• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Developer's Roadmap

DeletedUser

Hello

Vandaag is er door de developers van The West een roadmap gepost op de dev-blog. Dat is dus een soort plan met alles wat men wilt gaan invoeren en veranderen aan The West.

Hier vind je de Engelse versie:

http://devblog.the-west.net/?p=332

Hier dezelfde tekst, maar vertaald met Google:

http://translate.google.com/transla...ttp://devblog.the-west.net/?p=332&sl=en&tl=nl


Zoals je kan zien zijn er een paar héééél ingrijpende veranderingen, zoals onder andere de gevreesde backpacklimiet... Er staat nergens vermeld of je items ergens kan bewaren, bijvoorbeeld in een bank; enkel dat je wel meer geld (oneindig veel) in de bank kan bewaren... :(

Er zijn ook leuke veranderingen: broeken en riemen zullen toch in het spel komen. :)

Nou, wat denken jullie ervan?

[Toevoeging van Marco: Nederlandse versie: http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=17342]


___________________________

Edit: puur uit nieuwsgierigheid:

Poll: Zou jij een backpack-limit zien zitten?

o Ja
o Ja, maar mits men items kan bewaren
o Neen!

Tussenstand:


results.cgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4700

Oke, allemaal leuke updates (denk ik) Ik zit alleen nog te wachten op de forthandelaar!
 

DeletedUser

Volgens mij is dit een grote grap en zijn die Engelsen zich nu dood aan het lachen :cool:

Sommige dingen zijn echt lachwekkend slap :p
 

DeletedUser

Ze gaan de karakterbonussen veranderen?? Lijkt me dat ik dan opnieuw een keuze wil kunnen maken...

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

Als sommige delen geen grote grap is, gaan ze veel huidige spelers verliezen :)
 

DeletedUser

echt wel goede updates!! oneindig bouwen :D schurkjes :D boven lvl 99
nieuwe kleren en al die andere dingen :D



maar toch zijn er hele domme dingen bij :p ik geloof niet echt dat dit er komt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

+ punten:

- Aanpassingen voor duels,
- chat
- On*beperkt gebouw niveaus
- Level 100 + en nieuwe banen
- Nieuw Duel sys*teem

- punten:

- Kopen skill points
- Post han*del
- Broeken en riemen

De rest mag komen, maar moet niet.
 

DeletedUser

De community manager van .net heeft het aangekondigd als officiële aankondiging op het .net forum, en op het duitse forum zijn er hopen spelers in discussie met de developers. Geloof nu maar dat dit geen grapje is. ;)
 

DeletedUser

+ punten:

- Aanpassingen voor duels,
- chat
- On*beperkt gebouw niveaus
- Level 100 + en nieuwe banen
- Nieuw Duel sys*teem

- punten:

- Kopen skill points
- Post han*del
- Broeken en riemen

De rest mag komen, maar moet niet.

Nieuw duel stysteem is een groot nadeel. 12 rondes. Dan haal je makkelijk 2000, gaat iedereen zo dood.
En je kan ook dood :S Als dat komt kapt iedereen en sterft the-west af (niemand koopt premium als hij toch telkens vanaf level 1 moet beginnen).

Duelleren op locatie slaat ook nergens op. Duel teams, duelleren gaat er dan helemaal uit. Vooral bij de hoge spelers. (die kunnen niet veel spelers aanvallen en als ze dan ook nog eens op locatie moeten duelleren). En als er meer van die stad staan schieten die ook nog eens terug.

En ik zie zoveel dingen die zijn afgewezen op het forum, en op het engelse forum. Dus dis is een grap ;) Is te hopen voor inogames, komt dit er. Dan is the-west helemaal weg. Dat kan ik verzekeren ;)
 

DeletedUser

De community manager van .net heeft het aangekondigd als officiële aankondiging op het .net forum, en op het duitse forum zijn er hopen spelers in discussie met de developers. Geloof nu maar dat dit geen grapje is. ;)

Natuurlijk is dit wel een grapje :rolleyes:

Dit is gewoon om de spelers de indruk te geven dat ze alles overwegen.. Dat ze daadwerkelijk iets uitvoeren en luisteren naar de ideeen van spelers.. (Ik zie er dingen tussen staan die 200x zijn afgewezen, worden we dan geacht serieus te nemen dat het er misschien komt? :eek:) maar de kans dat er ook maar IETS van uitgevoerd wordt is nihil..
 

DeletedUser

Natuurlijk is dit wel een grapje :rolleyes:

Dit is gewoon om de spelers de indruk te geven dat ze alles overwegen.. Dat ze daadwerkelijk iets uitvoeren en luisteren naar de ideeen van spelers.. (Ik zie er dingen tussen staan die 200x zijn afgewezen, worden we dan geacht serieus te nemen dat het er misschien komt? :eek:) maar de kans dat er ook maar IETS van uitgevoerd wordt is nihil..

Dit moet wel een grap zijn, anders bestaat the-west over een tijdje niet meer.
 

DeletedUser

*kijkt op kalender*

et is nog geen 1 april :p

Alleen de helft van de updates die daar in staan verstoren de huidige spel balans al zodanig dat zo ongeveer de helft de huidige spelers er niet blijk mee zullen zijn :eek:
 
Als je dood kan gaan is het echt nogal vreemd. Duelteam eropaf en weer een speler minder.. Er zitten wel goede dingen bij, maar sommige zijn nogal vreemd.
 

DeletedUser

er zijn wel dingen die mogen komen zoals oneindig bouwen (moet je als bouwer niet steeds verwisselen van stad om alle bouw medailles te halen) en die NPC duels (ook voor de medailles ), chat (logisch) en nieuwe banen en hoger dan lvl 99

maar ook veel dingen die slecht zijn :p
 

DeletedUser

Leuk meer jobs, maar alles jobs worden weer vele malen moeilijker, setjes worden groter. Dat is helemaal niks :mad:
 

DeletedUser

*kijkt op kalender*

et is nog geen 1 april :p

Alleen de helft van de updates die daar in staan verstoren de huidige spel balans al zodanig dat zo ongeveer de helft de huidige spelers er niet blijk mee zullen zijn :eek:

Zeker die broeken.
Ik ben eens benieuwd of ze dit wel gaan invoeren.

Volgens mij niet, want anders zullen ze vele kledingstukken moeten gaan aanpassen met bonussen als ze nog iets willen laten kloppen.
 
Bovenaan