• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie stemtopic communitywedstrijd 'Goede ideeën'

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5512

...

pff sorry hoor maar als je het mij vraagt steek ik er met kop en schouders bovenuit.

ik bedoel, 2 keer een opdracht verzinnen, 1x een verkleed feestje wat al ooit is geweest, 1x een filmpje maken waarbij 9/10 van thewest dat niet kan, en een duel voorspellen? dan mag je dus precies raden hoeveel het gaat worden, dat is meer geluk dan wijsheid, je hoeft dus helemaal geen moeite te doen voor die wedstrijd

mijn idee had nog wat met thewest zelf te maken, daar moest je nog wat doen in thewest, dit zijn allemaal creative opdrachten en gokken. Heeft amper iets met thewest te maken.
Mijn idee moet je juist veel tijd in thewest gaan steken, het vergt activiteit maar het is niet zo dat alleen de top kan winnen...

Ik begrijp svcinc volkomen als ie zegt dat er waardeloze ideeën bijzitten, maar waarom jullie dan ook uitkiezen is mij een raadsel, bij deze stem ik ook niet.

jammer dat het zo moet eindigen terwijl het nog wel zo'n leuke wedstrijd leek.

EDIT: ik zie zojuist dat mijn naam genoemd word in het topic, toch bedankt meneer, ben helemaal ontroerd :). Ik zie alleen niet waarom het niet uitvoerbaar zo zijn, wij hebben dit in onze stad (weliswaar een variant maar toch) wel vaker gedaan en altijd met een goed resultaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 36202

Wat was precies jouw idee dan appelflap, heb ik niet meegekregen :D
 

DeletedUser3874

pff sorry hoor maar als je het mij vraagt steek ik er met kop en schouders bovenuit.

ik bedoel, 2 keer een opdracht verzinnen, 1x een verkleed feestje wat al ooit is geweest, 1x een filmpje maken waarbij 9/10 van thewest dat niet kan, en een duel voorspellen? dan mag je dus precies raden hoeveel het gaat worden, dat is meer geluk dan wijsheid, je hoeft dus helemaal geen moeite te doen voor die wedstrijd

mijn idee had nog wat met thewest zelf te maken, daar moest je nog wat doen in thewest, dit zijn allemaal creative opdrachten en gokken. Heeft amper iets met thewest te maken.
Mijn idee moet je juist veel tijd in thewest gaan steken, het vergt activiteit maar het is niet zo dat alleen de top kan winnen...

Ik begrijp svcinc volkomen als ie zegt dat er waardeloze ideeën bijzitten, maar waarom jullie dan ook uitkiezen is mij een raadsel, bij deze stem ik ook niet.

jammer dat het zo moet eindigen terwijl het nog wel zo'n leuke wedstrijd leek.

EDIT: ik zie zojuist dat mijn naam genoemd word in het topic, toch bedankt meneer, ben helemaal ontroerd :). Ik zie alleen niet waarom het niet uitvoerbaar zo zijn, wij hebben dit in onze stad (weliswaar een variant maar toch) wel vaker gedaan en altijd met een goed resultaat.

Het probleem is vooral het logistieke, zoals ik reeds stelde je was echt bij één van de kanshebbers. Echter zijn wij echt met te weinig mensen om alle gevechten van alle spelers te gaan bijhouden zoals je stelde. Dat was het enige spijtige aan het geheel. Voor een stad is dit makkelijk doenbaar maar voor heel The West (lees alle 9 werelden) is dit een zware dobber.
 

DeletedUser

Van Harres maakt bouwer zijn nu wel een erg nadeel.

Ps 100 grondstoffen?:p
 

DeletedUser

Spijtig genoeg krijgen jullie nou eens duidelijk te zien waarom communitywedstrijden zo moeilijk zijn om te organiseren.

Ideeën zijn er wel, ideeën genoeg. Maar of ze uitvoerbaar zijn is een ander punt. In het geval van appelflap, mijn complimenten. Heb echt met plezier je idee bekeken en gelezen. Natuurlijk balen wij met het team er ook van dat zo'n idee gewoon niet uitvoerbaar is. Het belangrijkste deel in een communitywedstrijd is namelijk de misbruikpreventie. Binnen een stad kan je makkelijk zo'n wedstrijd houden appel, maar wat nou als er 200 spelers gaan meedoen aan zo'n wedstrijd? En iedere speler zo'n 15 duels/fortgevechten doet op een dag? Dat zijn dan zo'n 3000 rapporten die de gelukkige mag gaan bekijken. En dan pak je nog maar een gemiddelde. Verder zitten er gewoon teveel valkuilen qua misbruik in de wedstrijd.

Daarom zijn communitywedstrijden dus zo moeilijk om te organiseren. Het minste wat we konden doen is je naam nadrukkelijk noemen bij de winnaars.

Verder wens ik jullie allemaal succes in het maken van de keuze. Let the best men win ;)
 

DeletedUser6801

Ben toch echt heel benieuwd wat precies het idee van appel was ;)
 

DeletedUser

Ik vindt dat idee van filmpje maken wel goed (hebben ze hard nodig want de huidige trailer is antireclame)
Maar zoals al is gezegd, veel mensen kunnen dat niet, en een communitywedstrijd moet eigenlijk wel zo zijn dat iedereen mee kan doen.

Ik denk dat er zeer weinig mensen zich gaan intreseren in de uitslag van een of ander duel.

Een opdracht maken is wel leuk denk ik maar ik vraag me af of ze wel zomaar een nieuwe opdracht mogen invoeren.

een verkleedpartij, is misschien wel grappig maar een opdracht maken lijkt me leuker.

Ik zeg opdracht maken en verkleedpartij.
 

DeletedUser

Ik vind dat er wel 2 leuke ideeën tussenzitten. Daar wordt gelukkig ook op gestemd :p

Maar nu ik de reactie van appelflap lees ben ik het wel met hem eens. Het is wel erg makkelijk te doen en meer gokken als the-west verstand.

Dus appelflap: Ik ben zeer benieuwd naar jouw idee:D

PS: Ik had het zelf niet beter gedaan. Ik heb helemaal geen ideeën, dus ik ben gewoon een:donkey:
 

DeletedUser

WOOOOOOOOP WOOOOOOOOOP ik ben er bij :D :D :D

is me nog nooit overkome :D :D

hehe, en mensen, kweet dat er maar weinigen zijn die dat kunnen, maar, er is het internet :). En ik denk echt wel dat je heus meer kan dan je denkt als je de taken goed verdeelt in een groepje eh :).

Ik begrijp natuurlijk wel goed dat jullie het nogal ingewikkeld vinden, maar volgens mij moet het toch mogelijk zijn :).
 

DeletedUser5512

Misschien heb ik zelf nog niet helemaal duidelijk geweest in mijn post. Als alle spelers zelf hun rapportjes in een grote inzending zetten, en dat achter elk rapportje hoeveel hij daar heeft gehit en helemaal onderaan de totaal uitkomst.
Natuurlijk gaan wij niet iedern rapportje bekijken, we zullen bij sommige een steekproef doen om te kijken of ze wel eerlijk zijn geweest, en alleen bij de gene die daadwerkelijk kans maken op een prijs tellen we dan wel nauwkeurig na.
Dan lijkt het mij wel te doen, sorry als het niet zo was overgekomen, ben daar misschien wat vaag in geweest.

Mijn idee in het kort kwam er op neer dat je één week kreeg om zo veel mogelijk treffers (hits) te maken. Voor iedere treffer krijg je een denkbeeldige appel, iedere KO krijg je 2 appels. Dit mag dan in zowel duels als fortgevechten. Wie er het meest heeft aan het eind van de week het meest appels heeft wint.

maar jammer dan, better luck next time :p, wie weet join ik jullie west team nog een keer bij de volgende sollicitatie ronde, ben immers al weer bijna 16 en sleep ik er dan nog een ideetje doorheen :)

Heb toch maar op hytres gestemd, (oli4g had zoiets ook ooit gedaan kan ik me herrineren) vind ik toch het leukste :p
 

DeletedUser

wedstrijd

Men gaat er te veel vanuit dat iedereen alles maar kan. En dan heb ik het over een printscreen of een filmpje maken e.d.
Volgens mij moet een wedstrijd door iedereen gedaan kunnen worden en niet alleen door mensen die veel computer ervaring hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan