• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

belgische riem

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Voorstel
een belgische riem

Details
/

Misbruikpreventie
hollanders die zich voordoen als belg


Visuele hulpmiddelen
zie me avatar

Samenvatting
omdat zelf de turken en de esten een eigen riem hebben !!!

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 

DeletedUser

Hear Hear,

Dit MOET een fout zijn.

aangezien the-west.be niet bestaat.

Aub even vrijgeven. CoMa of Dev.
 

DeletedUser

Waarom ook niet. 5/5
Als zelfs de estlanders (als ik dat zo goed typ xD) een riem hebben op de nederlandse the west, dan is het ook een beetje gek als onze zuiderburen er geen hebben :laugh:
En een Belgische riem kan naar mijn idee geen kwaad :p
 

DeletedUser

zeer goed idee (trouwens de inwoners van Kazachstan én de Brazilianen hebben er een)
 

DeletedUser14764

ik noem mensen die begin met een s (noob) behalve mods of stadsleden of alileden :D
 

Deleted User - 151085

De vraag word voorgelegd bij Innogames, reactie kan even duren.
 

DeletedUser8003

ik vind het een leuk plan, maar het gevaar is dat anderen ook een riem van hun land willen ;)

al zijn er hier geen koreanen XD


5/5 leuk idee
 

DeletedUser

België is dan ook een speciaal geval he. Het is het beste land van de wereld en het krijgt geen riem? Nou dat lijkt me niet eerlijk. Als ik ooit een item koop van de shop zal het die riem zijn!

5/5!
 

DeletedUser4468

Sinds wanneer is Enschede een land?? Dan zou een Friese riem nog beter zijn:razz:
 

DeletedUser

België is dan ook een speciaal geval he. Het is het beste land van de wereld en het krijgt geen riem? Nou dat lijkt me niet eerlijk. Als ik ooit een item koop van de shop zal het die riem zijn!

5/5!

Misschien wil je wel een Vlaamse riem :p
 
Dat zou inderdaad nog beter kloppen. Ik denk niet dat er hier veel Walen zitten, die zullen eerder op .fr spelen. Dus ook goed voor hun mocht er een Belgische riem komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan