• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fort Gevechten

DeletedUser15791

Voorstel:
Omdat iedereen merkt dat de belangstelling voor fortgevechten op alle werelden sterk terugloop heb ik idee bedacht.
Als je met een fortgevecht meedoet kan je punten verdienen naar gelang de prestatie die je levert, door die punten op te sparen kan je er een kistje voor kopen waarin een deel van een mooie fg set in zal/kan zitten.

Details:
Deze set zal dan ook karakter gerelateerd en NIET verkoopbaar zijn.

Voordelen:
Meer mensen zullen er gaan deelnemen met fortgevechten omdat bijna iedereen wel kleding setjes spaart.
Ook de lagere spelers hebben zo een betere kans om ook over een mooi fg setje te beschikken.

Misbruik preventie:
Is er eigenlijk niet omdat de setjes niet verkoopbaar zijn.

Sociaal:
Fg's is een samen spel met meerdere mensen dus de gezelligheid kan ook weer wederkeren.
 

DeletedUser15785

Mooi voorstel en idd iets om de fg's weer wat leven in te blazen .
Mijn zegen heb je zou ik zeggen ;)
 

DeletedUser16170

super leuk idee miss zo doen dat de sets zich naar jou vaardigheden zetten bij full leider dat jou set leider geef en bij lp je set lp geeft bij weerstand je set weerstand geef of een mix van half leider half lp heb ook de set zo aanpast
 
Je krijgt al munten naar de prestatie in een gevecht en je kan daarmee ook kleding kopen, ik denk niet dat dit idee zich zo veel onderscheidt van wat er al is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4891

Ik vind het op zich wel een leuk idee. Net zoiets als met de avonturen, alleen dan wat minder saai en nutteloos. :up:
 

DeletedUser14698

hij is heel verschillend want die kleding die te koop is is SUPER slecht voor fortgevechten

stel er komt een echt fg setje dan is er veel belangstelling en komen er veel fg's tot mensen die setjes hebben en als er daarna nog een beter setje te krijgen is dan wil iedereen fg's doen en veel fg's om die geweldige setjes te krijgen want anders loop je achter

maar wat liq zegt ben ik het helemaal mee eens moet een verandering komen
 

DeletedUser15915

Ik vind dit een erg leuk idee en ik denk dat het voor korte termijn voor meer activiteit zal zorgen met FG's.
 

DeletedUser12673

Goed idee. Je kunt wel zeggen dat je ál munten krijgt, maar even serieus, buiten het reskill drankje, wat zit er nu nog voor nuttigs in die shop? Enkel rotzooi.. Kisten kosten meer dan het oplevert, buffje zijn af en toe leuk, maar kun je net zo goed van een evenement krijgen of craften. En die arbeidspunten buffs? Heb ik zelf nog nooit gebruikt, die kledij van tegenwoordig is OP genoeg om bijna alle arbeiden te kunnen, bovendien hebben munten blijkbaar niet zo'n hoge prioriteit bij mensen aangezien ze niet naar fg's komen. Fg's zijn sws niet rendabel. 4,5k xp schiet ook niet echt op, je kunt beter een paar duels doen, en op hoger level wacht je lekker op je inlogbonus :laugh:

Kistjes met kledij invoeren die enkel verkrijgbaar zijn met fg's is echt een goed idee. Je krijgt een hogere opkomst en fg'er zijn levert meer op en wordt dus gelijkwaardiger aan duelleren. (Hoe meer ontweken schoten, hoe meer punten voor een kist, hoe meer schade, hoe meer punten etc..)
 

DeletedUser

Ik vind dit geen goed idee. Er zijn al upb munten die uitgereikt worden op basis van prestaties, nog zo'n systeem invoeren beloond de fg'ers te veel. Verder za; dat systeem ook weer grotendeels te veel voordeel geven aan duellisten. Die scoren elk fg nu al 4500 ep en veel muntjes, alleen omdat ze veel schade scoren. Laat ze eerst de balans van die muntjes is oplossen voor ze met iets nieuws komen. Als sector blokkende avo krijg je heel weinig beloning, terwijl die wel een cruciale functie hebben.
 

DeletedUser15989

Goed idee. Je kunt wel zeggen dat je ál munten krijgt, maar even serieus, buiten het reskill drankje, wat zit er nu nog voor nuttigs in die shop? Enkel rotzooi.. Kisten kosten meer dan het oplevert, buffje zijn af en toe leuk, maar kun je net zo goed van een evenement krijgen of craften. En die arbeidspunten buffs? Heb ik zelf nog nooit gebruikt, die kledij van tegenwoordig is OP genoeg om bijna alle arbeiden te kunnen, bovendien hebben munten blijkbaar niet zo'n hoge prioriteit bij mensen aangezien ze niet naar fg's komen. Fg's zijn sws niet rendabel. 4,5k xp schiet ook niet echt op, je kunt beter een paar duels doen, en op hoger level wacht je lekker op je inlogbonus :laugh:

Kistjes met kledij invoeren die enkel verkrijgbaar zijn met fg's is echt een goed idee. Je krijgt een hogere opkomst en fg'er zijn levert meer op en wordt dus gelijkwaardiger aan duelleren. (Hoe meer ontweken schoten, hoe meer punten voor een kist, hoe meer schade, hoe meer punten etc..)


Dit dus. Er moet zeker rekening gehouden worden met ontwijkers en daarnaast met schade. Zo benadeel je de duellanten niet, maar evenmin de ontwijkende soldaten/avo's.
 
Goh ideetje van liq, laten we setjes geven op basis van prestaties. Ofja je mag het ook wel direct hitten noemen hoor liq, want daar is waar jij en andere kapotgrote leidernoobs het om gaat. Laten we ze nog meer leiderschapkleding geven zodat ze nog zieliger kunnen schuilen en hitten puur voor eigen gewin.

Ten eerste, we hebben de muntjes. Die zijn het meest te verdienen dagelijks bij fortgevechten, zeker het dubbele. Dat is de ''reward'' van fortgevechten. Ik vind dat deze rewards ten eerste anders verdeeld moeten worden. Hitnoobs krijgen teveel in verhouding tot all rounders. Daarna mag dat aantal muntjes per FG max ook wel omhoog gaan. Bv. bij het valentijnsevenement wat eraan komt, stikt het van de rode brieven met 50 muntjes in het draaiding. Het is echt superveel vergeleken met wat je dagelijks kan krijgen. Meer muntjes gebaseerd op non-hit prestaties dus. Dit is al een kleine manier om FG aantrekkelijker te maken. Een eigen FG valuta kan idd ook een oplossing zijn, maar goed, dan hebben we er al vier. Ik ben het enkel met een nieuwe valuta eens als je er slechts 1 per gevecht krijgt elk gevecht dat je karakter aanwezig is, ongeacht je prestaties. Op deze manier krijgt iedereen de reward die aanwezig is, is er geen onderscheid tussen goed of slecht zijn(low levels presteren slechter en zijn dus sneller gedemotiveerd). Misschien is DAT wel de oplossing.

Ten tweede is er al genoeg OP kleding. Low levels of mensen zonder de kleding zijn al ZEER erg achtergesteld op dit moment tegenover bob,black en die andere troep. Ook ik moest mijn trouwe natty destijds wegdoen omdat de kleding zo erg OP was. De kleintjes, de toekomstige FG veteranen, of de mensen die niet FG geskilled zijn en geen kleding hebben, zullen dus niet komen. Door die weerstand hit je al gauw 1/3de van je knullige wapen minder en je hebt ook veel minder stats. Meer FG kleding is er voorlopig niet nodig, of zullen we er ook nog wat leiderschap stamina kleding ingooien voor de echte hitnoobs? Black bart met stamina ipv verschuilen HEERLIJK.

Ten derde is het ONMOGELIJK om een eerlijke verdeling te krijgen tussen de verschillende prestaties. Zoals al eerder aangegeven, blockende avo's bovenin staan op de grond en ontwijken daardoor al gauw minder, daardoor is ook hun beloning minder omdat het systeem niet cared waar je staat, maar enkel kijkt naar de stats na het gevecht. Zo zijn er ook grachtblockers, preventieve vlagrunblockers die niet schieten, genoeg voorbeelden.

Ten vierde heb ik nog een andere verbetering die veel beter is. Maak die FG's wat langer qua rondes, want nu komen er steeds van die zielige laffe klotevlagruns die alles in principe verpesten. Uiteraard ''part of the game'', maar wanneer de vlagruns prioriteit krijgen boven een shootout, dan cross je toch de lijn bij me. Al die zielige fortgeilers die graag het fortje willen hebben en dus maar gaan runnen, gadverdamme. Meer rondes= hopelijk meer shootouts. Hier hebben ze vast in polen ook wel last van ;)

Oja, mocht een mod zich treurig voelen over mijn taalgebruik, pas het dan in de post zelf aan svp in plaats van alles te verwijderen, bij voorbaat dank.
 

DeletedUser15791

@ Jordes
Ik had van jou al de kritiek verwacht omdat jij :
Op iedere wereld bij een fg loopt te zeiken en op iedereen aanmerkingen loopt te maken terwijl je zelf nog nooit met iets positiefs kom, dit komt waarschijnlijk omdat je het spelletje niet eens snapt.
En buiten dat om lees eerst de discussie eens goed voordat je weer onzin zit uit te kramen.
 
@ Jordes
Ik had van jou al de kritiek verwacht omdat jij :
Op iedere wereld bij een fg loopt te zeiken en op iedereen aanmerkingen loopt te maken terwijl je zelf nog nooit met iets positiefs kom, dit komt waarschijnlijk omdat je het spelletje niet eens snapt.
En buiten dat om lees eerst de discussie eens goed voordat je weer onzin zit uit te kramen.

Constructieve reactie op mijn puntjes van kritiek en potentiële oplossingen! Thanx.
 

DeletedUser385

bitchfight !!!

358x53.jpg


ik vind nog steeds dat fg leuker moeten, en dat duels stom zijn :p
 

DeletedUser

voorgesteld

dit idee is al eens eerder voorgesteld maar op de beta het is mogelijk maar dan worden deze sets minder goed dan de huidige fg sets als deadwood black barts etc dit werdt wel als een punt voor dit jaar (ben benieuwd)
 
Jordes heeft wel gelijk met zijn uitleg :p
En de enige manier om die set aantrekkelijk maken, is door hem OP te maken, en als je dat doet moet je er op de een of andere manier nuggets aan verbinden want anders gaat niemand nog de normale sets kopen en dan verdient Inno minder.
Niemand zit gewoon op nieuwe sets te wachten... Evt betere dingen in de kistjes van de shop steken of zo is mss een beter idee...
 

DeletedUser16131

ach let's face it :p op NL zijn de fg's gewoon ruk. Op de .net servers worden op serieuze werelden zelfs geen ls mensen gerangt omdat ze te weinig bijdragen, maarja, op nl hebben we niet genoeg goeie fgers met genoeg lp om de bijdrage van die lsers teniet tedoen dusss we zitten er maar mee :p
 

DeletedUser

ach let's face it :p op NL zijn de fg's gewoon ruk. Op de .net servers worden op serieuze werelden zelfs geen ls mensen gerangt omdat ze te weinig bijdragen, maarja, op nl hebben we niet genoeg goeie fgers met genoeg lp om de bijdrage van die lsers teniet tedoen dusss we zitten er maar mee :p

nouja er worden meer fg's gedaan op .net waar idd geen leiderschap wordt gerangt ze hebben wel een toevoeging MAAR ik vind t een beetje selfish(dat blijft een rot woord) enigste waar t hun om gaat hoeveel schade ze doen

ik ben dus wel een voorstander om bepaalde fg's leiderschap te bannen om zo de fg's spannender te maken
 

DeletedUser16274

10/10

fantastisch idee
leuker fg
en ik verdien nog (een) leuke set(jes)

:laugh:
 
Bovenaan