• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel mogelijkheden lijst

DeletedUser

Simpel gezegd, een lijst waarin je een zooi mensen kan zien mbo duels.
Met bijv filter knopjes op duellevel, level, en afstand. (Misschien ook een filter op beschikbaarheid dus flauwgevallen of niet of fortgevecht bezig etc., of op xp)
Met een sorteerder op duellevel, level en afstand.

Dan zet je dus bijv naam, afstand, duellevel, level, xp, stad (evt ook premie). (Misschien vergeet ik nu iets?)
Dan een knopje erbij om meteen te dueleren.

Een soort van Saloon dus, maar dan niet alleen de mensen van één stad, maar meteen van alle steden.

Waarom vragen jullie nu, logisch, als bijv. iemand 3 uur van zijn stad af is, en jij bent toch in de buurt van hem, dan zul je hem niet snel vinden. Of je moest heel erg toevallig precies in de Saloon van zijn stad kijken, of je moest precies kijken wie er bij die stad/werkzaamheid/whatever was. Komt niet vaak voor dus.

Dit zou handig kunnen onder het knopje duels links in het scherm. Daar zou je bijv nog een menutje kunnen maken, met daarin duel settings (dat ding waarop je kiest waar je mikt etc.) , de NPC duels, en dus deze duellijst van mensen in je omgeving.


Goed plan?
 

DeletedUser12045

Dit is al eens op een iets andere manier voorgesteld en helaas was het geen succes ookal ben ik erzelf wel volop voor:(
 

DeletedUser

Bedoel je het idee van Misterblasty? (sorry als ik het fout spel)
Dat was wel een vrij andere, dit is meer een soort extra lijstje, dat was echt een uitbreiding op het spel.

Tenzij je dat niet bedoelde? :p
 

DeletedUser12045

Dit komt tog wel zeer hard met het idee van misterblasty overeen,ik zal het nogmaals herlezen;)

Dus als ik het goed begrijp wil je een lijst waarop je op elk moment van de dag kunt kijken welke personen je op dat moment kunt dueleren?:blink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Heel erg simpel gezegd, is het gewoon een saloon, maar dan niet voor 1 stad maar voor alle steden tegelijk.
 

DeletedUser12045

Dus het idee van misterblasty alleen kan je op de plaats blijven waar je op dat moment staat?Dus je kan bv. paarden temmen terwijl je in die saloon dueleert?:unsure:
 

DeletedUser

Ik heb echt geen idee wat je bedoelt want ik heb zijn idee nl. niet doorgelezen.
Maar mijn uitleg in post 1 staat er toch echt enorm duidelijk,
Er komen geen extra functies ofzo.
Het enige wat extra komt is dat schematje,

Net als bijv. de ranglijst. Die voegt niets toe, maar je kan er dingen mee opzoeken. Het zit zo'n beetje in die richting.
Lees anders nog eens post 1 door. Het idee houdt gewoon precies in wat daar staat.
 

DeletedUser13259

Ik denk dat je het volgende bedoelt:
Nu je op de plaats zelf moet duelleren (waar ik nog steeds tegen ben trouwens), kan je dan in die saloon zien welke duel-kandidaten dicht bij zijn, zodat je het niet de hele tijd moet gaan opzoeken in andere steden en zo.
Dus dit maakt het duelleren sinds v1.29 een stuk overzichtelijker.
5/5!
 

DeletedUser

Voor!
Dat je kan kiezen tussen de hele wereld of het landje waar je in bent.
 

DeletedUser8307

Lijkt me ook een goed idee, niet uiterst nodig, maar het mag zeker komen van mij. :up:

4/5
 

DeletedUser12045

Ik denk dat je het volgende bedoelt:
Nu je op de plaats zelf moet duelleren (waar ik nog steeds tegen ben trouwens), kan je dan in die saloon zien welke duel-kandidaten dicht bij zijn, zodat je het niet de hele tijd moet gaan opzoeken in andere steden en zo.
Dus dit maakt het duelleren sinds v1.29 een stuk overzichtelijker.
5/5!

Ok als het zo bedoelt is,is het wel een 5/5;)
 
Bovenaan