• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzicht community wedstrijd Verkleden

DeletedUser

Hier kan je de kledingsets vinden van de spelers die in de top 3 (of top 5 bij de eindprijs) waren geëindigd.

Dag 1: Bandiet
1. Kondir
7009b5cc5dd3729645d99d550b88833e.png
2. Greatwarrior
401972.jpg


Wie gaat mij verdenken met deze kledij. De wapens kan ik onder mijn rok verbergen. Een beer om eventuele achtervolgers op afstand te houden.

ik heb gekozen voor een zo opvallend mogelijke outfit. Bandieten werken meestal in de schaduw, dit is dan ook de eerste plaats waar sherrifs naar kijken.
Door het feit dat mijn kleding zo opvallend is gaan ze minder naar mijn gezicht kijken. De onderrok is niet alleen opvallend voor een man maar is ook handig om wapens onder te verbergen.
Voor het paard heb ik het snelste gekozen om zo snel weg te geraken van de plaats van de misdaad.
De beer laat ik achter op mijn vluchtroute. De paarden van eventuele achtervolgers willen tijdelijk niet verder uit angst voor de beer. Wat me een mooie voorsprong geeft.
3. FemM


Zoals gevraagd een kleine toepassing op mijn uitermate awesome look AHUM.

De ketting is gewoon stoer, het mannelijk geslacht zal er spontaan een hartaanval bij krijgen en flauwvallen, waardoor deze Extremistische F eminist easy hun spulletjes kan stelen, als ze niet flauw vallen zal ik ze persoonlijk neem eppen met de rozen die mijn ex mij heeft gegeven, terwijl de heren afgeleid worden door mijn sexy jurkje en mijn sexy tuinbroek met de sexy hoge hakken. De riem dient om de tuinbroek op zijn plaats te houden. Als niks van dit werkt zal ik ze dronken voeren met whiskey en ze wijs maken dat ik de kerstvrouw ben en spulletjes nodig heb om aan de arme kinderen te geven.

Als helemaal NIKS van dit werkt, zal ik ze maar onthoofden.
En wat doe ik als een vrouw mij passeert? haar mijn compagnon maken natuurlijk! Vrouwen aan de top!


Dag 2: Moederskindje
1. Virtualfan
schermafbeelding2012020o.png


motivatie:

Dit kindje hangt nog echt 'aan moeders rokken', weliswaar een trotse moeder, want deze jongen heeft al tal van trofeeën en medailles gewonnen met zijn mikkunsten met de katapult. Hij is een ware kampioen en bergt al zijn bekers veilig op in zijn kast en hangt zijn beste medailles aan een koordje, dat hij altijd bij zich draagt.
Echter gaat het hier wel degelijk om een klein moederskindje, dat nog niet echt zonder z'n moeder kan, daarom heeft hij voor de, weliswaar schaarse, momenten zonder zijn mama een mooie knuffelbeer die hij van zijn geboorte af al begeert.
Hij heeft een simpel wit shortje en een licht-blauwe wollen riem aan, dìt zijn volgens hem zijn gelukskleren, en daar speelt hij dan ook altijd zijn wedstrijdjes katapult-schieten mee. Ook zijn zwarte soort van schoen-laarsjes, speelse hoed (waardoor hij een pijl en hoorntjes gestoken heeft, want later wordt hij, een groot boogschutter) en patriottistisch (hij is lid van de confederatie, in hart en nieren) jakje dragen bij tot zijn geluks outfit.
Het is een speels, lief aanhankelijk kindje, dat er altijd voor zijn moeder zal zijn!
2. The Old Bullshit
scaled.php


Je ziet hier een kindje in een kinderwagen (de ossenkar).
Het kind is lekker beschermd tegen de kou van het winterse weer met een warme broek, laarzen, muts en poncho.
Het kind is beschermd door zijn mooie kettinkje, maar is ondeugend.

Hij is verkleed als indiaan en schiet andere kindertjes in hun billen met zijn pijl en boog. Of hij gooit met eieren.

Als zijn moeder dan kijkt pakt hij snel zijn knuffelbeertje erbij en lacht lief, maar ook geniepig naar zijn moeder die weer verder loopt...
3. wwwpuntbe
schermafbeelding2012020s.png


Motivatie Moederskindje:
Mijn interpretatie van een moederskindje, enjoy! ;)

Onze moederskindje heeft het getroffen, maar dat vindt hij niet, Athos komt uit een rijke adel-familie met bekende voorvaderen zoals William Masterson, Charles Goodnight, Abraham Lincoln en ga zo maar door.
Dit, in tegenstelling tot zijn moeder, verachte hij, hij was liever een gewone jongen geweest. Maar dat zei hij nooit, hij blijft altijd de brave, pientere zoon die zijn moeder en vader altijd gewenst hadden.
Op zijn 7e jaar liep hij dus al door de stad als een echte heer, een chique colbert, een ebbenhouten met goud afgewerkte wandelstok.
Maar waar zijn moeder, dus hij ook (niet echt, maar zo moest het), vooral trots op was, waren de erfstukken van hun legendarische voorvaderen, zo droeg Athos William Mastersons chiqueste broek, gemaakt uit het zachtste linnen van zijn land, ook droeg hij de bekende hoge hoed van Abraham Lincol en de schitterende riem van Carles Goodnight, met de mooiste gesp die een moeder zich voor haar zoon kon wensen.
Hij was één van de beste schermers van het land, met zijn floret versloeg hij iedereen, eingelijk vond hij het geen leuke sport...maar wat moest van zijn moeder...tja..dat moest. Zijn moeder zij altijd met veel trots "mijn jongen, die wordt nog eens een legende met zijn floret..." (wat later ook zou blijken, in het leuke online spel The-West werd het beste floret zelfs naar hem vernoemd, echter droeg hij in zijn outfit een gewoon floret, want pas veel later...in de 21ste eeuw, werd deze naam verzonnen voor zijn floret)
Verder droeg hij nog een heel net vlinderstrikje, mooie elegante schoentjes en een sierlijk geweer, meer voor de sier dan voor het gebruik natuurlijk.
Ook was hij een goede ruiter en zat op een sierlijk wit paard.
Allemaal samengevat, het was een zoon zo als elke moeder zou wensen, een echt...moederskindje!

Dag 3: Bling bling
1. Zustersas
2yx5544.jpg
2. Angelo1990
88zon.png


De zon schijnt zo fel dat de kleding gewoon begint te glimmen en het geel weerkaats !
3. Tryit
Deze dag is bestemd voor knappe dames en macho mannen. Wie maakt de meeste indruk met sieraden en andere snuisterijen? Of wiens outfit straalt er als de zon?

Voor dit thema heb ik na diep nadenken gekozen voor een soldatenuniform met soldaten laarzen om te beginnen. Soldaten staan erom bekend dat er bij hun opleiding zeer strengt word op toegekeken dat hun uitrusting blinkt tot in de kleinste details. Daarnaast zijn soldaten ook vaak echt macho's.
Een gouden set, omdat er niets is dat zo hard blinkt als gouden wapens natuurlijk.
Om nog meer indruk te maken een overdaad aan sierraden, een blinkende gouden kogel en natuurlijk het legendarische aztekengoud. Aztekengoud in de vorm van de zon.
Dat in combinatie met een strakke fluo gele broek en een macho riem, maakt dat deze outfit meer macho en harder straalt dan enige andere outfit.
 

DeletedUser

Dag 4: Koude winterdag
1. RPR.
2nkn9kx.png


Toelichting: Vandaag ben ik een sneeuwpop! Alle kindjes in The West verheugden zich er al heel het jaar op: die koude winter waarin ze eindelijk een sneeuwpop konden maken. Maar jammer genoeg valt er in de woestijnen niet al te veel sneeuw! Daarom bood RPR. zich aan als menselijke sneeuwpop. De lieve kinderen kleedden hem aan met een witte basis: een wit edel overhemd en de bolle, witte onderrok om de vorm van een sneeuwpop te imiteren. Rode hoge hoed erbij, sjaaltje erbij, de takken van de roe als armen en knikkers als ogen: een betere sneeuwpop in het westen kan je je niet wensen! Bijpassend wit paardje erbij en de winterpret is compleet.
2. Sheriff123
scaled.php


Ik doe aan 'Frosting'. Dat schijnt een trend te zijn. Het houd in om in de winter te doen alsof het zomer is.
Ik heb dan ook maar ineens mijn mooiste hawaii-hemdje aangetrokken en een bijpassende broek erbij. Ik had mijn ossenkar nog in de tuin staan en voor de foto ging ik daar op zitten met een fris pintje. Ik heb ook maar mijn sandalen aangetrokken want schoenen pasten niet echt. Mijn grijze pet draag ik vaak om te tuinieren dus waarom nu niet? Het groene strikje past goed bij de broek en het hemdje maar om eens wat afwisseling te hebben, heb ik als riem gekozen voor een mooie blauwe. In de schuur vond ik mijn roestig hagelpistool maar het was nogal versleten. Daarom pakte ik mijn Bowies voorlader uit de schuurkelder om in de zomer kraaien te kunnen schieten.

Dit zouden een paar afbeeldingen van frosting moeten zijn
http://www.google.be/search?tbm=isc...l13188l0l14155l26l26l4l10l11l0l57l578l12l12l0
3. Angelo1990
77sneeuw.png


Dit is een van die dappere sneeuwvegers die nog zo'n vertrouwen had in de elfsteden tocht, lekker dik en warm ingepakt maar heeft hij nu ook nog sneeuw bij zich ?


Dag 5: Freestyle
1. Greatwarrior
410774.jpg

Thema indiana jones

Kleding die het hardt op die van indiana jones lijkt.
Het wapen in de linkerhand moet een revolver zijn. Maar het is niet mogelijk om een zweep en een revolver aan te doen, daarom heb ik het wapen gekozen dat er het hardst op lijkt.

In 1 van de films rijdt hij op een bruin paard.
2. Fendt
15y9rbt.png


''I'm Rambo, I'm going finishing you, i''m going home.''

Ehm, Juist ja, Dit is Rambo, hij zegt niet zoveel daarom ben ik zijn spreker.

Laten we deze spierbundel eens beter bekijken. Deze man is een vechtmachine van de eerste orde, niks is hem te gek en geen enkele vijand is hem te sterk. Maar kijk eens hoe hij is gekleed, speciaal om soepel te kunnen bewegen maar toch dodelijk te zijn.
Hij heeft een rode hoofdoek om, die staat stoer, en het is om het zweet er in op te zuigen. Even kijken, dan hebben we nog zijn geluks ketting, die heeft hij altijd omdat die geluk brengt. Verder draagt onze Rambo nog een makkelijke zittende broek, die makkelijk beweegt. Ook heeft hij stevige schoenen die flink hard aankomen als je er mee trapt wat het belangerijkste is.
En dan komen nu zijn kinderen: Zijn wapens.
Hij draagt een boog met explosieve pijlen, speciaal om zijn doel op te blazen. de explosieve punten zitten aan zijn riem vast zodat hij ze makkelijk kan pakken. Als de vijand te dicht bij komt dan grijpt hij zijn machete. Deze machete is vlijmscherp, kan met de machete makkelijk een meloen door midden hakken wat heel handig kan zijn. En dan nog Explosieven voor de grote show. De grote boem zeg maar, als een vijand echt hardnekkig is dan gebruikt hij zijn explosieven.

Bedankt voor jullie aandacht, rambo moet nu weer een oorlog gaan voeren.

''I'm Rambo, I'm going finishing you, i''m going home.''
Ja Rambo we gaan naar huis.

Tot ziens.
Spreker van Sgt. John J. Rambo
3. Hank Moody
Mijn thema: HIPPIE :D



Uploaded with ImageShack.us

Het thema is hippie. Want die moeten er ook zijn!
Deze hippie draagt zoals gebruikelijk een fel gele baggie broek, met net zo fel gekleurde riem, hoofdband en overhemd. Het overhemd is ook nog eens scheef dichtgeknoopt, maar dat zie je niet op deze foto.
En natuurlijk loopt deze hippie op sandalen! Wat anders??
Om zijn nek hangt het logo van de eerste kernwaarde van hippies, namelijk een hart, wat staat voor LOVE (of liefde in het Nederlands).
De hippie draagt in zijn productvakje een Vredesbloem, waarmee hij de andere kernwaarde vertegenwoordigd, namelijk PEACE (of vrede, in het Nederlands).
De slee die hij bij zich heeft, vond hij in een spookstad waar hij samen met een stel andere hippies in een kraakpand woont.

En natúúrlijk dragen hippies geen wapens, gezien hun idealen Love & Peace zijn!

Ik zou zeggen, zet nog een zomerse plaat op, zet je roze zonnenbril op, trek die sandalen aan en zweef mee (terug) naar de hippie-tijd! :rolleyes:
 

DeletedUser

Eindprijs:

1. Tryit
Wie of wat is er nu een grotere schurk dan de arm der wet zelf? En wie is de arm der wet in het wilde westen? De sherrif! Dus bij deze heb ik mij verkleed als sherrif voor het eerste deel van de community wedstrijd.
Hier de afbeelding:
Ik heb gekozen voor een pelgrimset omdat moederskindjes vaak zeer religeus worden opgevoed. Daarbij de onderrok omdat dat totaal geen zicht is en dat is nu net de kleren die moders hun kinderen aanbieden.



Deze dag is bestemd voor knappe dames en macho mannen. Wie maakt de meeste indruk met sieraden en andere snuisterijen? Of wiens outfit straalt er als de zon?

Voor dit thema heb ik na diep nadenken gekozen voor een soldatenuniform met soldaten laarzen om te beginnen. Soldaten staan erom bekend dat er bij hun opleiding zeer strengt word op toegekeken dat hun uitrusting blinkt tot in de kleinste details. Daarnaast zijn soldaten ook vaak echt macho's.
Een gouden set, omdat er niets is dat zo hard blinkt als gouden wapens natuurlijk.
Om nog meer indruk te maken een overdaad aan sierraden, een blinkende gouden kogel en natuurlijk het legendarische aztekengoud. Aztekengoud in de vorm van de zon.
Dat in combinatie met een strakke fluo gele broek en een macho riem, maakt dat deze outfit meer macho en harder straalt dan enige andere outfit.


Hierboven heb ik gekozen voor zeer warme kledij,
Een mexicaanse halsdoek, een lekker warme kerstmuts. En een isolerende onderrok, het mag er dan niet uitzien het is wel lekker warm. Een wollen poncho wat ook lekker aangenaam warm is.

Uiteraard geen wapens want mijn handen zitten lekker warm in mijn zakken. Pantoffeltjes voor de voetjes en een lekker grote, hete bizon. Dat allemaal afgemaakt met een paardenriem.

Lekker goed ingeduffeld voor de winter dus!
Thema: Freestyle: Sneeuwwitje en de zeven dwergen!

Vandaag heb ik mij verkleed als een van de zeven dwergen!
Enjoy


2. Kondir
7009b5cc5dd3729645d99d550b88833e.png
dff63754c19986482b13aed719646884.png
c046d413553a9eab8b32e078af22c958.png
25q3d4z.jpg
c4778d541bf3b163493b484223feb04b.png
 

DeletedUser

Eindprijs (vervolg)

3. Zustersas
zloyc.jpg
vx0rqh.jpg
2yx5544.jpg
a1iqtj.jpg
14biwlh.jpg

4. Angelo1990
41school.jpg


Deze brave jonge wordt dagelijks door z'n ma naar school gebracht en moet wekelijks naar de kerk, de katapult heeft hij van z'n pa gekregen hij vindt dat z'n zoon een kerel moet worden, maar is hij daar al klaar voor ?
88zon.png


De zon schijnt zo fel dat de kleding gewoon begint te glimmen en het geel weerkaats !
77sneeuw.png


Dit is een van die dappere sneeuwvegers die nog zo'n vertrouwen had in de elfsteden tocht, lekker dik en warm ingepakt maar heeft hij nu ook nog sneeuw bij zich ?
80special.png


Special Force

gebaseerd op de agent-duellist van het heden.
 

DeletedUser

Eindprijs (vervolg:(

5. Fendt

122cm5i.jpg


Geachte Community

Ik zal mijn kledingkeuze maar eens uitleggen, want het lijkt niet bepaald op een bandiet.

Eerst het citaat van thomas bowie:
''Ze mogen zeggen dat ik een bandiet ben, maar dan wel een bandiet met stijl en een glad geschoren gezicht''

En nu de uitleg.
De edele colbert, de edele hoge hoed,de edele chique riem, de nette broek en de gentlemen schoenen zijn er om thomas het uiterlijk te geven van een gentlemen. Het scheermes, gestolen van de beroemde figaro, is er om te zorgen dat er geen enkel haartje op zijn gezicht te zien is. Bowie´s achterlader is er om zich te ontdoen van lastige bankiers en marshalls. En dan de wereldbekende bandieten stofdoek, die is er om te laten zien dat we wel met een bandiet te maken hebben en niet met een wattig bankiertje. Oh ja dan hebben het leren vel, die is er natuurlijk om te zorgen dat Thomas geen vies achterwerk krijgt als hij de buit aan het tellen is bij het kampvuur.

Ik hoop dat u zo genoeg ingelicht bent.

Hoogachtend,

De manager van Thomas Bowie
2di23kg.jpg


Beste mensen,

Aanschouw mijn lieve jongen eens, is het geen poepie? Nee hij zou nooit geen steen door de ruit gooien of een appel pikken bij de groente boer, de andere jongens wel het is een schande!

Mijn jongetje is gekleed in allerliefste kleertjes, een witte pet en korte broek, wit om de zuiverheid van mijn jochie te laten zien. Een allerliefst grijs overhemd met een schattig strikje, is het niet prachtig? Om het af te maken een mooie wollen riem en het geheel is klaar van mij liefste kindje.
Omdat mama niet zou willen dat mijn liefste knulletje van een eng paard zou valllen, brr ik moet er niet aan denken zeg, heeft hij een schildpad gekregen van mamalief. Zo hoort hij er toch bij maar kan hem niks gebeuren. Mijn jochie heeft natuurlijk geen katapult zoals die andere ordinaire jongens, nee zeg ik moet er niet aan denken. Hij heeft een trompet zodat, als hij gepest word direct zijn mamaatje kan te hulp kan roepen. En natuurlijk een lekkere sinasappel voor de vitamientjes.
Ja mijn jochie is mijn allesje, hem gebeurt niks hoor.

Groeten,

Mama, de mama van het mamakindje
16krupy.png



Yo man,

Je weet zelluf ik ben da only one bling bling man.
Als je mij ziet lopen, dan zit ik te shinen, omdat alles van goud is glinstert het in het licht.

Mijn kleren zijn van goud, mijn vette ketting is van goud alles is van goud. Ik heb vette uggs met een goude lijn, een gouden zaksabel, en een te vette getunde kerstslee met gouden velgen.
Oh ja en niet te vergeten. Ik ben beter dan als die bad boyzz die koffiepoeder in hun koffie doen. Ik doe er zuiver goudpoeder in mijn koffie. Je weet zelluf.

Laterzz Man
kedt1k.png


Howdy groentjes,

Bij een koude winterdag, moet je geen warme kleren aandoen of de hele dag bij de kachel zitten *uche uche* nee als er een koude winterdag is dan moet je gaan goudzoeken. Goudzoeken is goed voor de warmte en als je last van de goudkoorts hebt dan heb je het zeker niet meer koud.
Maar goed, jullie zullen mij er wel zonderling uit vinden zien, maar dat zal ik uitleggen.

Ik draag mijn goudzoekers doek voor de vele stof die er vrij komt met het goudzoeken. Nou dan nog mijn goudzoekersvest, die draag ik omdat het zo fijn zit. En dan nog mijn houweel om het goud uit de rotsen te hakken. Ehm even kijken, Nou dan heb ik nog mijn haakbuks om de pottenkijkers weg te jagen, en mijn patroonriem om de kogels te bewaren.
Stevige schoenen zijn nodig voor de rotsbodem die is niet bepaald vlak.
Dan de bonten broek en de muts, dat is om mij warm te houden. Net zoals mijn fles tequila, een flinke slok en ik ben weer een uur warm.
Dus groentjes zo houdt een echte doorwinterde goudzoeker zich warm op een koude winterdag.

Tot ziens maar weer groentjes, en houd je warm!

De oude Hackett
15y9rbt.png


''I'm Rambo, I'm going finishing you, i''m going home.''

Ehm, Juist ja, Dit is Rambo, hij zegt niet zoveel daarom ben ik zijn spreker.

Laten we deze spierbundel eens beter bekijken. Deze man is een vechtmachine van de eerste orde, niks is hem te gek en geen enkele vijand is hem te sterk. Maar kijk eens hoe hij is gekleed, speciaal om soepel te kunnen bewegen maar toch dodelijk te zijn.
Hij heeft een rode hoofdoek om, die staat stoer, en het is om het zweet er in op te zuigen. Even kijken, dan hebben we nog zijn geluks ketting, die heeft hij altijd omdat die geluk brengt. Verder draagt onze Rambo nog een makkelijke zittende broek, die makkelijk beweegt. Ook heeft hij stevige schoenen die flink hard aankomen als je er mee trapt wat het belangerijkste is.
En dan komen nu zijn kinderen: Zijn wapens.
Hij draagt een boog met explosieve pijlen, speciaal om zijn doel op te blazen. de explosieve punten zitten aan zijn riem vast zodat hij ze makkelijk kan pakken. Als de vijand te dicht bij komt dan grijpt hij zijn machete. Deze machete is vlijmscherp, kan met de machete makkelijk een meloen door midden hakken wat heel handig kan zijn. En dan nog Explosieven voor de grote show. De grote boem zeg maar, als een vijand echt hardnekkig is dan gebruikt hij zijn explosieven.

Bedankt voor jullie aandacht, rambo moet nu weer een oorlog gaan voeren.

''I'm Rambo, I'm going finishing you, i''m going home.''
Ja Rambo we gaan naar huis.

Tot ziens.
Spreker van Sgt. John J. Rambo
 
Bovenaan