• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

berichten langer bewaren

DeletedUser5512

Beste spelers van the-west,

Ik heb er eigenlijk altijd al een beetje last van gehad dat berichten(arbeidsrapporten, duels etc.) zich na twee weken automatisch worden verwijderd. Ik zou namelijk graag eens terug kijken naar mijn vorige duel tegen iemand hoe hij toen mikte/uitweek etc. Maar nu nog meer aangezien ik een mooi bericht in mijn profiel had geplaatst maar nu bestaat het bericht niet meer. ik snap uiteraard wel dat dit gebeurd zodat de server niet overvol raakt.

Dus ik bedacht dat er een limiet van 100 berichten komt. Als deze limiet is bereikt en er nieuwe berichten komen dan worden de laatste automatisch verwijderd. Bij ieder bericht die je wilt bewaren kan je gewoon aanvinken dit bericht bewaren. En als je dan weer aan 100 aangevinkte berichten zit gaat de laatste gewoon weg:D.

1271430056-530.jpg

1271430444-310.jpg
niet letten op paint kunsten :p

voordelen hier van zijn dus:
bij berichten die je aan anderen wilt laten zien op je profiel/forum kan je zo blijven zien ook langer dan 2 weken

Bij duels kan je blijven zien hoe die persoon de vorige keer mikte/uitweek
 

DeletedUser1053

Goed idee, en het is eigenlijk ook best raar dat ze na 2 weken verwijderd worden, want telegrammen en forum topics blijven wel gewoon altijd staan, en die nemen waarschijnlijk veel meer ruimte in.:confused:
 

DeletedUser1557

goed idee :p

gewoon aanvinken of je hem wil bewaren of niet zou al genoeg zijn :cool:
limiet van 100 is ook goed :p
 

DeletedUser

ik vind het een zeer goed idee.
Ik zou er alleen wel een maximum aantal kunnen bewaren dus niet dat je altijd al je posten blijft bewaren.
 

DeletedUser

Goed idee, en het is eigenlijk ook best raar dat ze na 2 weken verwijderd worden, want telegrammen en forum topics blijven wel gewoon altijd staan, en die nemen waarschijnlijk veel meer ruimte in.:confused:

Dat betwijfel ik GreatRene, Als al die spelers die we hebben op The-West al hun verslagen blijven houden dan zijn dat meer verslagen als posts op de meeste fora :rolleyes:

Ik heb tot 2 april bijvoorbeeld 20 paginas aan verslagen staan en dat is dan per wereld! Zoveel zie ik mezelf echt niet posten op stadsfora :p
 

DeletedUser8307

Dat betwijfel ik GreatRene, Als al die spelers die we hebben op The-West al hun verslagen blijven houden dan zijn dat meer verslagen als posts op de meeste fora :rolleyes:

Ik heb tot 2 april bijvoorbeeld 20 paginas aan verslagen staan en dat is dan per wereld! Zoveel zie ik mezelf echt niet posten op stadsfora :p

Da's ook waar. Berichten nemen wel wat meer plaats in ^^:)
 

DeletedUser

Goed idee.

Het is inderdaad erg vervelend als je iets wilt terugzoeken, maar het gewoon verwijderd is.
Voorstellen op .net of .de zou ik zeggen.
 

DeletedUser1053

Dat betwijfel ik GreatRene, Als al die spelers die we hebben op The-West al hun verslagen blijven houden dan zijn dat meer verslagen als posts op de meeste fora :rolleyes:

Ik heb tot 2 april bijvoorbeeld 20 paginas aan verslagen staan en dat is dan per wereld! Zoveel zie ik mezelf echt niet posten op stadsfora :p

Een bericht bevat meestal amper 20 letters, aangezien het enkel een getalletje voor het loon en ervaring bevat en eventueel een gevonden voorwerp. Bij één telegram of forumpost zit je hier al snel overheen. Dus als je iedere dag een paar telegrammen verstuurd en op het stadsforum reageert heb je in principe al veel meer geheugen gebruikt. Maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe actief je hiermee bent.
 

DeletedUser

Ik vindt dit een leuk idee, lijkt mij ook vrij simpel in te brengen.
 

DeletedUser5512

bedankt voor alle goede reacties, ik zal van middag wel eventjes vertalen en op het engelse forum posten
 

DeletedUser9519

Ik heb er zelf geen last van maar het mag er van mij komen. Ik stem voor.
 
Bovenaan