idee:cool:
of motivatie tegen ;) heb nog gedeuleerd met motivatie 0 dus geen xp wel deul bij :D
 

DeletedUser5740

Kaasberry is een slagkrachtduellant en hij zal wel veel op reflex en weerstand hebben, maar Greatrene heeft heel veel schieten dus helpt die reflex niet en omdat hij waarschijnlijk ook geen of heel weinig uitwijken heeft wordt hij vaak geraakt. En Greatrene heeft een hoogwaardige buntline dus doet flink wat schade per schot als de schade niet verminderd word door reflex.

maar kom op kaasberry daar deed ik ook 893 op af een keer.
ook weleens van verloren maar dat doet er niet toe.
 

DeletedUser

Ik deed er wel meer af lol
Zo goed is hij echt niet hoor.

Levenspunten totaal - 916 LP

the little man overwint het duel, krijgt 237 ervaringspunten en steelt van kaasberry $3.
Duelconverter by Nero987
 

DeletedUser

hoi ik heb een vraag ik ben bezig met info aan het verzamelen over dueleren om eens een sterk duel account te maken heb jij enkele tips hoe ik mijn vaardigheden best besteed en waar ik op moet letten om hoge hits te hebben en toch zelf weinig geraakt te worden

dank u bij voorbaat
greetz royalflush
 

DeletedUser6456

veel uitwijken tegen de hit, veel schieten/slagkracht voor de hoge hits
 

DeletedUser

hoi ik heb een vraag ik ben bezig met info aan het verzamelen over dueleren om eens een sterk duel account te maken heb jij enkele tips hoe ik mijn vaardigheden best besteed en waar ik op moet letten om hoge hits te hebben en toch zelf weinig geraakt te worden

dank u bij voorbaat
greetz royalflush

Gewoon Werker zijn profiel eens doornemen, dan heb je al heel veel info.... :)
 

DeletedUser

NIEUW RECORD:

Hier een duel tussen NRNS en mij op Wereld 3. NRNS is zeker geen kleintje, maar dit:

besteduelooitnrns.png
 

DeletedUser

Heel mooi duel en nu is het record een keer niet met heel weinig verbeterd, maar met meer dan 100:p De spelers leren het ook nooit dat je als reflex/weerstand duellant beter niet iemand met (te veel) slagkracht aan moet vallen:D

Ps: Was het een gepland duel omdat jullie allebei de hele tijd op het hoofd mikten? Want het lijkt me dat jullie niet altijd op het hoofd mikken met erg weinig mikken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik zag hem bij de stad staan en weet dat hij haast geen uitwijken heeft, daarom zette ik snel al mijn targets op het hoofd. Van NRNS weet ik dat hij altijd op het hoofd mikt, dus dit hadden best 16 headshots kunnen worden, maar mijn uitwijken is wat beter dan zijn mikken in verhouding.
 

DeletedUser

ik voel me echt HEEL klein wanneer ik die score zie :o


proficiat:)
maar ik vind het nog steeds heel moeilijk te begrijpen hoe je 8-8 headschots kunt doen :confused:




:bolhoed:
 
Bovenaan