• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen is hier!

DeletedUser

Eén van de meest verwachte onderdelen van The West zal deze week in het spel komen. Yup, dat klopt! Een nieuwe "3D" gevechtssysteem zal beschikbaar komen met verschillende spel modes voor jou om te domineren! Avonturen zal meer verschillende manieren van vechten aanbieden met verschillende modes en win criteria.

Voordat je begint met je eerste gevecht, hier is een kleine samenvatting: avonturen is georganiseerd in een serie van ronden. In elke ronde hebben alle spelers de mogelijkheid om te bewegen, genezen, schieten of een tegenstander te blokkeren. Elke van deze mogelijkheden kosten één of twee uithoudingsvermogen punten, zodat er een limiet is wat een speler kan doen in één ronde. Afhankelijk van de game mode spelen spelers tot een overwinning of het ronde limiet.

Momenteel is er maar één spel mode beschikbaar (De aanval of Grafsteen).
Doe wat je moet doen, vernietig je tegenstanders, domineer de massa en neem de wereld over!


Welkom bij Avonturen

2rcuz5i.jpg


Hoe speel ik een Avontuur?
Op de bodem van de pagina, klik op 'multiplayer games'. Een popup geeft je twee opties, fortgevechten en Avonturen. Klik op de Avonturen tab. Als je voor snel beginnen kies, klik dan ook op "Ik ben klaar" om te beginnen met het kiezen van je vaardigheden.

Wanneer kan ik spelen?
Je kan spelen wanneer je maar wilt.

Hoe lang duurt één spel?
In een Dominatie spel, het team dat 35 punten krijgt is de winnaar, of als dit niet gebeurd binnen 35 rondes, dan zal het winnende team winnen.

Hoe kan ik beter worden met Avonturen?
Er is twee belangrijke factoren die helpen met Avonturen: je karakter level en je fortgevecht wapen. Anders dan fortgevechten zullen twee spelers met hetzelfde level en wapen dezelfde effectiviteit hebben, zelfs als ze andere levenspunten of vaardigheden hebben.

Kan ik andere taken doen terwijl ik Avonturen aan het spelen ben?
Zodra je bent aangemeld voor Avonturen kun je andere dingen doen totdat het spel begint. Wanneer het spel begint dat er een popup venster komen waar je vaardigheden kan kiezen.

Kan ik met spelers van andere werelden en landen spelen?
Elk spel kan spelers hebben van elke NL wereld. Als een spel speelt op Wereld 1, kan het zijn dat je met spelers van Briscoe speelt. Je kan helaas niet spelen met spelers van andere landen zoals Engeland.

Wat kost het om Avonturen te spelen? Wat als ik verlies?
Avonturen kost niets en je kan niks verliezen als je team verliest (afgezien van je reputatie in het Westen).

Wat is "Aanval op Grafsteen" en hoe kan ik winnen?
Aanval op Grafsteen is momenteel de enige mode die aan staat bij Avonturen. Het heeft een spelers limiet van 10 speles en het is een Dominantie gevecht. In dominantie mode moeten spelers drie strategische plaatsen innemen: de bank, de saloon en de olie pomp en ze moeten het zo lang mogelijk vasthouden. Elk gebouw dat jouw team controleert aan het einde van de ronden geeft je team een punt. Het team dat als eerste 35 punten verzamelt is de winnaar.

Wat krijg ik als ik win?
Onafhankelijk of je wint of verliest krijg je Veteraan punten. Veteraan punten is een nieuwe eenheid in het spel speciaal gemaakt voor avonturen. Nadat een avontuur is afgelopen krijg je een speciaal aantal veteraan punten afhankelijk van welke beloning phase je hebt bereikt. Als je avonturen van te voren stopt, krijg je geen beloning.

Wat kan ik doen met Veteraan punten?
Veteraan punten kunnen gespendeerd worden in de SHOP.

Ik heb een nieuw voorwerp gezien - wat is een buit kist?
Buit kisten is een nieuw voorwerp speciaal gemaakt voor avonturen. Het bevat verschillende buffs en ook een nieuwe voorwerpen set. Buit kisten is een beloning voor het bereiken van de laatste phase van de avonturen en ze kunnen ook gekocht worden in de SHOP met veteraan punten. Je hebt een 20% kans om een kist te krijgen na een avontuur.

Lees meer op onze wiki pagina.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan