• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The Historie of The West (coming soon)

DeletedUser14730

x1g2tj.jpg


Beste spelers,

Ik en een vriend van me,veel wetende van website scripts hebben voorgenomen een website te maken. Deze gaat namelijk over The Historie of The West.
Je vraag je af,Historie of The West?
We zijn hier om alles aan jullie te vertellen.


Wat betekent Historie of The West?
De betekenis van de naam kom vooral uit het doel van de website.


Wat is er bij Historie of The West?
]Bij Historie of The West kan je namelijk ervaringen lezen van leden die een mooie geschiedenis en nogal een slechte geschiedenis achter de rug hebben. Het is natuurlijk leuk om te lezen over spelers,steden en niet te vergeten allianties.

Wat is het doel?
Er zijn verschillende doeleinden om met deze website om te gaan. Ik zal er een paar noemen:
1. Nieuwe leden meer inzicht krijgen over het spel
2. Wanneer jij wat ouder bent geworden en dan terug wil kijken naar je geschiedenis over The West,hoe het was en is verlopen.


Welke werelden precies?
Ik ben nog aan het overleggen met me collega over welke werelden we het geschiedenis gaan nodig hebben. Wereld 4,Arizona en Briscoe zijn al zeker van de partij. Ik geef hier nog info over.

De website is nog in de maakt. Dus vraag nog niet voor de link.

Hierbij vraag ik jullie om je persoonlijke geschiedenis te schrijven om de website compleet te maken. Minimaal 1 jaar ervaring. Als je je geschiedenis schrijft vermeld dan ff je spelersnaam en welke wereld je zit.

Ik voeg dan straks nog een foto toe,hoe er een geschiedenis minimaal eruit mag zien. Je mag er natuurlijk ook foto;s bij zetten zie je straks ook in het voorbeeld.


Indien je je geschiedenis al heb,gelieve in een Word document,zou ik je beleefd willen vragen deze te mailen naar: petersitteren@hotmail.com

Als je vragen heb,ik ben bereikbaar op de spelwereld Briscoe. Gebruikersnaam: peter16,indien je niet op Briscoe ben,kan je me nog altijd mailen voor vragen. Mijn emailadres is hierboven vermeld.

Ik hoor nog van jullie.


Dit is natuurlijk een ruwe schets.

euiy9y.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14764

IK wil ook wel meedoen ik heet MRsofty alle werelden behalve 1en4
 

DeletedUser13404

Sorry kben veel te lui om iets zelf te schrijven maar zeer mooi idee!!:laugh:
 

DeletedUser8307

Ik heb al meerdere jaren ervaring... Ik zie wel later of ik eens een artikeltje wil schrijven. ;)
 
Veel succes met de site in ieder geval ;) Ik zie het nut er niet van in, maar misschien wordt het wel gebruikt.
 

DeletedUser8307

Echt nuttig is de site ook niet. ;) Maar het lijkt me wel leuk om te lezen hoe het in het begin van wereld 1 was. Je ziet wel of ie gebruikt wordt.

Wat je ook kan doen is gewoon hier verhaaltjes of "uitgaven" plaatsen, gegarandeerd wordt 'ie meer gelezen dan.
 

DeletedUser14730

Over wereld 1 zal er dan niet veel te zeggen zijn,indien er leden zijn die toch hun geschiedenis willen delen. Maar eigenlijk is wereld 1 niet zo ingepland in de website. We zullen dan gewoon stukken van het forum Mystory erin moeten plakken.

@ Leones, er is werkelijk geen nut aan de wesbsite maar wel leuk,
 
Kheb nog een heel oud screentje met wat gaten, ik probeerde iemand uit te leggen hoe het spel werkte toen. Is van zo´n 2 jaar terug.
 

DeletedUser

Laten we het zo doen dat je mee mag doen als je al een jaar een forum account hebt..

Ik speel iig al sinds er nog enkel W1 en 2 er waren
 

DeletedUser

Ik voel me zo oud, maar toch herinner ik niks van W1. Behalve dat ik rond lvl 70 ben gestopt :'D
Ik speelde toen alleen w1 was. W2 werd ik pure bouwer, maar stopte rond lvl 50 en ik vond blz 1, maar wist niet wat ik er mee moest xD
 
Na week 1 was ik er, level 1 vas level 12, larzedebest op w1. Ik heb op w1,2,3,4 vanaf het begin gespeeld. Nog steeds speel ik daar
 

DeletedUser

ik vind het een leuk idee om gewoon eens een kijkje in het leven van bijv morphy(dit is alleen maar een voorbeeld dat ik heb gekozen omdat hij veruit de eerste was op briscoe die level 120 had bereikt dus het kan iemand anders zijn) op w9 te kijken en te zien hoe hij naar de top is gekomen
het lijk mee ook leuk om nog een soort guide te maken voor nieuwelingen
 

DeletedUser

Henry's Saloon - Algemeen discussie forum

Veel succes met die site ^^
 

DeletedUser13404

Morphy?

Dat ie eerste was op briscoe getuigt enkel dat hij zijn geld uitgeeft aan zinloze zaken (...)
 

DeletedUser8307

Volgens mij is Morphy 50% de eerste geworden door Goudnuggets en 50% door ervaring. ;)
 

DeletedUser694

Grappige is, de mensen die op het idee kwamen om deze site op te starten komen wat de geschiedenis van The West betreft net om de hoek kijken. Er zijn nog maar een paar spelers die vanaf de start van The West spelen. Waarschijnlijk kunnen maar een paar mensen zich herinneren dat er op het begin maar 1 wereld was, met toen bekende spelers zoals : reserved, bar x999, larzdebest , Dat reserved de 1ste was die een pistool had, namelijk een roestig schootpistool, en dat Lucien de nummer 1 van duelleren was.

Ik wil hiermee duidelijk maken, dat het onnodig is een site van de geschiedenis van The West te maken, en al helemaal door mensen die het pas een jaar of 2 spelen, het boeit mij namelijk helemaal niks wie de nummer 1 op wereld 7 of Briscoe is. Als je dan toch een site maakt over de geschiedenis van The West, zorg dan dat er informatie in komt over wereld 1 en de bekende spelers daarvan, het is tenslotte allemaal begonnen in wereld 1.
 

DeletedUser14730

Dit gaat namelijk niet over de echte geschiedenis van The West,vandaar de naam ook gebroken nederlands en Engels is. Historie. Het gaat eigenlijk over de ervaringen van leden,steden en allianties,niet wie eerste was die een pistool en en alles en nog wat...
 
Bovenaan