• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Slagwapen bij fortgevechten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Voorstel

Titel wijst het eigenlijk al uit, slagwapens bij fortgevechten!

Details

Ten eerste: "Slagwapens bij Fortgevechten" zijn andere wapens dan "Slagwapens bij Duels"!

Je kan 1 Slagwapen en 1 Schietwapen dragen tijdens een fortgevecht.
Tijdens het fortgevecht kan je wisselen van wapen, dit gebeurt terwijl je verplaatst.

Als je een Slagwapen hebt, zal hij je tegenstander vanaf 3 hokjes afstand schade afdoen! Deze wapens hebben een hogere schade & een levenspunten-bonus aangezien het moeilijk is om zonder LP te verliezen zo dicht bij een tegenstander te geraken!

Voorbeeld van een "Slagwapen":

SABEL

300 - 360 schade
+5 levenspunten

Inkoopwaarde: ???
Verkoopwaarde: ???





Misbruikpreventie

Niet echt denk ik...

Visuele hulpmiddelen

Dit is niet echt iets voor mij!

Samenvatting

Ik vind het een leuke toevoeging, er kunnen betere en ingewikkeldere tactieken worden uitgevonden!

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser

kun je ook omhoog slaan (ik bedoel iemand raken die op de muur staat terwijl je zelf op de grond staat)?
 

DeletedUser

4/5
Leuk! hoef je neit allen te schieten maar misschien dat je dan ook gewoon een geweer kan bij hebben en dan dat je die gedurende 1 ronde weg moet stoppen en je je sabel pakt en dat je dan hit met je sabel
Misschien zoiets als wapen:

Sorry voor slechte kwaliteit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Neen, in het echt is dit ook onmogelijk!

dan ben ik tegen: dit betekent dat je als je op de muur staat nauwelijks geraakt kunt worden door slagwapens. je kunt namelijk niet in een sector gaan staan waar al een tegenstander staat.
 

DeletedUser

Voorstel


Ik vind het een leuke toevoeging, er kunnen betere en ingewikkeldere tactieken worden uitgevonden!

kun je een voorbeeld geven van een nieuwe strategie?

het enige wat ik kan bedenken is dat de verdedigende partij bij een vlagrun ook naar de vlag toe rent omdat je hoger hit als je dicht bij staat dus eerder de vlag weer in je macht hebt.

maar dat vind ik geen leuke toevoeging.
 

DeletedUser

kun je een voorbeeld geven van een nieuwe strategie?

het enige wat ik kan bedenken is dat de verdedigende partij bij een vlagrun ook naar de vlag toe rent omdat je hoger hit als je dicht bij staat dus eerder de vlag weer in je macht hebt.

maar dat vind ik geen leuke toevoeging.

groep slagkrachters en een groep schieters?

maar verder:
nee, en ik dacht dat het al is voorgeteld zoek wel even

EDIT: gevonden:)
http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=23289&highlight=slagwapens
voor als je gaat zeggen:dit idee is uitgebreider, ga in dat topic verder
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan