• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evenement: Calvin VS Lincoln

DeletedUser4130

Zou het zelf ook liefst ineens overal organiseren.
Maar er kruipt erg veel tijd in zoiets. Het is wel de bedoeling dat Calvin en Lincoln elkaar najagen over verschillende werelden, zodat op termijn elke wereld aan bod komt :cool:
 

DeletedUser385

bwah, misschien zodra de speciale werelden erop uitgekeken zijn :p
 
zulke dingen worden alleen voor de nuggetvreters georganiseerd

ja, tuurlijk, kostprijs deelname aan zo'n Fg bedraagt maar liefst 50 nuggets :rolleyes:

lijkt me heel leuk event :D hopelijk valt het van-kant-verwisseld-worden goed mee, want ik sta nu net in de sector van zo'n speciaal mannetje :D
 

DeletedUser10506

Eerst zien wat het brengt op dakota ;)

Dakota is de actiefste wereld met meeste personen.
Daarom wordt dit fg eerst daar gehouden.

Maar zoals tyrus zegt is het de bedoeling dat iedere wereld dit soort fg eens zal meemaken.
 

DeletedUser4007

Eerst zien wat het brengt op dakota ;)

Dakota is de actiefste wereld met meeste personen.
Daarom wordt dit fg eerst daar gehouden.

Maar zoals tyrus zegt is het de bedoeling dat iedere wereld dit soort fg eens zal meemaken.

dus dat het een nuggetwereld is, heeft er nix mee te maken?
:laugh:
 

DeletedUser16131

dakota is echt geen grotere nuggetwereld dan colo of bris of ari ooit was
 
Eerst zien wat het brengt op dakota ;)

Dakota is de actiefste wereld met meeste personen.
Daarom wordt dit fg eerst daar gehouden.

Maar zoals tyrus zegt is het de bedoeling dat iedere wereld dit soort fg eens zal meemaken.

Nee colorado is de actiefste :p


Maar waarom zouden W1-speler niet evenveel nuggets gebruiken?
En wat heeft dat überhaupt te maken met dit FG, je kan die president niet stenigen met nuggets of zo hoor.
 

DeletedUser4891

Jammer dit, iemand organiseert uit zichzelf een leuk event en vervolgens wordt het afgezeken omdat het zogenaamd een "nugget-event" is. :huh:
Probeer lekker om wat op je eigen wereld te organiseren zou ik zeggen.

ontopic: tof event, maar 'k moet nog wel even kiezen welke kant ik ga kiezen hoor. :laugh:
 

DeletedUser

Nee colorado is de actiefste :p


Maar waarom zouden W1-speler niet evenveel nuggets gebruiken?
En wat heeft dat überhaupt te maken met dit FG, je kan die president niet stenigen met nuggets of zo hoor.

Tuurlijk gebruikt Dakota meer nuggets, nogal logisch ook als je ap kan aanvullen, reistijd halveren,... Beetje logisch nadenken, je hebt natuurlijk uitzonderingen op w1.
 

DeletedUser16224

Allereerst klinkt het als een leuk event! :) Niet te kleine prijzen, niet te grote. Dat hij op t moment alleen in dakota is is jammer voor niet dakota-spelers, maar er zit veel tijd in zo'n event. De mogelijkheid is aangegeven dat het ook door andere werelden zou gaan.

Ik zie zoveel negatieve reacties, waarvan ik denk van waarom? Tyrus neemt moeite om zoiets te organiseren uit zichzelf. Iedereen die negatief is zou zelf eens met zo'n prachtidee moeten aankomen.

Tyrus, fantastisch initiatief! ;)
 

DeletedUser6405

Tyrus, nu al bedankt voor het organiseren van het evenement! Goed aangepakt!
 
MOds zouden zich beter eens deftig met de community bezighouden....

Mee eens. Aan de ene kant ben ik blij dat er eindelijk eens iets georganiseerd wordt. Aan de andere kant moet het idee toch van iemand van buitenaf komen (Tyrus), de mods zelf tonen weinig initiatief en komen helaas niet of nauwelijks met een idee.
 

DeletedUser4130

Ik snap volledig dat jullie willen aangeven wat jullie graag anders zien bij het team. De mods zijn onbetaalde vrijwilligers die zich inzetten voor de community. Voor hen is het belangrijk te weten wat er leeft bij de spelers, en als speler kan je je proberen inleven in hun werking. Voor dergelijke feedback en advies is er het burgemeesterhuys.

Hier horen verhitte tactische discussies, speculaties hoe het gevecht zal gaan, een voorraad pek en veren voor de verliezer morgen en tips hoe het voor jou beter kan bij een eventuele volgende keer. Als problemen zijn, laat het dan wezen omdat er te weinig whiskey was na de klinkende overwinning van jouw groep morgen :laugh:
 

DeletedUser3012

mooie opzet, hier is over nagedacht. Ben benieuwd hoe het uit zal vallen, zeker gezien het hoge schuilersgehalte op Dakota. :laugh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
leuk dat jullie dit doen ik doe mee!

kunnen we ook niet een heel groot fort maken waar je met alle spelers van TW nl kan spelen
 
Bovenaan