• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Laast ingelogd op.

DeletedUser

Poll: Moet deze optie er komen?

[*]Ja

[*]Nee

Tussenstand:
results.cgi




Hallo allemaal,

Mijn idee is vrij simpel, maar wel handig lijkt me.

Wanneer je in een stad zit, en je bent inactief, krijg je na 2 dagen een geel bolletje voor je naam en na 7 dagen een rood bolletje voor je naam.

Als je dit nou behoudt, maar dat voor de eigenaren en gemeenteraden zichtbaar is wanneer diegene voor het laatst ingelogd is, dus alleen de datum.

Zo weet je dus ook wanneer iemand 20 dagen inactief is geweest of 4, zodat je een duidelijker beeld hebt :rolleyes:.

Ik hoor graag jullie mening.

Groetjes,
Ridder Rve
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Daar heb ik ook al aan gedacht...
Goed idee...
:sheriff::sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:/:sheriff::sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:
 

DeletedUser

Dat kan inderdaad een goed idee zijn.
Ik ben het hier helemaal mee eens.

Moet er zeker komen.

Misschien wat uitwerken met screens enzo.
 

DeletedUser

vind ik wel n idee, maar dat moet pas zichtbaar zijn vanaf 2 dagen en beperkt worden tot een datum ( dus niet exact de tijd )
 

DeletedUser

Altijd handig om te weten.
Van mij mag het er komen.


Misschien zo doen:
Muiscursor op het bolletje houden om te kijken wanneer deze persoon het laatst online was. (Wel komt dit er pas bij een geel bolletje en niet bij een groen)
 

DeletedUser

Ik heb zoiets gemaakt, zoals girati al zei, wanneer je de muis, in dit geval op de naam houdt krijg je een blokje te zien wanneer hij/zei voor het laatst ingelogd is en zoals Aminity al zei, beperkt tot een datum, niet verder.

Voorbeeldje:
yNHQxOrz
(vergeet niet dat de namen wazig gemaakt zijn!)

Nou kan dit wel iets netter, al zeg ik het zelf :p


Dus op een rijtje:
Wanneer moet het er komen:
- Wanneer iemand een geel bolletje krijgt, niet bij een groen bolletje
- Beperkt tot een datum, niet verder
- Als je met je muis op het bolletje klikt krijg je een blokje te zien met de datum
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb zoiets gemaakt, zoals girati al zei, wanneer je de muis, in dit geval op de naam houdt krijg je een blokje te zien wanneer hij/zei voor het laatst ingelogd is en zoals Aminity al zei, beperkt tot een datum, niet verder.

Voorbeeldje:
yNHQxOrz


Nou kan dit wel iets netter, al zeg ik het zelf :p


Dus op een rijtje:

Heel mooi.
Moet er komen.
 

DeletedUser

Heel mooi.
Moet er komen.

Dit is beter:

f0vOu7pG
(vergeet niet dat de namen wazig gemaakt zijn!




_______


Ik heb een poll gemaakt, bovenin kun je steemen en hieronder:

Poll: Moet deze optie er komen?
[*]Ja
[*]Nee

Tussenstand:
results.cgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Haha, ik weet om welke speler het gaat xD

Maar ik heb ja gestemd op de poll!
 

DeletedUser

Hey -dw-, vergeet je het fortgevecht niet :)

Maar even ontopic,
het lijkt een goed idee te zijn, ik zal het even op het engelse forum vermelden.
 

DeletedUser

Hey -dw-, vergeet je het fortgevecht niet :)

Maar even ontopic,
het lijkt een goed idee te zijn, ik zal het even op het engelse forum vermelden.

Ik kom pas morgen, het duurt toch nog 23u46.

En zet het idee zeker op het engelse forum (in het Engels uiteraard :p)
Dan zullen we verder zien.
 
vind ik wel n idee, maar dat moet pas zichtbaar zijn vanaf 2 dagen en beperkt worden tot een datum ( dus niet exact de tijd )
Hier ben ik het met je eens Aminity. :)

Doe ik :)

Ik zal wel dezelfde poll gebruiken, met vertaling erbij


____________


Het engelse topic staat hier:
http://forum.the-west.net/showthread.php?p=409078#post409078
Misschien moet je het bij 'Minor ideas' zetten op het Engelse forum. Daarbij: op het Engelse forum zorgen de mods voor de polls, dus beter zet je je eigen er daar niet bij. ;) Ik denk niet dat dat op prijs gesteld wordt. :)

--

Verder moet ik zeggen dat ik dit wel een goed idee vind. Het systeem zoals het er nu is, is op dit punt eigenlijk waardeloos. Ook al ben je 3 weken inactief, bij een rood bolletje staat 7 dagen. :p Het laatste screenshot dat in dit topic stond, zou een mooie layout zijn. (Zet die er op het Engelse forum zeker bij!) ;)

edit: Ik zie dat hij er al staat. (Had over de link heen gekeken (a)). Nou, je hebt daar in ieder geval positieve reacties. :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Misschien moet je het bij 'Minor ideas' zetten op het Engelse forum. Daarbij: op het Engelse forum zorgen de mods voor de polls, dus beter zet je je eigen er daar niet bij. ;) Ik denk niet dat dat op prijs gesteld wordt. :)

Oeps dat wist ik niet

Verder moet ik zeggen dat ik dit wel een goed idee vind. Het systeem zoals het er nu is, is op dit punt eigenlijk waardeloos. Ook al ben je 3 weken inactief, bij een rood bolletje staat 7 dagen. :p Het laatste screenshot dat in dit topic stond, zou een mooie layout zijn. (Zet die er op het Engelse forum zeker bij!) ;)

Dat klopt :rolleyes: heb ik gedaan ;)
 
Bovenaan