• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

opdrachten bekijken (volgende + vorige)

DeletedUser1557

zou het niet makkelijker zijn als er net zo als bij berichten een knop komt waarmee je naar de volgende of vorige opdracht kan.

nu moet je altijd kruisje doen en weer opnieuw aanklikken.

als je er ff snel doorheen wil bladeren is dit dus een heel gedoe.

ik bedoel dus gewoon dat er 2 knopjes bij komen met de pijltjes:
< voor vorige
> voor volgende
(dezelfde knoppen die er staan als je een bericht bekijkt)

hierdoor kan je de opdrachten een stuk makkelijker bekijken :)




en dan nog iets

Puik plan! :) Lijkt mij niet zo'n groot probleem. Handige toevoeging: zorgen dat telegrammen in een nieuw venstertje openen, net zoals berichten, zodat niet je hele telegrammen-menu weg is als je op het kruisje klikt. ;)

goed uitgelegd toch ? :p



2 ideeën dus :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Puik plan! :) Lijkt mij niet zo'n groot probleem. Handige toevoeging: zorgen dat telegrammen in een nieuw venstertje openen, net zoals berichten, zodat niet je hele telegrammen-menu weg is als je op het kruisje klikt. ;)
 

DeletedUser1053

Puik plan! :) Lijkt mij niet zo'n groot probleem. Handige toevoeging: zorgen dat telegrammen in een nieuw venstertje openen, net zoals berichten, zodat niet je hele telegrammen-menu weg is als je op het kruisje klikt. ;)

Als je een telegram hebt gelezen en weer terug naar het overzicht wilt, dan druk je toch gewoon links op de knop 'telegrammen' boven de knop 'schrijven' en 'blokkeren', in het telegrammen venster.;)

En dat van de opdrachten zou wel handig zijn inderdaad. :)
 

DeletedUser

Als je een telegram hebt gelezen en weer terug naar het overzicht wilt, dan druk je toch gewoon links op de knop 'telegrammen' boven de knop 'schrijven' en 'blokkeren', in het telegrammen venster.;)

En dat van de opdrachten zou wel handig zijn inderdaad. :)

Alles opent in een nieuw venster, waarom de telegrammen dan niet?
Vind het maar raar.
Ik heb het ook liever zoals Muf het zegt.
Klik nu dus automatisch [x] aangezien ik toch niet zo vaak berichten krijg heb ik er weinig last van, maar het zou wel beter zijn.
 
Bovenaan