• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

leger???

DeletedUser3686

hallo

ik dacht om per stad een leger te hebben.
Dat je dan een fort moet bouwen en een adjudant:sheriff::sheriff: ofzo moet aanstellen die dan troepen traint.
Dat je dan kunt kiezen tussen een soorten mannen!

artallerie

calvallerie

infanterie

en dat je dan ook een :helpie::helpie:luitenant moet maken ofzo om die troepen dan te leiden ofzo maar dan ook sterker is
 

DeletedUser3686

ja daar ook het idee een beetje vandaan maar kom

je kun tdan ook aanvallen
het zou denk ik veel leuker zijn dan nu:sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:
 

DeletedUser

troepen dan moeten het wel frijwiliggen spelers zijn anders is het vindt ik het te veel lijken op tribelwars en dat vint ik niet leuk
 

DeletedUser

Hmmm lijkt me niks dan gaan grote dorpen kleine dorpen aanvallen
 

DeletedUser3686

je kunt dan toch een soort regel maken dat ze max een stad mogen aanvallen van max 100 punten lager
 

DeletedUser3686

dat je dan geen echte leden moet trainen tot soldaten maar ja virtuele
 

DeletedUser

Ik vind het nog steeds niet echt wat.......

Want hoe zou jij het vinden als je stad word geplunderd??
 

DeletedUser

een leger ???

moet niet hier zijn in the west want die word toch overlopen door een groepje deuweliers
 

DeletedUser3686

door wat??

als mijn stad werd geplunderd is dat wel erg maar je kunt dan toch weer soldaten trainen en het gevoel als je een andere stad hebt geplundert is toch kei zalig:):)
 

DeletedUser

Volgensmij hoor jij hier niet.... als je echt wil plunderen weet ik wel een heel dom spel voor je.... :p
 

DeletedUser

door wat??

als mijn stad werd geplunderd is dat wel erg maar je kunt dan toch weer soldaten trainen en het gevoel als je een andere stad hebt geplundert is toch kei zalig:):)

Sadistje!

Het gaat sowieso oneerlijk zijn (oorlogen), kijk maar naar het nieuws...
 

DeletedUser

het gaat dan teveel op tribelwars lijken als je legers toevoegt en tribelwars is niet leuk
 

DeletedUser

the west is geen tribalwars..
Je hebt hier geen legers.
hoe gebruikk je ze anders, ...
wie stopt er geld in, enz

Slecht idee.
Je dorp bestaat uit een stad, en als je persee een leger wil vormen, maak een duelleerstad en val met zen 10e 1 spelers aan, kortom dit idee is niet nuttig.
 
Bovenaan