• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

45 dagen

DeletedUser

je account wordt na 45 dagen verwijderd en het spel heeft geen vakantie vervanging. wij hebben iemand in onze stad en die gaat 2 maanden door azie reizen en daar hebben ze uiteraard geen pc's, nou heeft hij hier al een oplossing voor maar wat als het niet kan. ben je dan gewoon je acc kwijt?
 

DeletedUser

:eek:
je account wordt na 45 dagen verwijderd en het spel heeft geen vakantie vervanging. wij hebben iemand in onze stad en die gaat 2 maanden door azie reizen en daar hebben ze uiteraard geen pc's, nou heeft hij hier al een oplossing voor maar wat als het niet kan. ben je dan gewoon je acc kwijt?

Hmm hij moet vragen aan een vriend als hij zn acc om de 10dagen es inlogt
 

DeletedUser

maar dat is dan toch lullig, al dat werk en dan ga je relaxed op vakantie en dan kan je je weer de stress in werken om je acc weer goed te krijgen.
 

DeletedUser3874

maar zijn die te vertrouwen?

Respect en vertrouwen moet je in de eerste plaats al zelf gaan geven voor je het terug kan krijgen.

Verder is het overal beschreven dat je 45 dagen krijgt dus zal je "vriend" zelf iets moeten verzinnen.
 

DeletedUser

Vertrouwen vertrouwen, ik moet altijd maar vertrouwen. :mad: :D
Ik voel dat mijn acc. er nog eens door kapot gaat.
 
lijkt me sterk dat de moderne hotels van tegenwoordig geen internet (tegen betaling) ter beschikking stellen. andere hebben internet op hun mobiel. lijkt me geen probleem, dat vakantiegedoe
 

DeletedUser

lijkt me sterk dat de moderne hotels van tegenwoordig geen internet (tegen betaling) ter beschikking stellen. andere hebben internet op hun mobiel. lijkt me geen probleem, dat vakantiegedoe

Ik geef mijn geld niet aan die hotels waar het peperduur is.
En heb je nog niet gezien hoeveel het kost internet op je GSM te zetten?
 
Dat zijn keuzes. Als je niemand vertrouwd om je account warm te houden en je wilt je account bewaren en je wilt langer dan 45 dagen op vakantie dan zul je toch na een maand zelf je euro's neer moeten tellen in een duur hotel. Dan kun je op dag 45 rustig slapen in je tentje op de camping.
 

DeletedUser

lijkt me sterk dat de moderne hotels van tegenwoordig geen internet (tegen betaling) ter beschikking stellen. andere hebben internet op hun mobiel. lijkt me geen probleem, dat vakantiegedoe

hij reist door de himalya met allemaal monikken, het laatste wat die hebben is internet.
 

DeletedUser

Als hij echt wil surfen moet hij misschien een laptop van werk of thuis
meenemen en zich zoeen worldwide card aanshaffe ik heb 1van belgie en is handig ik kan overal surfen,
maar ik weet niet of het van azie ook bestaat het is denk ik 7.75 voor belgie dus azie wat meer:)
 

DeletedUser2506

Premium komen en die net zolang verlangen tot je het red

Dus 45 dagen is gratis en de rest doe je met premium van te voren toevoegen probleem opgelost:p
 

DeletedUser905

Het makkelijkste is gewoon een vriend die je vertrouwd vragen of deze om de zoveel dagen een in wil loggen. Een andere mogelijkheid is een ticketje naar de support sturen met daarin uitleg.
 

DeletedUser5771

De oplossing vind ik toch vakantievervanging, zoals in Tw.
Of dat je zelf een soort van Vakantiemodus kan instellen, waardoor je karakter een soort van slaapstand heeft. :)
Dit zou in een van de volgende updates mogen komen vind ik. :rolleyes:
 
Bovenaan