• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

accessoires

DeletedUser

Hallo mijn idee is dat er accessoires komen op the-west.

Ik kwam op het idee omdat innogames wilt bezuinigen en hun reclame niet effectief is (vind ik :p)

Als ik in de stad loop dan zie ik vaak T-shirts met een site erop.

Mijn idee is dat er een knopje komt naar accessoires:
(hij is een beetje groot vandaar spoiler :p)

als je daarop drukt dan kom je op een andere site van the-west waarop je spullen kan bestellen waaronder:
-T-shirts
-zweetbandjes
-petten
-buttons
-stickers
(nog meer dingen moet over nagedacht worden)

dan is er een heel assortiment waar je uit kan kiezen als je bijv. op T-shirts klikt.
dan kan je je maat kiezen, de kleur van de T-shirt en je kan er dan een plaatje op laten doen bijv. mensen van opdrachten of karakterklassen.
Je kan zelf kiezen waar je het wilt hebben zoals voorkant, achterkant.
Natuurlijk komt ergens bij die afbeelding in goed-leesbare letters THE-WEST te staan.

Dan zou ik een bruine T-shirt met een huurling (mannelijk geslacht) erop kunnen bestellen in mijn maat :p

Als je op zweetbandjes klikt dan kan je ook uit een bepaalde hoeveelheid kleuren kiezen en een (kleine) afbeeldingen.

Bij petten kan je alleen de kleur kiezen en er komt automatisch aan de voorkant te staan: THE-WEST

Bij buttons kan je alleen de plaatje en de maat.
klein: 25 mm. normaal: 32 mm. groot: 56 mm.

En bij stickers :p kan je de kleur en afbeelding kiezen.

Aan de betaal metode's heb ik nog niet gedacht ik denk toch aan de pin-pas.

Je moet ook je adres invullen natuurlijk en ze sturen het z.s.m. naar je toe.

Natuurlijk verliest Innogames geld bij het maken van die producten maar ze verdienen dan meer geld omdat ze het iets duurder verkopen dan dat gemaakt is.

voordelen:
innogames verdient geld.
the-west maakt meer reclame.
klanten hebben dan een leuke T-shirt of andere spullen.

nadelen:
weet ik niet.

mvg. qwets

P.S. gelieve geen kritiek op mijn typ fouten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Heb het ooit tegengekomen volgens mij nog op dit forum gepost :p
 

DeletedUser9519

Dat is Pools.

Maar ik ben voor, ik vind dit leuk, ik zou zelf nooit zoiets kopen maar ik zie ook vaak mensen met dat soort shirts e.d. lopen. Het is goede reclame voor the west dus van mij mag het komen.
 

DeletedUser12132

ik vindt het wel een leuk idee. ik denk dat als de prijzen redelijk zijn wel wat ga kopen. als dit er komt kunnen ze misschien de premium update's die veel mensen niet willen verwijderen.
 

DeletedUser8307

Mag eventueel wel komen, mij zie je er wel niet mee lopen. :p
 

DeletedUser

Ik zie er ook niet veel volk mee lopen:rolleyes: Ik denk niet dat de gemiddelde the-wester zo'n freak is dat hij een T-shirt bestelt.

Wat je wel kan doen is de kleren ingame laten sponseren en er een logo van bedrijven op laten zetten(weet wel niet zeker of dat legaal is)
 

DeletedUser9519

Ligt eraan wat er op je shirt staat, het is praktisch gewoon een shirt met een print erop, zoals iedereen draagt, en dan is je print bijvoorbeeld dit teken:

kubek-polysk_20_m.jpg
 

DeletedUser

natuurlijk loop je in zo'n shirt door de stad, of een marathon in de regio..

kan iedereen mooi je in-game naam zien, de stad, en je karakter :laugh:
 

DeletedUser15328

een vlag voor op je kamer of zo!

Ik zal die gegarandeerd kopen!
 

DeletedUser15117

Zou toch een record moeten zijn, 2 jaar 1 maand 23 dagen 3 uur en 36 minuten.
 
Dit komt allemaal door dit topic dat gesloten is omdat het alreeds was voorgesteld, nl als dit idee dus.
Echte the-west winkel
Modjes hebben precies liever bumps in het Ei van Columbus dit 10 tallen topics over hetzelfde idee heb ik het gevoel.
 
Bovenaan