• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Edit-functie langer actief

  • Topicstarter Deleted User - 486404
  • Startdatum

Moet dit idee er komen?


  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .

Deleted User - 486404

Op dit forum blijft de edit-functie helaas niet eeuwig actief voor je eigen berichten. Maar als je nu iets bij je berichten moet plaatsen en je bent uit de edit-tijd dan kan dat niet meer en dan moet je dubbelposten. Tot ergernis van sommige forumgebruikers.

Een voorbeeldje:
je stelt een vraag in het vragen forum maar je ziet na een tijd dat je iets essentiëels bij de vraag bent vergeten zetten maar de tijd voor je post te editten is al voorbij. Er heeft iemand op je bericht geantwoord en je kan het er niet meer bijzetten. Dan post je het maar erbij via de reply functie en zo kan een moderator dat er achteraf nog bijvoegen om de topic overzichtelijk te houden. (Het is handiger als er in het eerste bericht van de topic alle info over het probleem staat en niet tussen de antwoorden lijkt mij)

Dit is toch niet handig? Je kan wel zeggen: "beter nadenken als je je bericht schrijft" maar iedereen vergeet toch wel eens iets... En je merkt niet altijd direct je fouten op binnen de duur dat je de edit-knop kan gebruiken. Ik zou het toch handig vinden moest dit mogelijk gemaakt worden.
 

Deleted User - 486404

Zeer handig, maar dit is al 10.000 keer voorgesteld.

A ja? Ik heb de zoekfunctie gebruikt met alle mogelijke trefwoorden dat ik maar kan bedenken hierover. Ik kom enkel terug op mijn gestart bericht. Ik check altijd eerst de zoekfunctie voor ik een topic open. En als er dit is voorgesteld IN een ander topic dan vind ik dat niet duidelijk. Straks moet je nog een verslag gaan schrijven wat je allemaal al hebt gedaan/ opgezocht om een topic te mogen openen.
 

DeletedUser

zou wel handig zijn.
bijvoorbeeld bij mijn verhaal kan ik schrijffouten niet meer verbeteren.
 

DeletedUser8307

Om het topic nieuw leven in te blazen<:cool:

Dit is een schitterend idee. Ik zie er géén reden in waarom het NIET zou komen. Ik zeg nu niet dat het voor altijd kan blijven maar BV. voor 12 uur.

Poll: Langer de Edit knop behouden bij berichten
[*]Goed idee.
[*]Geen goed idee
Tussenstand:
results.cgi
 

DeletedUser

Op dit forum blijft de edit-functie helaas niet eeuwig actief voor je eigen berichten. Maar als je nu iets bij je berichten moet plaatsen en je bent uit de edit-tijd dan kan dat niet meer en dan moet je dubbelposten. Tot ergernis van sommige forumgebruikers.

Een voorbeeldje:
je stelt een vraag in het vragen forum maar je ziet na een tijd dat je iets essentiëels bij de vraag bent vergeten zetten maar de tijd voor je post te editten is al voorbij. Er heeft iemand op je bericht geantwoord en je kan het er niet meer bijzetten. Dan post je het maar erbij via de reply functie en zo kan een moderator dat er achteraf nog bijvoegen om de topic overzichtelijk te houden. (Het is handiger als er in het eerste bericht van de topic alle info over het probleem staat en niet tussen de antwoorden lijkt mij)

Dit is toch niet handig? Je kan wel zeggen: "beter nadenken als je je bericht schrijft" maar iedereen vergeet toch wel eens iets... En je merkt niet altijd direct je fouten op binnen de duur dat je de edit-knop kan gebruiken. Ik zou het toch handig vinden moest dit mogelijk gemaakt worden.


SUPER idee !! daar erger ik me dus echt DOOD aan :p eindelijk iemand die het voorstelt :D zo vind ik ook dat je zelfgemaakte sigs in je handtekening moet kunnen zetten :p
 

DeletedUser

mensen lees eens GOED wat er staat..

sinds die berichten is die wachttijd naar een uur gegaan dat je je bericht kan wijzigen.

Dit is oude koeien uit de sloot halen!

>>>>>9 november 2008, 09:12<<<<<

dat is meer als een jaar geleden hannes123 :X
 

DeletedUser

Na meer dan een uur is er meestal al wel een antwoord geweest, als je dan nog beseft dat er iets mist kun je dit beter toevoegen in een nieuw bericht aangezien het anders niet echt opvalt dat je je eerdere bericht veranderd hebt. Dan krijg je weer boze reacties waarom er niemand reageert op een deel wat je later toegevoegd had ;)

Het is prima zoals het nu is.
 

DeletedUser8307

Na meer dan een uur is er meestal al wel een antwoord geweest, als je dan nog beseft dat er iets mist kun je dit beter toevoegen in een nieuw bericht aangezien het anders niet echt opvalt dat je je eerdere bericht veranderd hebt. Dan krijg je weer boze reacties waarom er niemand reageert op een deel wat je later toegevoegd had ;)

Het is prima zoals het nu is.

Hmmm... hier heb je ook wel een beetje gelijk in, maar toch vind ik het beter 2-3uren...<:D
 
Je bedoelt dat je je ergert aan het feit dat je je eigen posts niet meer kan aanpassen nadat het uur verstreken is? :) Zo niet, zeg dat dan ook eventjes, dan begreep ik je verkeerd. ;)
 

DeletedUser

ik zou zeggen: laat de eerste post voor altijd "edit-baar". <:D

Vele zullen het niet gebruiken, maar als je een topic met idee opent kan je na een uur je post niet meer veranderen.
Dan moet je dus telkens om verbeteringen van je idee nieuwe posts te maken, en dan heb je het probleem dat niemand de laatste versie kan vinden.
 

DeletedUser

ik zou zeggen: laat de eerste post voor altijd "edit-baar". <:D

Vele zullen het niet gebruiken, maar als je een topic met idee opent kan je na een uur je post niet meer veranderen.
Dan moet je dus telkens om verbeteringen van je idee nieuwe posts te maken, en dan heb je het probleem dat niemand de laatste versie kan vinden.

oo is prima te vinden maar dan is dat gewoon luiheid van ze
 
Bovenaan