DeletedUser9492
Misschien trek ik weer een blik wormen open, maar wat ik als bouwer regelmatig zie is dat een en dezelfde character constant blijft aanvallen.
Kijk als iemand zo'n 115 schade doet en de andere maar 15 of zo, dan is er sprake van een behoorlijke scheve verhouding. En toch kreeg de aanvaller 62 xp (level 21 aanvaller, 27 verdediger).
Ik ken de trucjes wel (snel in een hotel gaan zitten, uit de stad gaan) maar daar heb je weing aan als je bezig bent met een uitbouw klus.
Wat ik dacht, misschien is het handig om de hoeveelheid XP's *ook* afhankelijk te maken van de hoeveelheid keren dat je dezelfde persoon aanvalt. Als je namelijk iemand een keer aanvalt en met een overmacht wint en je valt hem daarna weer aan, dan weet je het resultaat eigenlijk al.
Als alternatief zou ik zeggen een PAUZE, dus na een overwinnng niet meteen dezelfde persoon opnieuw aanvallen.
Kijk als iemand zo'n 115 schade doet en de andere maar 15 of zo, dan is er sprake van een behoorlijke scheve verhouding. En toch kreeg de aanvaller 62 xp (level 21 aanvaller, 27 verdediger).
Ik ken de trucjes wel (snel in een hotel gaan zitten, uit de stad gaan) maar daar heb je weing aan als je bezig bent met een uitbouw klus.
Wat ik dacht, misschien is het handig om de hoeveelheid XP's *ook* afhankelijk te maken van de hoeveelheid keren dat je dezelfde persoon aanvalt. Als je namelijk iemand een keer aanvalt en met een overmacht wint en je valt hem daarna weer aan, dan weet je het resultaat eigenlijk al.
Als alternatief zou ik zeggen een PAUZE, dus na een overwinnng niet meteen dezelfde persoon opnieuw aanvallen.