• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communitywedstrijd 'Goede Ideeën'

Welk idee is het beste als volgende Communitywedstrijd?

  • Harres

    Stemmen: 40 28,4%
  • Sergéj

    Stemmen: 13 9,2%
  • qwets

    Stemmen: 7 5,0%
  • aliebaba

    Stemmen: 14 9,9%
  • hytres

    Stemmen: 67 47,5%

  • Totaal aantal stemmers
    141
  • Enquête gesloten .

DeletedUser3874

Beste spelers,

Tot gisteren (lees 6 december 2011) kon u een inzending plaatsen, het mod-team heeft z'n uiterste best gedaan om zo snel mogelijk vijf inzendingen te weerhouden. Dit was geen makkelijke klus vermits je altijd mensen moet teleurstellen. Eén persoon willen we dan ook bedanken namelijk Appelflapeter101. Eén der beste ideeën dat er was echter was de praktische uitvoering onmogelijk om dit te kunnen organiseren, iets wat een spijtige zaak was anders was het voor ons met stip nummero uno geworden. Echter willen we dit vermelden omdat hij hiervoor zeker lof verdient.

De ideeën die we wel in de poll stoppen omdat ze technisch en logistiek haalbaar zijn kan je hieronder vinden.

Voorstel:
Iedereen kan meedoen, het gaat om een duel tussen 2 spelers bijvoorbeeld mods. Van die spelers is bekend hoe hun vaardigheden zijn en welke kleren zij dragen. Het lijkt mij leuk dat die tegen elkaar duels doen. laten we zeggen dat beide een keer aanvallen en verdedigen.

Details:
Het gaat er nu om dat elke speler in kan dienen hoeveel schade er gedaan wordt. En wie er daardoor uiteindelijk wint. Je kunt zelfs zover gaan dat je per ronde schade kan schatten ..

Prijzen:
Als de hoofdprijs bijvoorbeeld 1000 nuggets zijn, dan gaan alleen de mensen meedoen die geen nuggets kunnen betalen. Om heel eerlijk te zijn, nuggets is heel leuk maar die kan ik ook zelf kopen. Leuker is om de winnaar uit verschillende opties te laten kiezen. Hierdoor bereiken we met deze community wedstrijd een breed aantal spelers.

Een prijs bedenken is niet zo moeilijk.

-Het lijkt mij zelf leuk om een item te winnen die zeldzaam is en zeker ook meerwaarde heeft. Bijvoorbeeld een edel wapen naar keuze, of voorwerp.
-Ook is het misschien leuk om 100 grondstoffen naar keuze weg te geven, ideaal voor het craften of voor fortuitbouw.
-Een eigen titel?


Ik weet natuurlijk niet wat er binnen het bereik ligt.


Misbruikpreventie:
Spelers kunnen hier geen misbruik van maken. Het lijkt me goed om eerst iedereen te laten indienen. Daarna pas de duels. Dit ivm het uitlekken van info.

Visuele hulpmiddelen:

Voorstel:
Bedenk een zo origineel mogelijk denkbeeldige quest.

Details:
Bv. ga zonder schoenen hengelen en vindt grijze kapotte schoenen. Geef deze aan Waupee die je vraagt om 5 uur te gaan leerlooien, zodat later blijkt dat hij met het gevonden leer er mocassins van kan maken. De sherrif zegt dat hij zijn mes heeft verloren is en een nieuw heft nodig heeft. Dit kun je voltooien door met een schaaf in je productvak bos te gaan rooien. etc. etc.

Prijzen:
Hoofdprijs: Nederlandse riem (indien mogelijk)
1e prijs 350 nuggets
2e prijs 200 nuggets
3e prijs 100 nuggets
Het idee van de nieuwe quest(s) wordt doorgestuurd naar InnoGames

Misbruikpreventie:
Niet mogelijk. Je kunt net zoals bij andere quests evt. de opdracht om een paar uur arbeid over te slaan proberen de mocassins zoals in het bovenstaande voorbeeld in de winkel of de markt te kopen; dit is echter de keuze van de speler.
Uit de oude kast.
Iedereen kan wel werken met paint. mijn idee was dat je dan zelf je arbeid verzint en dat de beste wint.

Handig plaatje van Mark600:


De prijzen zijn:
1ste plaats: Speciale titel in het forum en een edele stofhoed
2de plaats: Edele bolhoed
3de plaats: Edele pet
Voorstel:
Een promotie filmpje, degene met uiteindelijk het beste promotie filmpje (door de community gekozen uit de laatste 5) mag door. Ik had in gedachte om meerdere personen per groepje te steken, zo leert men nog andere mensen beter kennen van de community, over het internet, en misschien willen ze elkaar wel echt ontmoeten, zoals het hoort met andere woorde, een hechtere community. Er mag wel een serieuze tijd over gaan want zo'n filmpje is absoluut niet op een twee drie gemaakt. Als prijs dacht ik aan vriendschaps punten, ze maken reclame voor het spel via hun filmpjes, en dat is precies waarvoor je vriendschapspunten krijgt (echter kunnen dit ook andere prijzen zijn natuurlijk).

Details:
Mijn idee: Je laat mensen groepjes maken van minstens 2 tot max 5 personen. Deze moeten allemaal samenwerken voor een promotie filmpje voor the west van minsten 30 sec tot max ongeveer een minuut. Nu om te vermijden dat enkel degene met photoshop skills (en degene met de mooiste beelden) kan winnen zullen er punten worden gegeven op de volgende zaken:
muziek (western muziek tijdens het filmpje, zelfgemaakt of van het internet)
beelden (het filmpje zelf).
titel van het filmpje (de creativiteit en een leuke aanstekelijke titel is altijd leuk).
inleidende tekst (voor je aan het filmpje begint, bv. In the western country was er eens een ruiter.... en dan de start van de beeldfragmenten).
uitleg algemeen (uitleg over het spel tijdens het filmpje)
de opbouw, of een verhaal verloop in het filmpje (bv. start van level 1 tot 120).

zij die hier goed op score mogen door naar de volgende ronde; er zijn twee rondes (je moet niet twee keer een verschillend filmpje maken, maar er zijn gewoon twee stemrondes).

De eerste stemronde wordt gekozen door de community, van al de inzendingen gaan de 5 beste door. Maar om de filmpjes ook op youtube, fb en andere sociale netwerk sites te laten circuleren, krijgen de 3 filmpjes met de meeste likes, of bekeken keren, ook een vrijgeleide naar de finale, moesten ze al verkozen zijn door de community dan mogen ze gewoon door en krijgt bv. groepje 4 geen vrijgeleide, dan zijn er ipv 8 finalisten nog maar 7).

De 2de ronde wordt er gekozen door de moderatoren.

Het beste filmpje kan misschien worden doorgestuurd naar innogames ofzo (maar dat zien we later wel).

Prijzen:
het groepje op de eerste drie krijgen x aantal vriendschapspunten

Misbruikpreventie:
Misbruik kan er niet echt worden gemaakt, enkel door veel likes of beziens aantal keren omhoog te helpen door reclame te maken, maar dat is dan weer goed voor the west, dus....

Visuele hulpmiddelen:
geen, het idee spreekt voor zich hoop ik.
Voorstel:
De meeste spelers hebben een heleboel kleren waar ze niks mee. Dat is zonde.
Mijn idee is dan ook om een verkleedwedstrijd te houden. Dit is voor iedereen toegankelijk en kost niet te veel moeite

Details:
Er worden een aantal (3-5) thema's uitgekozen. Dit zou kunnen zijn, koude winterdag, spion, kleuren, zwemmer/atleet. Freestyle met eigen beschrijving erbij is ook leuk. Dan kan iedereen wel wat verzinnen. Hoe gekker hoe beter eigenlijk. Deelnemers moeten zich dan in alle thema's aankleden (kleren/producten/rijdier) en bij elk thema een printscreenmaken. Deze worden opgestuurd en per categorie wordt er dan een winnaar gekozen. Daarnaast is er een overall-winnaar, die over alle gebieden het beste gepresteerd heeft. Belangrijk is dat het om creativiteit gaat. Hoe harder je ergens om moet lachen hoe beter (natuurlijk moet het wel bij het thema passen) :D

Prijzen:
Tja, hangt van jullie af. Hoeveel is Inno bereidt om weg te geven. Persoonlijk zou ik elke categoriewinnaar 100 nuggets geven en de overall nummers 1, 2 en 3 respectievelijk 300,200 en 100 nuggets geven. Daarnaast is een collectorsitem voor de nummer 1 overall ook wel toepasselijk.

Misbruikpreventie:
Hoge lvls zullen meer geld en items hebben, maar spelers kunnen van elkaar lenen en daarom is het ook belangrijk dat creativiteit beoordeeld wordt en niet wie de meest exclusieve spullen draagt. Vrijwel alle deelnemers zullen wel 50+ zijn (bij elke wedstrijd) end an heb je toch wel een leuke inventaris opgebouwd meestal.

Visuele hulpmiddelen:
Voorbeeld met thema "moederskindje" zou kunnen zijn:
714lev.png

De winnaar van de poll die sluit op 14 december 2011 z'n inzending zal georganiseerd worden. Het tweede beste idee wordt uitgevoerd in een nader te bepalen tijd. Echter kan het soms technisch en/of logistiek noodzakelijk zijn dat er kleine aanpassingen nodig zijn, deze zullen in samenspraak met de winnaar gebeuren.

Moge de beste de stemming winnen. Gelieve hier geen discussie te voeren over de inzendingen hiervoor is een apart topic geopend (hier te vinden), overtredingen hierop zullen bestraft worden.

Met vriendelijke groeten
Het The-West.NL Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan