• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stadsforum, delen uitzetten

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 19 90,5%
  • Nee

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquête gesloten .
Op bepaalde werelden heb je een ingame wereldforum.
Waar ik speel begint het mij te irriteren dat soms om de 5 seconden de knop stadsforum flikkert voor een nieuw bericht daarin.

Daarom dacht ik aan het volgende:
Nl dat je voor ieder forum kunt kiezen of het de knop stadsforum doet oplichten als er een nieuw bericht is.

Dit is ook handig voor spamfora als je daar niet aan wilt meedoen, of zoals ik bouwer zijnde interesseert het duelsforum mij ook niet zoveel, etc...

En om te voorkomen dat sommige leden ervoor kiezen om zelfs totaal niet meer verwittigd te worden en de stadsfora niet te lezen en zo iets belangrijk te missen zou de leiding ook deze keuze kunnen uitschakelen bij bepaalde delen.
Het is natuurlijk nog geen garantie dat ze het zullen lezen maar dan moeten ze toch op zen minst het eens openen om het pinken te stoppen.
 

DeletedUser

Ik ben voor. Ik vind het ook vervelend dat telkens al iemand een spambericht post, ik overbodige dingen moet lezen en dat het stadsforum staat te flikkeren voor iets dat niet interessant is.
 

DeletedUser9519

Als je bedoelt dat je voor bepaalde fora het knipperende licht uit laat, is dat goed.
En dat de leiding dan kan zeggen dat je het algemeen forum niet NIET kan laten knipperen.

Dan ben ik voor. :)
 
Als je bedoelt dat je voor bepaalde fora het knipperende licht uit laat, is dat goed.
En dat de leiding dan kan zeggen dat je het algemeen forum niet NIET kan laten knipperen.

Dan ben ik voor. :)

yep, dat is inderdaad mijn idee heel erg ingekort. De leiding kan het ook nog van andere fora zeggen natuurlijk zoals als er een appart is voor regels.
 

DeletedUser

VOOR, al die stomme spamtopics hoef ik eigenlijk niet te lezen
 

DeletedUser8307

:up:

Die spamtopics lees ik ook niet heel graag. Uiteraard kan de stadsleiding hier misbruik van maken en zo alles inschakelen dat jijzelf niets kan uitschakelen, hier moet een limiet op komen uiteraard.

Verder is dit een zeer goed idee.

5/5

:up:
 
:up:

Die spamtopics lees ik ook niet heel graag. Uiteraard kan de stadsleiding hier misbruik van maken en zo alles inschakelen dat jijzelf niets kan uitschakelen, hier moet een limiet op komen uiteraard.

Verder is dit een zeer goed idee.

5/5

:up:

Ik ben voor.

Op Grepolis is dit ook mogelijk, dus het zou hier zeker ook moeten kunnen.

Kan de leiding daar bepalen of dit bij alles mogelijk is, zo ja staat en limiet op en hoeveel.
Anders lijkt me 2/3 forums wel genoeg.

Kan er mss ook iemand een plaatje maken met hoe het er hier ongeveer zou kunnen uitzien?
Ik kan niet werken met paint etc en Grepolis speel ik ook niet om daar inspiratie te halen.
 
Op grepolis staat er bij elk deelforum een optie om het knipperen uit te schakelen voor dat deelforum, dit is dus voor elke gebruiker apart :)
 
Nog even een mooi plaatje bij mijn vorige post:

grepovoorbeeld.png


Als je "Nieuwe berichten bekijken" hebt uitgevinkt, dan zie je het icoontje van het stadsforum niet meer knipperen indien er een nieuwe post in het bijbehorende forumonderdeel is.
 
Thanx, mss dat nog in een The West stijl als iemand dit wilt doen.
Dan bundel ik het nog wel eens in 1 bericht en is het mss zelfs klaar voor een enquête.
 

DeletedUser4892

Bedoel je zoiets:

1288513831-180.jpg


Ik heb de knop maar 'niet abboneren' genoemd.

De code is:
img) (vervang het laatste haakje door een ] )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht meer aan een checkbox, zoals het plaatje hierboven door mij gepost. Dat is wat makkelijker ;)
En dan natuurlijk "Abboneren" als label nemen, en als standaard aangevinkt hebben.
 
Bovenaan