• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Google chrome

DeletedUser

Hey,

ik heb sinds kort een probleem met google chrome.
Ik kan niet meer op the west via google chrome.

Als ik the west wil openen krijg ik deze foutmelding
400 - Bad Request

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen ?
 

DeletedUser

Foutbericht
400 Bad Request foutberichten worden soms aangepast door website-eigenaren, zodat u er rekening mee houden dat deze fout kan zich op meer manieren dan de gemeenschappelijke lijst hieronder:
"400: Bad Request"
'HTTP Error 400 - Bad Request "
De 400 Bad Request fout wordt weergegeven in de internet browser, zoals webpagina's doen.
Oorzaak
De 400 Bad Request fout is een HTTP status code die betekent dat de vragen u naar de website van de server (dat wil zeggen een verzoek tot het laden van een webpagina) werd enigszins onjuist daarom de server niet in staat was om te begrijpen of te verwerken van het verzoek.
Resolutie
Controleren op fouten in de URL. De meest voorkomende reden voor een 400 Bad Request fout is, omdat de URL is verkeerd getypt of de link is geklikt op een URL met een soort fout in.


Al is het zeldzaam, de 400 Bad Request fout kan een probleem met de website van de server die u probeert te openen. U kunt proberen contact op te nemen met de webmaster of een andere site contact en hen te informeren over de foutmelding. De webmaster van de meeste websites zijn te bereiken via email op webmaster@website.com, ter vervanging van website.com met de werkelijke website naam.
Van toepassing is
Dit probleem geldt voor elke internetbrowser in ieder besturingssysteem.



vertaald door een vertaalprogramma dus trekt op niet veel:mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Foutbericht
400 Bad Request foutberichten worden soms aangepast door website-eigenaren, zodat u er rekening mee houden dat deze fout kan zich op meer manieren dan de gemeenschappelijke lijst hieronder:
"400: Bad Request"
'HTTP Error 400 - Bad Request "
De 400 Bad Request fout wordt weergegeven in de internet browser, zoals webpagina's doen.

noob!!

dit moet vertaalt worden:


Cause

The 400 Bad Request error is an HTTP status code that means that the request you sent to the website server (i.e. a request to load a web page) was somehow malformed therefore the server was unable to understand or process the request.




Resolution

Check for errors in the URL. The most common reason for a 400 Bad Request error is because the URL was typed wrong or the link that was clicked on points to a URL with some kind of mistake in it.

Though it's rare, the 400 Bad Request error could be an issue with the web site's server that you are trying to access. You may want to attempt to contact the webmaster or another site contact and inform them of the error message. The webmaster of most Internet sites can be reached via email at webmaster@website.com, replacing website.com with the actual website name.
 

DeletedUser

even je google chrome opnieuw installeren dan is het meestal wel verholpen

ik gebruik google chrome nu 4 manden en geen kinkje dus het zal een instal foutje zijn waarschijnlijk
 

DeletedUser

verwijderen en dan installeren
met tussen door op nieuwe opstarten???
 

DeletedUser

ik heb 10 minuten geleden het ook gedownload en ik heb er geen problemen mee en alles gaat veel sneller
 
Bovenaan