• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

vaardigheden ranglijst

DeletedUser5512

mijn idee is dat spelers er voor kunnen kiezen dat hun vaardigheden getoond mogen worden, en dan staat er gewoon:



en als dit er toch is kunnen ze net zo goed ook een uitwijken en mikken ranglijst maken aangezien je er zelf voor kiest daar in te staan of iet:D:)
 

DeletedUser

Redelijk idee, maar lijkt mij een beetje overbodig.
Dan krijg je bij mikken e.d. alleen maar verborgen.:(
 

DeletedUser

Dat hoeft niet, sommige mensen zullen dan dat vinkje niet aan vinken.

Maar ik denk dat het ook een beetje overbodig is.

Als het er komt, zouden ze het wel zo moeten doen dat ALLES in eerste instantie verborgen is, zodat je niet snel na de update alle mikken ranglijsten etc. kunt overnemen.
 

DeletedUser

helemaal overbodig 3/10 meer vind ik er echt niet van.:o
en van die lege plekken in de ranglijs slaan echt nergens op haal de spelers die er niet willen opstaan er dan uit en laat de nummer 11 in de lijst komen.
 

DeletedUser

het is overbodig want dan gaan alle slag duellanten hun weestand en reflex verbergen. dus word het alleen maar minder
 

DeletedUser

je kan er maar 15 zien dus in het begin van een wereld maakt het wat uit maar daarna niks
 

DeletedUser1053

Ik vind het wel een goed idee, alleen als spelers hun vaardigheden verbergen moet dat ook gewoon uit de ranglijst omdat het anders weinig nut heeft, als de helft zijn naam verborgen heeft.
 

DeletedUser

Voor mij helemaal goed, hoor! Maar dan moeten de mikken en uitwijken ranglijst ook wel te zien zijn ;)
 

DeletedUser

ik vind het een goed idee maar 1 ding zou ik veranderen.
Als iemand aanvinkt niet in de ranglijst te willen staan moet die ook uit de ranglijst gehaald worden zodat de top 15 dus de 15 beste spelers met een vaardigheid er in staan die dat willen tonen zodat je nergens ziet staan: door de speler verborgen.
 

DeletedUser8307

Als je bedoelt dat je dan ook niet in de algemene ranglijst komt te staan; is het een zeer slecht idee natuurlijk...

Als je iets anders bedoelt begrijp ik het niet :p
 

DeletedUser

Als je bedoelt dat je dan ook niet in de algemene ranglijst komt te staan; is het een zeer slecht idee natuurlijk...

Als je iets anders bedoelt begrijp ik het niet :p

nee, ik bedoel alleen in de vaardigheden ranglijst. De gewone ranglijst moet iedereen gewoon altijd in staan.
 
Bovenaan