• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Producten tonen

DeletedUser

Voorstel
Mijn idee is simpel, er komt een nieuwe optie in de markt en de winkels waar op staat: 'Toon alleen voorwerpen die je nog niet hebt'

Details
Als je op die knop drukt dan toont de winkel en de markt alleen voorwerpen die je nog niet hebt, handig voor verzamelaars die geen zin hebben om steeds hun inv. te doorzoeken.

Misbruikpreventie
Geen

Visuele hulpmiddelen
Onnodig

Samenvatting
Kleine, handige toevoeging

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 
leuk, en handig!

en als je iets zoekt, wat je mss al wel hebt, zet je 'm gewoon uit!

kleine, handige toevoeging, moet er gewoon komen!

5/5
 

DeletedUser

Best wel handig?

Is het wel handig dat je zo'n knop hebt?
Als je het ding zoekt wat je wilt hebben dan kijk je daar toch specifiek naar? Of ga je naar de markt en koop je wat je mist? Mensen kopen specifiek dingen en verzamelen doen ze toch eerder een plan maken en niet in het wilde weg kopen.
Denk niet dat dit een hele goede toevoeging wordt aan het spel zelf, maar dat is mijn mening.
;)
2/5
 
Ik verzamel wel door in het wilde weg dingen te kopen Tjapster :D

Anyway, ik vind dit niet nodig. Tw-pro heeft deze feature, en na de update kan je met tw-db het ook gemakkelijk bekijken.
 

DeletedUser

Ik verzamel wel door in het wilde weg dingen te kopen Tjapster :D

Anyway, ik vind dit niet nodig. Tw-pro heeft deze feature, en na de update kan je met tw-db het ook gemakkelijk bekijken.

Sommigen zijn te llui om een andere webpagina te openen :p
 
Geen slecht idee. Niet heel hard nodig, maar toch best handig en voor dit geldt: baat het niet, het schaadt ook niet.

3,5/5 :sheriff:
 

DeletedUser

bump, aangezien twpro niet meer word geupdate denk ik wel dat de mening van sommigen is veranderd :p
 
Het tw-db script heeft deze functie, en het spel zelf toont nu ook hoeveel voorwerpen je in je inventaris hebt als je je muis erboven houdt.
 
Bovenaan