• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

3d

DeletedUser

:Dals the west nou eens 3d was en niet zoo document achtig zou dat dan leuk zijn.
arbeiden zelf doen een duel met slachwapens en vuurwapens.:D
en zelf bouwen enz enz enzovoort.

vinden jullie dat good of vinden jullie dat goed.
verzin er zelf ook nog wat bij

(en zeg nou niet dat het spel dan traag word:(D
 

DeletedUser

Waarom zit je eigenlijk de hele tijd nieuwe topics te openen zonder ze te goed uit te werken???
Trouwens ik vind het goed zoals het nu is dus voor mij hoeft het niet.
 

DeletedUser

over dat 1ste iedee

:bolhoed:ik vind het ook wel keigoed
:D
dan moet je niet altijd naar dat gele bolletje kijken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

@Surik, ze zijn niet kwaad op jou ofzo, ze zouden alleen willen dat mensen zoals jij (beginners dus) eens voortaan de hulp leest, of in dit geval het forum doorzoekt of er al een idee zoals deze bestaat.
 

DeletedUser

Slecht idee.

The-west is juist leuk omdat je er weinig tijd in hoeft te steken om goed te worden.

Als je alle arbeiden en duels en de rest zelf moet doen gaat het veel meer tijd kosten dan 3x klikken.

En als je duels zelf moet doen moet wel je tegenstander altijd online zijn anders kan die niet meedoen ofzo?
 

DeletedUser5740

Slecht idee.

The-west is juist leuk omdat je er weinig tijd in hoeft te steken om goed te worden.

Als je alle arbeiden en duels en de rest zelf moet doen gaat het veel meer tijd kosten dan 3x klikken.

En als je duels zelf moet doen moet wel je tegenstander altijd online zijn anders kan die niet meedoen ofzo?

Idd de meeste spelers zitten op school. En de meeste hebben naast hun school niet zoveel tijd als ik.
 

DeletedUser4891

ik heb echt geen zin in zelf dingen doen dit spel is zo leuk omdat je alleen wat hoeft te klikken tussendoor doe ik andere spelletjes:)
als je zelf iets wil doen moet je een ander spel kiezen denk ik die zijn er zat
(ja ik ben mega lui:p)
 

DeletedUser4807

XD doe is rustig iedereen

Dit forum is speciaal voor ideen dus je moet eigenlijk niet zagen van :
Die begint ook altijd een nieuwe forum.

Endan daarvoor is het ook!!!
 

DeletedUser

The west is een browsergame.
Dit zal en moet zo blijven:)
Het spel draait rond het plannen van arbeiden en acties en duels, dat maakt het nou net zo leuk.
Maak je het een 3d spel waarbij wie het meeste "speelt" de beste wordt dan is het spel om zeep.
Dan krijgen we taferelen zoals in vele 3de games waarbij enkel de meest verslaafde en no-life mensen de 1sten kunnen zijn.
Hierbij hoeft dat niet.
Ik heb een leuk echt leven en hoef maar 2x per dag in te loggen om mijn goede ranking te behouden :)
Dat maakt dit spel extra leuk!
 

DeletedUser4807

Jha ik ben er ook op tegen..
jammer maar anders zou het the-west niet meer zijn ..
 

DeletedUser

mischien

mischien gewoon niet dat je alles zelf moet klikken laat gewoon de browsergame maar maak de mannetjes wat duideleker :rolleyes:
 

DeletedUser

hier wordt het spel sloom, van bijna iedereen vindt het een slecht idee, ik ook :cool:
 

DeletedUser

:Dals the west nou eens 3d was en niet zoo document achtig zou dat dan leuk zijn.
arbeiden zelf doen een duel met slachwapens en vuurwapens.:D
en zelf bouwen enz enz enzovoort.

vinden jullie dat good of vinden jullie dat goed.
verzin er zelf ook nog wat bij

(en zeg nou niet dat het spel dan traag word:(D

dan moet natuurlijk wel iedereen on-line zijn en dat lukt niet altijd he!
en wat heb je dan nog aan vaardigheden met duels en lopen??
het is niet voor nix een browsergame en nog goed genoeg ook want wel het browsergame of the year 2008

(kortom slecht idee)
 

DeletedUser

Volledig mee eens.
En als alles in 3d is dan is the west niet meer the west.
 

DeletedUser6456

Waarom zit je eigenlijk de hele tijd nieuwe topics te openen zonder ze te goed uit te werken???

daar ben ik het ook wel mme eens, eerst je iedee goed uitwerken en het op het forum zetten met een poll

slecht iedee verder
 

DeletedUser

een duel van bv een slagwapen vs. een pistool... niet echt zo geloofwaardig... het duel begint, de duellanten staan 10meter van elkaar, de kerel met het pistool heeft al 6 schoten gedaan voor die met zn slagwapen bij hem is...

verder kan je dan ook beginnen met "er kunnen maar 6 kogels in een buntline, dus dan moet het te zien zijn op het scherm dat je na 6 schoten herlaadt"...

alle extra bewegingen maken het spel trager.
 

DeletedUser6456

een duel van bv een slagwapen vs. een pistool... niet echt zo geloofwaardig... het duel begint, de duellanten staan 10meter van elkaar, de kerel met het pistool heeft al 6 schoten gedaan voor die met zn slagwapen bij hem is...

verder kan je dan ook beginnen met "er kunnen maar 6 kogels in een buntline, dus dan moet het te zien zijn op het scherm dat je na 6 schoten herlaadt"...

alle extra bewegingen maken het spel trager.

en welke s*kkel heeft er nou 8 schoten nodig om een duel te winnen
 
Bovenaan