• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wereld 7 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik wil inloggen op wereld 7, krijg ik dit bericht:

'The database connect attempt was refused'

Op de andere werelden (W1 - W4) kan ik wel gewoon inloggen. Weet iemand wat dit is of waardoor dit komt??
 

DeletedUser

same here, server foutje, niets om je druk om te maken, wordt verholpen lijkt me.
 

DeletedUser8232

The database connect attempt was refused
hier ook :(
Nu sta ik is vroeg op.
 

DeletedUser6405

Ik denk dat iedereen het heeft. dus laten we niet overal neerzetten ,


Ik ook , hier ook, hier wel en hier nu ..

Wereld 7 werkt niet.. dat is een feit .. er is nog geen info van de admins, die liggen nog te slapen denk ik .

maarja ik kan in ieder geval niet op wereld 7 :p
 

DeletedUser5512

Laten we hopen :)
Om welk uur beginnen die mannen van Innogames te werken? Of is vrijdag hun vrije dag? ;)

waarschijnlijk zijn alle dagen op donderdag na hun vrije dagen:cool: daarom komen die updates altijd op donderdag:D
 

DeletedUser

Denk je zelf niet dat het een beetje doelloos is in zo'n topic te gaan vragen hoelang het nog duurt?
 

DeletedUser

Ben al een langere tijd wakker maar koml er nu pas op om op het forum te gaan kijken.
Wanneer word dit opgelost?

ik verwacht dat hun werkdag pas om 9 uur ofzo begint, en dat ze dan ook pas bezig gaan met een oplossing. ik verwacht zelf dus dat we er weer ong om half 10 - 10 uur wel weer op kunnen. :p
 

DeletedUser

ik verwacht dat hun werkdag pas om 9 uur ofzo begint, en dat ze dan ook pas bezig gaan met een oplossing. ik verwacht zelf dus dat we er weer ong om half 10 - 10 uur wel weer op kunnen. :p

Kijk, dat weet jij dus niet, dus het is onzin om dit soort dingen te gaan verspreiden.
 

DeletedUser

sorry hoor, maar mag ik niet gewoon mijn vermoeden hierneer zetten? een forum is ook nog altijd voor de gezelligheid, en als ik er dan alleen maar feiten op mag zeggen dan is de fun er snel af.

(er zijn iig ook mensen die hier ook voor de gezelligheid zitten zoals ik, en hier niet alleen naar toe komen wanneer ze een probleem hebben zoals jij..)
 

DeletedUser

Voor de sherrif's is het zoiezo geen werkdag dat ze hier zitten, dus daarvan kan je altijd wel een reactie krijgen.
Verder heb je alleen Marco waar je een reactie van kan verwachten.
 

DeletedUser8232

Kijk, dat weet jij dus niet, dus het is onzin om dit soort dingen te gaan verspreiden.

Man seg...
Hij zei dus IK DENK!
Je moet niet altijd zo zitten bekvechten.

Ik hoop dat dit snel opgelost is nu heb ik al een paar uurtjes gemist :(
Langs de andere kant een voordeel al die nl jongens die naar het school gaan konden niet aanklikken maar toch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan