• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vakantiemodusspelers verwijderen uit duellijst

Mag deze toevoeging er komen?


  • Totaal aantal stemmers
    25

DeletedUser

Voorstel
Spelers die al langer dan 24 uur in vakantiemodus staan uit de duellijst verwijderen tot ze hun vakantiemodus verbreken.

Details
Als je een speler wilt duelleren kan je naar duels gaan en op speler klikken zodat je een handige lijst krijgt van alle mensen die je kan uitdagen voor een duel. Maar waar ik me de laatste tijd enorm aan erger is dat je op de speler klikt en bekijkt en dan plotseling merkt dat deze op vakantie is. Het zou gemakkelijker zijn moesten deze spelers, die je toch niet kan aanvallen, meteen uit de lijst verdwenen 24 uur na het activeren van de vakantiemodus. Als ze hun modus verbreken komen ze uiteraard meteen weer in de lijst te staan.

Misbruikpreventie
Dit is gewoon een handige toevoeging. Hier kan geen misbruik van worden gemaakt.

Visuele hulpmiddelen
Niet nodig.

Samenvatting
Het verwijderen van spelers op vakantie uit de duellijst zou enorm handig zijn omdat je je dan niet meer hoeft te ergeren aan het feit dat je ze niet kan aanvallen maar toch in de lijst staan. Spelers met een te hoog levelverschil staan er toch ook niet in? Waarom spelers in vakantie dan wel? Het komt op hetzelfde neer: je kan ze niet duelleren.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wel een goed idee.
Want ik erger me er ook aan jeej leuke speler, bam hij is op vakantie

5/5
 

DeletedUser8307

Dit is inderdaad soms een beetje irritant, dus verwijderen natuurlijk. Ik ben voor!
 

DeletedUser

4/5

Ik wil niet de irritante zijn maar je kan wel misbruiken bv. als een sterk iemand wraak/premie wil opstrijken kan jij even lekker in vakantiemodus gaan :blink:
 

DeletedUser

4/5

Ik wil niet de irritante zijn maar je kan wel misbruiken bv. als een sterk iemand wraak/premie wil opstrijken kan jij even lekker in vakantiemodus gaan :blink:

Maar het punt is, dat kan zowiezo al(lees vakantiemodus). Het gaat er gewoon om dat ze verdwijnen uit de lijst, zoals te hoge/lage spelers die je ook niet kan duelleren.

Goed idee, 5/5. Ook al duelleer ik nooit:unsure:
 

DeletedUser

4/5

Ik wil niet de irritante zijn maar je kan wel misbruiken bv. als een sterk iemand wraak/premie wil opstrijken kan jij even lekker in vakantiemodus gaan :blink:

Ik wil ze gewoon even uit de lijst verwijderen. Het gaat niet om duelleerbaar te zijn of niet. Bovendien geldt dat pas na 24uur.
 

DeletedUser8307

4/5

Ik wil niet de irritante zijn maar je kan wel misbruiken bv. als een sterk iemand wraak/premie wil opstrijken kan jij even lekker in vakantiemodus gaan :blink:

Dit gaat pas na 24 uur, binnen de 24 uur kan je nog steeds geduelleerd worden. Dus meteen na het inschakelen van de vakantiemodus gaat men je nog steeds in die lijst zien aangezien je nog geduelleerd kan worden.

Ik heb natuurlijk "Ja" gestemd. :up:
 
Bovenaan