• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Chatinstellingen

Is dit een goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Enquête gesloten .

DeletedUser4892

Voorstel
De chatinstellingen vernieuwen, en daar de commando's en de negeerlijst aan toevoegen.

Details
Nu hebben we alleen linksonder instellingen voor het weergeven van meldingen. Mijn idee is om daarbij ook de commando's en de negeerlijst te doen, zodat het wat gebruiksvriendelijker wordt. Beginnende spelers weten vaak niet eens van het bestaan van de '/' commando's af, en ook ik kwam er tijdens het maken van het idee achter dat de chat een aparte spelers negeerlijst heeft, dus wat snelkoppelingen lijkt me wel handig. Het klinkt een beetje vaag en ik ben niet goed in het uitleggen van dit idee, dus kijk maar even bij visuele hulpmiddelen (ben ik beter in :p).

Misbruikpreventie
Ik kan niks bedenken?

Visuele hulpmiddelen
14ndx6v.jpg
De grijze donkergrijze commando's zijn commando's die niet mogelijk zijn. Onderwerp niet omdat je bv geen leider bent, en rechten niet omdat het geen chat is waarbij dit kan.

Samenvatting
Nieuwe chatinstellingen met snelkoppelingen voor commando's en de negeerlijst.

Administratie
Laat jullie horen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ben ik helemaal mee eens! Voor heel lang wist ik niet over de commando's, jouw idee is heel gebruiksvriendelijk en ik vind hem erg goed!

5/5
 

DeletedUser

Absoluut een goed idee :)

Het hoeft niet per se veel werk te zijn, de coding is vrij simpel, serverbelasting is minimaal en het idee is goed uitvoerbaar!

Goed werk 125stylie!

5/5
 

DeletedUser4892

Heeft er iemand nog toevoegingen? Anders misschien vast een poll :)
 

DeletedUser13980

Héél goed idee, veel gemakkelijker voor iedereen.
MOD'S WIJ WILLEN EEN POLL:mad:
 

DeletedUser4892

Sorry voor dubbelpost, kon het natuurlijk niet meer aanpassen.

Maar wat is eigenlijk het argument van mensen die tegen zijn?
 

DeletedUser8307

Je kan er gewoon niet tegen zijn. Dit is gewoon een goede verbetering voor iedereen. Veel handiger. :)
 

DeletedUser4892

Het is al even geleden dat hier op gereageerd is en dat hier gekeken is, maar ik wil toch even melden dat ik het idee gepost heb op het Engelse forum.

Klik HIER.
 

DeletedUser4892

Sorry voor de dubbelpost en bump, maar ik kon het vorige bericht niet meer aanpassen en wilde dit toch echt even laten weten.

Zoals je leest in mijn vorige reactie had ik het idee ook gepost op het forum van the-west.net. Nadat er goede reacties kwamen is er een poll op gezet. Bij meer dan 80% stemmen voor ja, zou het doorgespeeld worden naar de DEV's.

Dit is gelukt, en ik kreeg dit berichtje in mijn PB-box op het forum:
Hello 125stylie.

Just a little update on your idea "Chat settings".

It has passed the vote, and has been sent of to the developers.
Im not sure how long it will take before we get a response, but I will let you know as soon as I can.

Thank you for the contribution.

Regards,
Rebow

Iedereen bedankt die er aan meegedacht heeft en ervoor gezorgd heeft dat het daadwerkelijk bij de DEV's terecht is gekomen ;)
 
Bovenaan